abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40959553
Haha, je klikte !

Sukkels
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_40959564
Wie bekijkt deze reply?
Toverkracht is de reclame van de herhaling!
pi_40959575
Jij ?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_40959588
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_40959607
pi_40959708
Ik support gevallen topclubs!
pi_40959719
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 02:43 schreef Sjibble het volgende:
Haha, je klikte !

Sukkels
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 02:44 schreef Sjibble het volgende:
Jij ?
Weten wat er staat en dan alsnog op je eigen link klikken?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 02:57:32 #8
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40959727
crap
OOЯ
pi_40959730
Ik ben heul niet dom
Ik hou gewoon van klikken
pi_40959736
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 02:57 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik ben heul niet dom
Ik hou gewoon van klikken
Klikspaan
pi_40959739
Zullen we de TT veranderen in, klik hier als je de TS dom vindt?
Neen
pi_40959816
Als je een topic gemaakt hebt, ga je naar /49/........ Dat wil zeggen dat als je nog een keer reageert dat je dus geklikt heb.

Dus de TS is óók dom
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 augustus 2006 @ 03:04:29 #13
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_40959827
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 03:08:06 #14
64922 Tjahzi
cant touch me
pi_40959859
wat is er mis met dom zijn?
pi_40960023
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 03:08 schreef Tjahzi het volgende:
wat is er mis met dom zijn?
Precies!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 03:27:54 #16
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40960037
maar misschien klinkt het dom. maar wat betekend dom eigenlijk?
OOЯ
pi_40960117
pi_40960891
  Moderator zaterdag 19 augustus 2006 @ 08:15:33 #19
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_40960993
Ik snap ut niet
F.K.A. SuperwormJim
pi_40961515
wow een sixpack
  Forum Admin zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:42:56 #21
58651 crew  murp
murp
pi_40961546
Bij deze het verhaal van mijn tepelpiercing

Ik ben sinds een aantal maanden geïntersseert in het 'versieren van je lichaam'. Anderhalf jaar geleden wilde ik een navelpiercing, dit ging natuurlijk niet door want ik was net 14 jaar. Ik had het natuurlijk illegaal kunnen laten zetten maar jullie begrijpen vast waarom me dat niet zo'n goed idee leek.

Een paar maanden geleden kwam ik op bme, met weer het idee van deze navelpiercing in m'n achterhoofd. Na honderden ervaringen gelezen te hebben besloot ik dat dit niks voor mij was. Ik bedoel zoooveel meisjes hadden het en ik wilde deze piercing niet om 'bij de groep'te horen.

Toen ging ik over de hele site rondsnuffelen en kwam ik langs de tepelpiercing. Dit zag er zo vrouwelijk uit! dit was wat voor mij!

Ook hiervan ging ik verhalen lezen, veel vrouwen die dit ondergaan hadden vertelden dat dit de ergste pijn van hun leven was. Oftwel dit was een echte piercing.

Ook viel me op dat er weinig meisjes van mijn leeftijd waren met deze piercing, ik zag er een aantal van 18 maar dat waren dan ook wel 1 van de jongeren.

Langzamer hand kroop het idee om deze piercing ook echt te laten zetten mijn hoofd in. Deze piercing had toch wel veel voordelen. Het ligt niet in zicht, alleen de mensen waarvan je wil dat ze het weten weten het. Dit is een groot voordeel want mijn ouders mogen er absoluut niet achterkomen. Deze piercing is een echt geheimpje. Ook is er kans dat je tepels gevoeliger worden,wat ook zeer aantrekkelijk is natuurlijk.

Toen ik zeker van m'n zaak was heb ik het mijn vriendinnen verteld, een aantal waren geshockeert en ze dachten allemaal dat ik het niet door zou zetten. Mijn vriend heeft het wel aangemoedigd, hij is ook heel blij met het resultaat:p.

Afgelopen vrijdag gingen we met school naar Amsterdam, we hadden hierbij ongeveer 2 uur vrije tijd om rond te lopen. In deze vrije tijd kwam ik langs Body Cult, een shop waar ik overwoog heen te gaan. Ik had rondgevraagt op forums's enzo naar ervaringen over deze shop. Deze waren eigenlijk vooral negatief over het personeel, ze zouden zeer onaardig zijn. Ik besloot dit zelf uit te zoeken.

Ik liep met een vriendin de shop binnen om te vragen welke sieraden ze in huis hadden om een tepel mee te piercen en hoeveel dit me zou kosten. De man in de winkel antwoordde heel vriendelijk op mijn vragen. Hij wilde alleen piercen met een 1.6 mm staafje met balletjes, en dit zou me 55 euro kosten. Ook zij hij dat hij de piercing best meteen kon zetten maar helaas kon dit niet want ik had niet zoveel geld bij me.

Hierna was ik behoorlijk teleurgesteld, ik had me helemaal voorberijd om dit nu te doen. Ik was niet eens bang voor de pijn! (en dit is zeldzaam bij mij want ik hem naalden angst). Ik heb nog geprobeert geld te lenen maar helaas ging het feest niet door.

Gelukkig was de week hierna herfstvakantie en had ik alle tijd om nog een keer naar Amsterdam te gaan. Dinsdag was het zover, ik zou met 2 vriendinnen gaan winkelen en als ik het zag zitten zou ik bij bodycult langsgaan.

Even voor de duidelijkheid ik ben 15 jaar, in Nederland mag je pas vanaf 16 jaar zonder ouderlijke toestemming gepierct worden dus was ik er niet zeker van dat de piercing ook echt doorging. Het was eigenlijk 2 keer eng 1) kan ik dit wel aan 2) geloven ze wel dat ik 16 ben

Na even nadenken besloot ik toch te gaan, ik wist zeker dat ik dit wilde en als ik nog langer moest wachten zou ik gek worden. Eerst gingen we langs de mac donalds een hapje eten want ik wilde niet flauw vallen.

Toen ik voor de shop stond was het heel even slikken maar toen stapte ik toch vrij zelfverzekerd de winkel in : "ik wil graag een tepelpiercing". De vent achter de kassa gaf me aantal papieren die ik moest invullen en na-zorg formulier. Deze vulde ik braaf in, ik verbaasde me erover dat ik alleen moest invullen wanneer ik geboren was en geen ID bewijs hoefde te laten zien. Ook toen ik de papieren inleverde vroeg de man er niet om.Ik moest meteen betalen, ik denk dat dit was omdat ik anders misschien angstig weg zou rennen.

Toen ik de papieren inleverde had ik het idee dat de 2 mannen achter de kassa onderling aan het uitvechten waren wie het mocht doen. Dit was wel grappig om te zien maar het gaf me het idee dat ze me meer zouden aanraken dan nodig was. Maargoed een van de mannen nam mij en m'n vriendinnen mee naar beneden de aparte piercingruimte in. Eenmaal beneden stond ik daar, voor 3 volledig ingepakte mensen "doe dat nu maar uit". Ik die rustig mn tas en jas uitdeed. "Ja de rest ook". Even slikken maar ik was degene die dit wilde en ik wist dat als ik het nu niet liet doen ik het mezelf nooit zou vergeven.

Toen moest ik op de tafel gaan liggen(dit was meer een soort leren bed). De man pakte een aantal staafjes en meette deze met m'n tepel. Toen hij z'n keuze had gemaakt zwabberde hij m'n tepel met ontsmettend spul en markeerde hij 2 puntjes, de in en de uitgang. Ik moest kijken of deze recht waren en ik vond dat hij het niet mooi had gedaan dus moest het opnieuw. Na 3 keer tekenen was ik tevreden en ging ik weer liggen. Toen zag ik uit mn ooghoek dat hij aan kwam met een aantal verpakte dingen. Hier zat vast de naald bij dus wendde ik mijn hoofd af. Toen voelde ik gepruts aan mn tiet en zat er opeens een enorme klem op. Arm tepeltje!!Dit zag er best zielig uit maar ik voelde het niet eens zo erg. Er werd me verteld dat ik diep in moest ademen en bij de uit zou hij de naald erdoorheen schuiven. ( Nu begon ik wel een beetje te zweten). Toen voelde ik de naald door mn tiet schuiven, ik voelde een soort van opluchting, eindelijk had ik m'n piercing! Het was een soort stekend gevoe l dat ik letterlijk door mn tepel voelde bewegen. De pijn was best te overleven. De gezichten van mn vriendinnen waren erger, terwijl dit gebeurde had ik hun gezicht gebestudeert en t zag er best geshockeert uit:p. Toen ik omlaag keek zaten er opeens 2 prachtige bolletjes aan m'n tepel. Het bloedde wel behoorlijk, dit had ik niet verwacht want bij de meeste ervaringen die ik gelezen heb was dit niet het geval. De man probeerde het bloed weg te vegen maar omdat het niet ophield plakte hij een verband over mn tiet en was ik klaar om te gaan. Hij vond wel dat ik me dapper had gedragen dus kreeg ik de schoonmaakspullen er gratis bij (normaal kosten deze 7 euro). Hij vertelde me dat ik 2 keer per dag moet wassen met Unicura zeep en aan elke kant een druppeltje desinfecterend spul moet doen, dit 14 dagen lang en daarna hoef ik alleen nog te wassen. Na een kort afscheid waren we weer buiten. Ik had het gewoon overleefd!

Het was nog ongeveer 15 minuten lopen naar het station en ik was zooo bang dat er iemand tegen me op zou botsen! ik heb letterlijk met mn arm naar voren gelopen want mn tepeltje begon nu toch wel pijn te doen. Ik voelde elke stap doortrillen. Voor het station was een zeebrapad, hier heb ik m'n vriendinnen als schild gebruikt.

In de trein zitten was ook geen prettige ervaring want het trilde en het schommelde.

Toen ik eenmaal thuis op de bank zat was de pijn over. Ik ben wel 2 keer naar de wc gelopen om te kijken of hij dr wel echt zat. Allebei mijn ouders waren weg voor het eten dus ik was de hele avond allen thuis. Dat was een groot geluk, zo hoefde ik niet bang te zijn dat ze iets opviel. Even later kwam mijn vriend langs, hij keek hoe ik met een wattenstaafje de restjes bloed verwijderde en volgens mij vond hij dit zelfs al sexy:p

Die avond moest ik de piercing wassen en dit deed ik heel voorzichtig. Ik heb er de eerste dag ook niet aan gedraait, dit was puur omdat ik het een beetje eng vond want pijn deed het zeker niet.

Hij was alleen de 2e en en de 3e dag gevoelig. Ook kwamen er na een paar dagen korstjes maar die zijn nu ook al veel minder. Ik zit nu op dag 8 en ik voel hem niet meer zitten.

2 dagen geleden moest er een meisje van mijn school grappig zijn om er tegenaan te slaan. Dit deed wel even heel erg pijn! ik vond dit persoonlijk meer pijn doen dan het laten zetten zelf.

Ik heb me trouwens niet aan de voorschriften van de piercingstudio gehouden. Hun mannier leek me te irriterend, in vergelijking met alle andere methodes die ik gelezen heb. Ik was het nu 2x per dag met de Unicura zeep en ik week het 1x per dag met zeezout.

Tot nu toe gaat alles prima. Dit is echt een aanrader, als je bang bent voor de pijn zou ik zeker gaan. Iedereen probeert je alleen maar op te fokken dit is een prikje van niks.

Veel succes met de toekomstige piercings!

pi_40961609
quote:
met weer het idee van deze navelpiercing in m'n achterhoofd.
Vind ik toch een beetje een aparte plaats, in je achterhoofd.. je ziet het zelf niet eens
En, owja, ik ben dom
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:28:18 #23
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40962091
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_40962115
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 02:46 schreef Allan24 het volgende:
[afbeelding]
Köln.
pi_40962546
Klaar.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo