jaaa!!! kut vergetenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Europa
Azië
Afrika
Australië (ook wel Oceanië)
Zullen we antarctica er ook maar even bijdoen dan?
En daar is ie alquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Europa
Azië
Afrika
Australië (ook wel Oceanië)
Zullen we antarctica er ook maar even bijdoen dan?
Dat is NIET juist. Jammer hè?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:18 schreef requiem4adream het volgende:
manneke pis brussel
Nee hoor. Gewoon aan de markt. Onder de trappen van dit gebouw.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:23 schreef Aitan het volgende:
hoek van Eikstraat en Stoofstraat toch?
Nee. Dichter tegen de taalgrensquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:26 schreef DSanka het volgende:
leuven?. ik weet dat hij in een andere belgische plaats staat
Nee, da's erover. En naar de verkeerde kant, uitgaande van Leuven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:28 schreef requiem4adream het volgende:
Luik?
Dat mochten ze willen daar. Nee, da's ook weer een verkeerde kant uit. En Antwerpen ligt niet tegen de taalgrens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Antwerpen?
Ik ben niet zo bekend met belgiëquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat mochten ze willen daar. Nee, da's ook weer een verkeerde kant uit. En Antwerpen ligt niet tegen de taalgrens.
Antwerpen heeft ook geen muur.
Ik welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met belgië![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |