quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:55 schreef wolferl het volgende:
Die mensen mogen van mij begraven worden op kinderboerderij Baarn.
Overdrijven is ook een vak apart he. Mensen met klote vouwfietsen zijn luiaards.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:24 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan moeten die mensen met de benenwagen naar hun werk zeker? Leuk als je werk 30 uur van het station ligt.![]()
En mensen die vanauit de trein met de bus naar hun werk gaan zijn niet lui zeker..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak apart he. Mensen met klote vouwfietsen zijn luiaards.
Dan zet je gewoon een fiets op dat station daarzo, hoef je hem ook niet elke dag mee te nemenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:24 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan moeten die mensen met de benenwagen naar hun werk zeker? Leuk als je werk 30 uur van het station ligt.![]()
Wat nog erger is: Mensen die een pizza bestellen in een rijdende treinquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:49 schreef switchboy het volgende:
Wat nog erger is: mensen die hele macdonalds maaltijden naar binnen proppen in overvolle treinen
MacDonald's valt wel mee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:49 schreef switchboy het volgende:
Wat nog erger is: mensen die hele macdonalds maaltijden naar binnen proppen in overvolle treinen
Zit ik laatst in de trein komt er opeens een chinees met zo'n wokpan aan, gaat hij helemaal zitten te wokken enzo. rijd ie zo weg op zijn vouwfietsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:52 schreef descendent1 het volgende:
Wat nog erger is! mensen die een pizza bestellen in de trein terwijl ze Mac Donalds voer aan het wegwerken zijn met en ook nog eens hun walkman te hard op hebben staan én een vouwfiets mee hebben in de trein! (en neger zijn)![]()
![]()
![]()
Boterhammen pindakaas of salami met extra knoflookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:51 schreef tonks het volgende:
Weetje wat ook stinkt in de trein:
sinaasappels
Anijs
dat is zijn cultuur, dat moet je respecteren!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Zit ik laatst in de trein komt er opeens een chinees met zo'n wokpan aan, gaat hij helemaal zitten te wokken enzo. rijd ie zo weg op zijn vouwfiets.
Was het een origami vouwfiets??quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Zit ik laatst in de trein komt er opeens een chinees met zo'n wokpan aan, gaat hij helemaal zitten te wokken enzo. rijd ie zo weg op zijn vouwfiets.
Het zou nu wel heel erg voor de hand liggen als ik nu Hans teeuwen ging quoten huh...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat is zijn cultuur, dat moet je respecteren!
Ja!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:56 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Was het een origami vouwfiets??![]()
Die branden best goed meestal.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |