Voor losliggend stof wel ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:55 schreef Lotjeb het volgende:
Een swiffel duster? Die dingen zijn echt geweldig!
Niet zo duur?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:08 schreef schatje het volgende:
Ja, koop gewoon een nieuwe. Zo duur zijn die dingen niet.
Handiger is denk ik gamma.comquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:18 schreef DumDaDum het volgende:
![]()
Ga naar de Gamma en koop nieuwe...
Staat in de OPquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:26 schreef Jonathon het volgende:
Waarom geen verticale Luxaflex genomen? dat is makkelijk schoon te maken.
Het is zo simpel af en toe....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:32 schreef SHE het volgende:
grappig, ik heb er 2 dagen geleden nog mee gevochten.
Ook in de douche krijg je ze makkelijk schoon; even eraf halen en in de douche leggen.
Sponsje erbij en platleggen en zo strookje voor strookje afnemen.
Ik had niet eens meer schoonmaak middel nodig, het vloog er zo af.
Dan in je hand rechtop houden en nog eens afspoelen . Ik heb 'm even heen en weer geschud en toen hangend laten drogen.
Ding leek wel nieuw.
Wat voor bak? En m'n douche is ook geen 1 meter 80...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:00 schreef Phoenixjuh het volgende:
Peace of cake man, gewoon in een bak leggen, of gewoon in je douche. Wat glorix of een ander goedkoop merk er overheen spuiten. Uurtje wachten, en dat ding is zo schoon als het maar kan. Desnoods een paar keer herhalen voor de plekken die nog niet schoon zijn. De vlekken kan je zo wegvegen, even goed spoelen en dat ding weer ophangen.
Luxaflex niet duur?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:08 schreef schatje het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:08 schreef schatje het volgende:
Je kunt het ook rechtop laten staan, douche je altijd in een kartonnendoos?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat voor bak? En m'n douche is ook geen 1 meter 80...![]()
Nooit van de Praxis gehoord zeker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]![]()
voor een beetje luxaflex ben je zo 100 euro kwijt.
wauw dat is ook echt heel veel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]![]()
voor een beetje luxaflex ben je zo 100 euro kwijt.
ik maak ze dan liever schoonquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
wauw dat is ook echt heel veel.![]()
600 euro voor 6 ramen, poeh poeh.![]()
Imitatiequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:16 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Nooit van de Praxis gehoord zeker.
Ja, hoe raad je het zo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:15 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Je kunt het ook rechtop laten staan, douche je altijd in een kartonnendoos?
TS neemt de luxaflex over van de oude bewoners, denk je nou echt dat hij eentje ga halen voor 100 euro of meer?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Imitatie.
Voor 100 euro een echte luxaflex lijkt me trouwens sterk..
dat is een andere kwestie, men doet hier net of het onbetaalbaar is. bij een nieuwe woning weet je ook dat er kosten aan zitten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik maak ze dan liever schoon
Daarom moet je ook wat zuiniger zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dat is een andere kwestie, men doet hier net of het onbetaalbaar is. bij een nieuwe woning weet je ook dat er kosten aan zitten.![]()
Mevrouwtje moet weer pimpen met haar jaloezieënquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:22 schreef Lienekien het volgende:
De horizontale jaloezieën die ik ken, klik je zo los. Dus dat is het probleem vaak niet.
Huh?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:38 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Mevrouwtje moet weer pimpen met haar jaloezieën![]()
het deel waar het meganiek in zit (boven aan)quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:30 schreef Étoile het volgende:ik heb vanochtend met de luxaflex onder de douche gestaan. Badkamer/keukenreiniger erbij en spoelen maar. De ene is heel mooi schoon geworden maar de ander is zo niet schoon te krijgen. Die moet ik dan maar een keer laten weken in glorix oid. Maar opzich voor het 'normale' vuil werkte het wel!
trouwens dop, wat is een bovenbak?
Hmm, mijn moeder (hahaha) zegt dat dat echt niet kan...quote:Op maandag 4 september 2006 11:57 schreef Étoile het volgende:
Neverending, misschien na het douchen dat mechanisme met een droge doek drogen en eventueel de fohn erop? Denk dat dan de kans op roesten toch niet zo groot is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |