vanmorgen rond een uur of 3 in de skihutquote:
Dan verdien je het gewoon!! Skihutquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:53 schreef kbeurden het volgende:
[..]
vanmorgen rond een uur of 3 in de skihutin breda, stond rustig aan een tafeltje nix gemerkt. kom ik thuis waar is me foon nou..
![]()
Ik weet het, maar was het enigste wat tot 4 uur open was en waar we binnenkwamen ( was met medelandersquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan verdien je het gewoon!! Skihut![]()
Gewoon op tafel laten liggen dus?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:53 schreef kbeurden het volgende:
[..]
vanmorgen rond een uur of 3 in de skihutin breda, stond rustig aan een tafeltje nix gemerkt. kom ik thuis waar is me foon nou..
![]()
Nee gewoon in me zak heel de tijd ...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon op tafel laten liggen dus?
Dan weet ik wel wie nu je telefoon heeft....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:54 schreef kbeurden het volgende:
[..]
Ik weet het, maar was het enigste wat tot 4 uur open was en waar we binnenkwamen ( was met medelanders)
Discriminatie !!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan weet ik wel wie nu je telefoon heeft....
Batterij was bijna dood, en stond geblokkeerd met wachtwoord dus ze hebben er niks aan, maar wel al me nummers kwijt..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:57 schreef Adfundum het volgende:
misschien gewoon verloren, eigen nummer al gebeld? (zal wel)
Neuh gewoon levenskennisquote:
Een heeeele oude motorola die een kilo of 3 weegt .. niet echt een nieuwequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:59 schreef tonks het volgende:
Wat voor telefoon was het?
Wil je zo graag de cel in?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:59 schreef P-azz het volgende:
de dief is al gesignaleerd!
[afbeelding]
was het miss deze?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:00 schreef kbeurden het volgende:
[..]
Een heeeele oude motorola die een kilo of 3 weegt .. niet echt een nieuwe![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |