Moet je maar even kijken of je iets anders kunt vinden, er staat genoeg op mijn server wat dat betreft. En te jong vind ik eingelijk wel een beetje overdreven hoorquote:
In principe wel ja, maar ik denk dat dit niet zo vaak zal voorkomen...tis alleen dat ik je er voor de derde x in 1 week op betrapquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd. Opzich zou het wel leuk zijn als ik een melding kreeg als een topic al gesloten was. Als ik met mijn post bezig ben en iemand maakt het topic in de tussenijd vol dan gaat die van mij door dat slotje heen.
Het kan nooit jong genoeg zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Moet je maar even kijken of je iets anders kunt vinden, er staat genoeg op mijn server wat dat betreft. En te jong vind ik eingelijk wel een beetje overdreven hoor![]()
WAARSCHUWINGquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:30 schreef -skippybal- het volgende:
Even kijken op op Sugababes, ik moet die erectie toch kwijtraken....
zoek en gij zult vindenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:32 schreef PeZu het volgende:
ok waar blijven de bier en tetten?
Geil stoned dronkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:32 schreef PeZu het volgende:
goftedomme hee, ik ben me toch een partij...............................
Ik wou net nog een broodje gaan warm makenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WAARSCHUWING
Dit filmpje bevat schokende beelden!
Autopsy
Dat met z'n hoofdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WAARSCHUWING
Dit filmpje bevat schokende beelden!
Autopsy
wtf...je blijft maar vragenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:30 schreef Bierbroeder het volgende:
Hey SOL
Krijg ik ook nog een foto van jou voor in me FOBO?
Zo ziet een hoofd er van de binnenkant uit jaquote:
*valt van zijn stoel*quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wtf...je blijft maar vragen.
Stuur eerst maar eens een pic van jou met een kaartje om je lul met de text: SoL is the Best![]()
Dan moet de tekst wel wat groter worden schatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wtf...je blijft maar vragen.
Stuur eerst maar eens een pic van jou met een kaartje om je lul met de text: SoL is the Best![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik word hier ondergewaardeerd en miskend .... ik ga maar slapen ....
Moet je vaker in de zon gaan zittenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:34 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Dan moet de tekst wel wat groter worden schat![]()
Anders hebben we zoveel wit ruimte
dikke doei wurmquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik word hier ondergewaardeerd en miskend .... ik ga maar slapen ....
Zonnebank dudequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet je vaker in de zon gaan zitten
quote:
geilquote:
Ben jij die onderstequote:
Nog weinig neucksex gehad?quote:
SJW is jummie en slim!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Joh .... zelfs mét alcohol kom ik nog intelligent over
Dat soort filmpjes heb ik opzich ook helemaal geen moeite mee, al kan ik wel begrijpen dat sommige mensen het 'ranzig' vinden...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo ziet een hoofd er van de binnenkant uit ja![]()
Dat is demoniseren van het mannelijke geslachtquote:
Ik mag er graag naar kijken, vind het zeer intressantquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat soort filmpjes heb ik opzich ook helemaal geen moeite mee, al kan ik wel begrijpen dat sommige mensen het 'ranzig' vinden...
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:40 schreef The_Terminator het volgende:
Schijt, het is alweer 2:30 geweest... Ik ga maar eens slapen, tot laters.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:40 schreef The_Terminator het volgende:
doegquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:40 schreef The_Terminator het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |