Dus dan houdt de rij nooit opquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:00 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
en er worden ook chineesjes geboren en er gaan er ook dood
dat zei ik alquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:06 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dus dan houdt de rij nooit op
Ja maar jij wilde een kringetje maken van Chinese jongens en van meisjesquote:
gezellig hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja maar jij wilde een kringetje maken van Chinese jongens en van meisjes
En door jouw antwoord zit dat liedje nu al de hele tijd in mijn hoofdquote:
sorry D_H net over dit antwoord heen gelezenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:51 schreef dolle_hond het volgende:
nooit
ze vormen een cirkel rond de aarde
share...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
En mij schiet een bekend Antwerps spreekwoord te binnen....
daar gaat mijn vervolgvraagquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
En door jouw antwoord zit dat liedje nu al de hele tijd in mijn hoofd
en wat betekent dat dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
"Met alle Chinezen, maar niet met den deze..."
ik zeg ....popweekend!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:13 schreef dolle_hond het volgende:
wat voor weekend hebben ze bij kinkfm?
Zoiets als: Je kan iedereen voor de gek houden, maar ik laat niet toe dat je dat met mij doet.quote:
classic weekend danquote:
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zoiets als: Je kan iedereen voor de gek houden, maar ik laat niet toe dat je dat met mij doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |