quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:55 schreef wolferl het volgende:
Die mensen mogen van mij begraven worden op kinderboerderij Baarn.
Overdrijven is ook een vak apart he. Mensen met klote vouwfietsen zijn luiaards.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:24 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan moeten die mensen met de benenwagen naar hun werk zeker? Leuk als je werk 30 uur van het station ligt.![]()
En mensen die vanauit de trein met de bus naar hun werk gaan zijn niet lui zeker..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak apart he. Mensen met klote vouwfietsen zijn luiaards.
Dan zet je gewoon een fiets op dat station daarzo, hoef je hem ook niet elke dag mee te nemenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:24 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan moeten die mensen met de benenwagen naar hun werk zeker? Leuk als je werk 30 uur van het station ligt.![]()
Wat nog erger is: Mensen die een pizza bestellen in een rijdende treinquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:49 schreef switchboy het volgende:
Wat nog erger is: mensen die hele macdonalds maaltijden naar binnen proppen in overvolle treinen
MacDonald's valt wel mee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:49 schreef switchboy het volgende:
Wat nog erger is: mensen die hele macdonalds maaltijden naar binnen proppen in overvolle treinen
Zit ik laatst in de trein komt er opeens een chinees met zo'n wokpan aan, gaat hij helemaal zitten te wokken enzo. rijd ie zo weg op zijn vouwfietsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:52 schreef descendent1 het volgende:
Wat nog erger is! mensen die een pizza bestellen in de trein terwijl ze Mac Donalds voer aan het wegwerken zijn met en ook nog eens hun walkman te hard op hebben staan én een vouwfiets mee hebben in de trein! (en neger zijn)![]()
![]()
![]()
Boterhammen pindakaas of salami met extra knoflookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:51 schreef tonks het volgende:
Weetje wat ook stinkt in de trein:
sinaasappels
Anijs
dat is zijn cultuur, dat moet je respecteren!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Zit ik laatst in de trein komt er opeens een chinees met zo'n wokpan aan, gaat hij helemaal zitten te wokken enzo. rijd ie zo weg op zijn vouwfiets.
Was het een origami vouwfiets??quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Zit ik laatst in de trein komt er opeens een chinees met zo'n wokpan aan, gaat hij helemaal zitten te wokken enzo. rijd ie zo weg op zijn vouwfiets.
Het zou nu wel heel erg voor de hand liggen als ik nu Hans teeuwen ging quoten huh...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat is zijn cultuur, dat moet je respecteren!
Ja!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:56 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Was het een origami vouwfiets??![]()
Die branden best goed meestal.quote:
Ik moet tot Amsterdam Zuid WTC. Elke ochtend over de koffers naar buiten klimmen hopende dat die kolere trein niet weg rijdt voordat ik buiten staquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik kom dagelijks met de trein langs Schiphol
Al die mensen die de hele coupé dichtbouwen met koffers!![]()
Vouwfietserts heb ik nooit last van eigenlijk....
Misschien moet hij ook van zijn huis naar het vertrekstation rijden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:49 schreef Rikkert het volgende:
Dan zet je gewoon een fiets op dat station daarzo, hoef je hem ook niet elke dag mee te nemen![]()
Wel een 2e hands niet uitziende fiets, anders issie zo weg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:46 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Misschien moet hij ook van zijn huis naar het vertrekstation rijden.
Maar goed, dan is het waarschijnlijk goedkoper om 2 fietsen te kopen dan elke dag betalen om je fiets mee te kunnen nemen.
..geen manieren tegewoordigquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:49 schreef 61neorej het volgende:
En die fietsen zetten ze nog voor de stoelen neer ook dan
Wat nog erger is dat er in een volle coupe gewoon geen enkele boerenlul opstaat voor iemand met krukken die moeite moet doen om in zo'n hobbelende trein te blijven staan. Mensen van tegenwoordig ;{
Was toch wel een vouwbakfiets he? Anders geloof ik je niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat heb ik (3 maanden geleden) ook gedaan en ik mis al veel onderdelen van mijn fiets!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:48 schreef tonks het volgende:
Het is slimmer om een fiets te kopen en die dan altijd op het station laten staan.
Idd, jaren gedaan. Maar op een gegeven moment gaat het te vlug he. Dat krijg je in deze consumptie maatschappijquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:24 schreef switchboy het volgende:
Tja anders moet je iedere keer op het station bijaankomst weer een fiets jatten en met die vertragingen van tegenwoordig is dat niet meer te doen...![]()
Ik vind ook dat ze hem gewoon in hun rugzak moeten doen, en op blote voeten lopen in de trein moet ook verboden worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:10 schreef snkr-xxx het volgende:
Die dingen zijn NIET leuk en worden maar zelden op bovenstaande manier opgeborgen. Nee liever zetten ze hem naast zichzelf neer, zodat ie lekker in het gangpad staat. Wanneer jij dan per ongeluk dat kutding met je kleine teen hebt aangeraakt is het hek van de dam.
Oprotten met die dingen.
Daar heb ik ook zo'n hekel aan. Vouwfietsen mogen gratis mee omdat ze weinig ruimte innemen; als je 'm in de trein in- en uitvouwd, heb je bij veel modellen juist *meer* ruimte nodig. Da's duidelijk niet de bedoeling. Als 't halletje leeg is zal 't me een worst wezen maar in een volle hal is 't erg lomp.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:04 schreef Calculon het volgende:
Mensen die in een volle trein ( als je het volgende station nadert en ze moeten uistappen) hun vouwfiets alvast "uitvouwen"![]()
![]()
Wat heeft dat er mee te maken? De persoon die je quotte zei dat de *fietseigenaar* kwaad werd als je er tegenaan stootte, niet dat 't zeer deed of zo. Volgens mij bedoelde hij niet eens dat 'ie op blote voeten liep, maar gewoon dat 'ie 'm nauwelijks aanraakte.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:55 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze hem gewoon in hun rugzak moeten doen, en op blote voeten lopen in de trein moet ook verboden worden.
\quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:28 schreef jongewatdefakk het volgende:
Hahaha dit snap ik inderdaad ook niet.
Een fiets in een trein
Precies, moet je aar een plaatsbewijs kopen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:44 schreef 3lmo het volgende:
Je betaalt voor een vervoersbewijs, zolang dat gebeurt heb je niets te klagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |