dank uquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:49 schreef slindenau het volgende:
Harry's frituur op de hoek.
Geniaal.
wtf slaat dat op ik zeg dat die RogerRabbit moet opzouten en krijg een bijdehandte opmerking terugquote:
quote:quote van het profiel van PP2
weet dat ik ben wie ik ben
weet dat ik me niet ga veranderre voor iemand
ik ben gelukkig hoe ik ben
ik heb me vrienden en familie
dat sommige nou mij so nodig moeten uitschelde of uit lache boeit me geen ene fuck
die praatjes van jou over mij sullen me niet raken
ik weet hoe ik ben en ik weet dat jij ut maar segt
dus weet dit ik ben wie ik ben ik verander me voor niemand
dus je kan praten wat je wil je kan me haten maar je sal me tog niet van binnen raken :S
dat kan alleen een whopper of een bigmac. Mmm die kunnen mij van binnen zo fijn raken.....mmm het fijnste gevoel ter wereld!
En toch stiekem meedoen hè Eririn...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:06 schreef Eririn het volgende:
[..]
O ja die zag ik op haar sb
![]()
[..]
PWNED![]()
Ik doe niet stiekem hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:12 schreef Fetai het volgende:
[..]
En toch stiekem meedoen hè Eririn...![]()
![]()
Ik zei dat RiccoRabbit een date moet nemen en niet jijquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wtf slaat dat op ik zeg dat die RogerRabbit moet opzouten en krijg een bijdehandte opmerking terug
ow schrok alquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:14 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ik zei dat RiccoRabbit een date moet nemen en niet jij
Ik heb de verkeerde gequotesorry
Hallow denk je dat ik 24/7 bezopen ben ofzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:19 schreef B4CO het volgende:
[..]
Tenzij jij ook met haar wil daten... dan hebben we een probleem
jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hallow denk je dat ik 24/7 bezopen ben ofzo![]()
hehequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dan heb je het mis want ik drink niet!
Is dat nou honing.... ?quote:
Je bed weer verloren dreumes?quote:
Volgens mij kan jij je beter bezig houden met TMN, daar ben je beter in dan soepen en/of humor.quote:
En wie ben jij om daarover te oordelenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:05 schreef RipCore het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij je beter bezig houden met TMN, daar ben je beter in dan soepen en/of humor.![]()
[/quote]spoiler quote hehequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:46 schreef Sjibble het volgende:
tiefus, ik ga hier dood aan
[spoiler]van het lachen![]()
[/quote]quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:46 schreef Sjibble het volgende:
tiefus, ik ga hier dood aan
[spoiler]van het lachen![]()
dikke humorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:25 schreef slindenau het volgende:
[..]
En wie ben jij om daarover te oordelen.
TMN is trouwens voor homo's, daar ben ik inmiddels wel achter.
En een potje honing in MissHoneys hand stoppen is echt wel dikke humor hoor![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |