abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40963294
Iemand interesse?

Inderdaad hij gaat er weer uit vanwege de hoge kosten en andere prioriteiten. Het is erg jammer maar niet anders dus doe je voordeel ermee.

JPM&JPK

Top beginnerswagen voor weinig geld en we hebben er weer een 1000 euro aan verspijkerd na de overname van de vorige eigenaar Stephane.

Specificaties:
Type: Audi Coupe GT
Datum eerste toelating: 2 februari 1987
Motortype: KV (100Kw/134pk)
Kleur: Saffierblauw
KM-stand: 274kkm
APK tot: 06-2007

Extra's/wijzigingen:
- Schuif/klapdak (werkt nog)
- Gelaste rolkooi van Remola (interieur is volledig verwijderd)
- Stalen Goodridge remleidingen voor, midden en achter incl. race-remvloeistof
- Ferodo DS2500 remblokken voor en achter
- Sandtler GT remschijven
- Weitec Ultra GT veren/dempers
- Powerflex poly-urethaan rubbers rondom (enkele nog niet gemonteerd, wel beschikbaar)
- Sparco Monza stuur (zwart)
- Sparco Rev kuipstoel (blauw) 2x
- Sandtler 4-punts racegordels (blauw) 2x
- MOCAL oliekoeler (echt super, olie blijft rond de 100/110°C)
- Audi Aero velgen (met nieuwe Pirelli P7 banden 45 hoog)
-Set extra regenbanden

Recent vervangen:
(of in de afgelopen tijd vervangen, rekeningen ter inzage beschikbaar)
- klepdekselpakking
- aandrijfas-hoezen (links en rechts)
- wiellagers vóór
- verdelerkap (Bosch)
- bougiekabels (Bosch kabels)
- achterremklauwen
- vacuum slangen
-Remblokken voor

De auto is qua onderstel en remmen helemaal klaar voor circuitgebruik en wat dat betreft een ideale auto voor mensen die bijvoorbeeld ook op de Nürburgring of andere circuits willen rijden.

Motorisch is de auto nog prima. Eind juli heb ik de auto op de dyno gehad, en leverde hij 111,4pk aan de wielen. Dit is als je rekening houdt met transmissie-verlies een prima waarde. Voor het echte goede zou je de klepseals nog moeten vervangen, omdat die versleten zijn. De auto heeft lichte schade aan de rand van het linkerachterscherm (kras van +/- 1 cm breed over een lengte van 10cm), maar verder geen tot weinig roest.

De vraagprijs voor de auto is ¤2500

Gezien de vele extra's lijkt me dat geen gekke prijs. Een gelaste rolkooi alleen kost al zo'n 7-800 Euro namelijk. Voor vragen mail mij op jpmulders apestaartje hotmail.com

(Tekst is schaamteloos van Stephane gekopieerd )

advertentie 1

advertentie 2

advertentie 3

advertentie 4

[ Bericht 31% gewijzigd door jpjedi op 19-08-2006 11:53:17 ]
  † In Memoriam † zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:38:18 #2
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_40963322
V&A ?
pi_40963367
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:38 schreef Sebasser het volgende:
V&A ?
heb je gelijk in denk ik..

maar wil hem ook bij de hobbiers onder de aandacht brengen. Ach een modje zal wel uitsluitsel bieden ..

Sorry Alexxx.
pi_40963668
En je mag ook niet linken naar sites als marktplaats in een advertentie geloof ik
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40963702
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:52 schreef existenz het volgende:
En je mag ook niet linken naar sites als marktplaats in een advertentie geloof ik
oeps/...herstel.
pi_40963739
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:52 schreef existenz het volgende:
Geldt voor V&A geloof ik hoor
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40963821
Kickje naar V&A, maar zet even een link maar dit topic in je sig of zo, want er zitten een paar mensen in PTA die zeer zeker interesse zullen hebben
pi_40963825
Beetje jammer dat er in die anders links een vraagprijs staat van 2150 ipv 2500
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:58:40 #9
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_40963843
Hij stond hier al, dus dubbel
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')