't Is toch zo. Tot op driekwart van het seizoen was alleen Feyenoord nog een concurrent voor PSV... Misschien dat ze geen topploeg meer zijn nee, maar het gat tussen Feyenoord en de subtop is minstens zo groot als het gat tussen Ajax en PSV.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hou toch op!![]()
Wie hou je nou voor de gek, zeg!
Volgens mij moest'ie 7a9 miljoen opbrengenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:18 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Die lijkt me namelijk wel een potentiele spits voor ons.
Als je mijn forumposts van de afgelopen seizoenen bekijkt dan kun je daar wel uit opmaken dat ik Feyenoord zeker de afgelopen seizoenen NOOIT als enig kanshebber voor de landstitel heb gezien.quote:
Op dit moment niet, je gelooft gewoon niet hoe dramatisch dit elftal speelt...quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
't Is toch zo. Tot op driekwart van het seizoen was alleen Feyenoord nog een concurrent voor PSV... Misschien dat ze geen topploeg meer zijn nee, maar het gat tussen Feyenoord en de subtop is minstens zo groot als het gat tussen Ajax en PSV.
Maar ze zijn het wel meestal, dus je loopt eigenlijk maar wat uit je nek te lullen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je mijn forumposts van de afgelopen seizoenen bekijkt dan kun je daar wel uit opmaken dat ik Feyenoord zeker de afgelopen seizoenen NOOIT als enig kanshebber voor de landstitel heb gezien.
JIJ jah.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je mijn forumposts van de afgelopen seizoenen bekijkt dan kun je daar wel uit opmaken dat ik Feyenoord zeker de afgelopen seizoenen NOOIT als enig kanshebber voor de landstitel heb gezien.
Sja, nu. Over een heel seizoen is het alsnog een ander verhaal. Denk ik, hoop ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Op dit moment niet, je gelooft gewoon niet hoe dramatisch dit elftal speelt...
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
met alle respect maar wat heeft feyenoord de afgelopen ''jaren gepresteerd'' je kan alleen een topclub zijn als je prijzen pakt feyenoord is gewoon geen topclub meer dat is een feit en zoals ze nu spelen mogen ze blij zijn om nog ''subtop'' genoemd te worden
Feyenoord heeft alle afgelopen seizoen meegstreden om de landstitel. UEFA Cup nog gewonnen in 2002 btw.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
met alle respect maar wat heeft feyenoord de afgelopen ''jaren gepresteerd'' je kan alleen een topclub zijn als je prijzen pakt feyenoord is gewoon geen topclub meer dat is een feit en zoals ze nu spelen mogen ze blij zijn om nog ''subtop'' genoemd te worden
Als we Bosschaart er zo snel mogelijk uitflikkeren doen we al een stap voorwaarts.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sja, nu. Over een heel seizoen is het alsnog een ander verhaal. Denk ik, hoop ik.
Laten we 't hopen. Moeten er nog wel goede aankopen gedaan worden...quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:22 schreef RedGuy het volgende:
Laat iedereen maar lullen, Feyenoord gaat iedereen nog verrassen..
Inclusief de eigen supporters..
Daarmee verdubbelen we de winstkansen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:23 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Als we Bosschaart er zo snel mogelijk uitflikkeren doen we al een stap voorwaarts.
Vorig seizoen was een uitzondering, omdat Ajax toen een van zijn slechtste seizoenen allertijden doormaakte.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
't Is toch zo. Tot op driekwart van het seizoen was alleen Feyenoord nog een concurrent voor PSV... Misschien dat ze geen topploeg meer zijn nee, maar het gat tussen Feyenoord en de subtop is minstens zo groot als het gat tussen Ajax en PSV.
Nederland heeft momenteel 2 clubs die de titels pakken: PSV en Ajax. Nederland heeft echter 3 topclubs. En daar zit AZ niet bij, nee.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:22 schreef kollie het volgende:
Nederland heeft 2 topclubs: PSV en Ajax. En dan volgt op respectabele afstand de rest.
meestrijden maakt je nog geen topclub en behalve de eufa cup hebben ze niks meer gepakt hoelang geleden was het dat jullie landskampioen waren 15 jaar geleden ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft alle afgelopen seizoen meegstreden om de landstitel. UEFA Cup nog gewonnen in 2002 btw.
Sja, uit in de Euroborg 2 dagen nadat onze beste speler weg is. Geen excuus om 3-0 te verliezen (zoals ik al eerder heb gezegd), maar wel een licht excuusje voor het dramatische spel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vorig seizoen was een uitzondering, omdat Ajax toen een van zijn slechtste seizoenen allertijden doormaakte.
Verder kan ik wel mee gaan in wat je zegt, vooralsnog in ieder geval. Doorgaans zijn jullie wel beter dan de subtop, maar slechter dan Ajax en PSV, dat is zeker waar.
De vraag alleen is, blijft dat ook in dit seizoen zo. Zoals het er nu naar uit ziet niet.
Natuurlijk zegt 1 wedstrijd niets, maar als je kijkt naar de manier waarom de wedstrijd is verloren dan belooft dat weinig goeds.
Zeven jaar geleden, UEFA Cup 4 jaar geleden. En meestrijden maakt je WEL een topclub. Als je meestrijdt ben je min of meer gelijkwaardig aan de overige clubs, dus een topclub.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
meestrijden maakt je nog geen topclub en behalve de eufa cup hebben ze niks meer gepakt hoelang geleden was het dat jullie landskampioen waren 15 jaar geleden ?
1999, slechts 7 jaar geleden dus.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
meestrijden maakt je nog geen topclub en behalve de eufa cup hebben ze niks meer gepakt hoelang geleden was het dat jullie landskampioen waren 15 jaar geleden ?
7, om precies te zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mwoah, 2x in de afgelopen 15 jaar. '93 en '99.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |