Whehehehquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:59 schreef i2Them2 het volgende:
[afbeelding]
>>>
[afbeelding]
Puik topic![]()
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:55 schreef AntonDingeman het volgende:
RicoRabbit heeft gelijk. Toch door blijven trappen terwijl ze aangeeft dat ze zich gekwetst voelt.
Jullie zijn ziek.
Waar geeft ze dat aan dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:55 schreef AntonDingeman het volgende:
RicoRabbit heeft gelijk. Toch door blijven trappen terwijl ze aangeeft dat ze zich gekwetst voelt.
Jullie zijn ziek.
wij weten van nietsquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:55 schreef AntonDingeman het volgende:
Jullie zijn ziek.
dus omdat jij er kent moeten wij stoppen?quote:
Nee, omdat het in de policy staat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:22 schreef Dibbl het volgende:
[..]
dus omdat jij er kent moeten wij stoppen?
hmz dan hadden (naar mijn mening) de mods al bij de eerste topic in moeten grijpen tis nu een beetje laat ervoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:23 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee, omdat het in de policy staat.
hee verzuurde sandaalsok, ga aub wat humor kweken....quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:23 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
whaha wat een droge manier van schelden heerlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee verzuurde sandaalsok, ga aub wat humor kweken....
dan zou ze wel alle fotosoependefokkers ff moeten bedanken hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:41 schreef P-azz het volgende:
misschien sleept Miss Honey er wel een reclamedeal uit bij SIRE![]()
Ik zou zeggen ga naar de mods maar val ons niet lastigquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:23 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
eens!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:42 schreef Dibbl het volgende:
[..]
dan zou ze wel alle fotosoependefokkers ff moeten bedanken hoor
i.d.d. Klagen bij de baas , en niet bij het personeelquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga naar de mods maar val ons niet lastig![]()
Heb je dr al geneucqt zuurpruim?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:55 schreef AntonDingeman het volgende:
Jullie zijn ziek.
Klootzak ...quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Heb je dr al geneucqt zuurpruim?![]()
nou nou vrind, is dat nu echt nodig, gelijk gaan schelden. tssk tsskquote:
ik denk dat hij gewoon zijn vriendin beschermt hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou nou vrind, is dat nu echt nodig, gelijk gaan schelden. tssk tssk
hier wordt ik niet vrolijk van!quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:23 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ik denk dat hij gewoon zijn vriendin beschermt hoorware liefde zie ik al
hij is zo zuur dat als hij haar neuqt kan hij het zijn piemol haar frituurvetzuurgraad kan meten
![]()
![]()
![]()
Als ze zich gekwetst voelt dan komt ze hier toch gewoon niet meer kijken...quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier wordt ik niet vrolijk van!
[afbeelding]
Pssst, check de PI bij die postquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:48 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
Het is eerder:
Mailen met *Miss*Honey*.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Pssst, check de PI bij die post.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:59 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik zit maar wat te dollen met jullie, jongs. Soepse verder!
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:59 schreef AntonDingeman het volgende:
whahaha wou ze niet pijpen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:59 schreef AntonDingeman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |