vanmorgen rond een uur of 3 in de skihutquote:
Dan verdien je het gewoon!! Skihutquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:53 schreef kbeurden het volgende:
[..]
vanmorgen rond een uur of 3 in de skihutin breda, stond rustig aan een tafeltje nix gemerkt. kom ik thuis waar is me foon nou..
![]()
Ik weet het, maar was het enigste wat tot 4 uur open was en waar we binnenkwamen ( was met medelandersquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan verdien je het gewoon!! Skihut![]()
Gewoon op tafel laten liggen dus?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:53 schreef kbeurden het volgende:
[..]
vanmorgen rond een uur of 3 in de skihutin breda, stond rustig aan een tafeltje nix gemerkt. kom ik thuis waar is me foon nou..
![]()
Nee gewoon in me zak heel de tijd ...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon op tafel laten liggen dus?
Dan weet ik wel wie nu je telefoon heeft....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:54 schreef kbeurden het volgende:
[..]
Ik weet het, maar was het enigste wat tot 4 uur open was en waar we binnenkwamen ( was met medelanders)
Discriminatie !!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan weet ik wel wie nu je telefoon heeft....
Batterij was bijna dood, en stond geblokkeerd met wachtwoord dus ze hebben er niks aan, maar wel al me nummers kwijt..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:57 schreef Adfundum het volgende:
misschien gewoon verloren, eigen nummer al gebeld? (zal wel)
Neuh gewoon levenskennisquote:
Een heeeele oude motorola die een kilo of 3 weegt .. niet echt een nieuwequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:59 schreef tonks het volgende:
Wat voor telefoon was het?
Wil je zo graag de cel in?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:59 schreef P-azz het volgende:
de dief is al gesignaleerd!
[afbeelding]
was het miss deze?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:00 schreef kbeurden het volgende:
[..]
Een heeeele oude motorola die een kilo of 3 weegt .. niet echt een nieuwe![]()
Ga werken!! PLOERT!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:04 schreef kbeurden het volgende:
Iemand nog een donatie over voor het "Geef kbeurden een nieuwe foon" fonds?
Neede??quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:10 schreef P-azz het volgende:
ik heb nog wel een libertel maxon mn 1 thuisliggen, gratis af te halen
[afbeelding]
Ach joh,was je toch al toe aan een nieuwe..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:00 schreef kbeurden het volgende:
[..]
Een heeeele oude motorola die een kilo of 3 weegt .. niet echt een nieuwe![]()
Die heb ik vroeger ook nog gehadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:10 schreef P-azz het volgende:
[afbeelding]
Eigenlijk wel. Maar heb net gesolliciteerd bij de BP en dus alleen mijn 06 aan ze gegeven dus kan ik dat ook weer gaan regelen + ik ben al me nummers kwijtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:12 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ach joh,was je toch al toe aan een nieuwe..
ja lache he! lang lang geleden toen er nog maar 2 netwerken in NL waren ( en toen een sms 75 cent en bellen 1 gulden per minuut kostte! )quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:16 schreef Mr.Johnson het volgende:
[..]
Die heb ik vroeger ook nog gehad![]()
Prima dingetje
Dat betaalde ik nog steeds hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:17 schreef P-azz het volgende:
[..]
ja lache he! lang lang geleden toen er nog maar 2 netwerken in NL waren ( en toen een sms 75 cent en bellen 1 gulden per minuut kostte! )
dan doe je iets heel fout, wat is belprofiel? bel je uberhaupt veel?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:18 schreef kbeurden het volgende:
[..]
Dat betaalde ik nog steeds hoor![]()
Neuh niet echt, werd meestal gebeld.. enne ik betaalde iets van 20 cent ofzo voor bellen en 10 voor sms ..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:19 schreef P-azz het volgende:
[..]
dan doe je iets heel fout, wat is belprofiel? bel je uberhaupt veel?
Neequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:32 schreef okkie-man het volgende:
Hij is dus gewoon uit je broekzak gevallen
Nieuwe toestellen? Waar?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:22 schreef P-azz het volgende:
ok dat valt wel mee want als je echt superweinig belt en prepaid wil zorg dat je dan ff een simlockvrij toestelletje regelt, en die zijn tegenwoordig ( zo goed als ) gratis. bestel op simyo.nl een simkaartje en jij kan fijn goedkoop bellen, smsen.
Heb alweer bijna een nieuwequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:45 schreef P-azz het volgende:
[..]
vrienden bekenden familie marktplaats fok
alsof libertel een merk isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:10 schreef P-azz het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |