da's in het begin van elke bb zo. gemaakte en geforceerde vrolijkheid.quote:

Precies.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
da's in het begin van elke bb zo. gemaakte en geforceerde vrolijkheid.
maar al snel zullen groepjes ontstaan, complotten en strategieën.

En dan binnen drie minuten liggen te nakken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
"Nou loodgieter, al mijn kleren zijn nat, even nieuwe aan doen."

Die ken ik niet, maar misschien vinden mensen het wel leuk om af en toe wat groepsdynamica opmerkingen te lezen, als dat niet zo is, hoor ik het welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:55 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
We hebben een Steven Pont onder ons midden...

Ik vind hem/haar echt honderd keer beter dan de heer Pontquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:55 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
We hebben een Steven Pont onder ons midden...

Steven Pont was de vaste psycholoog van BB4.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:57 schreef ioko het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar misschien vinden mensen het wel leuk om af en toe wat groepsdynamica opmerkingen te lezen, als dat niet zo is, hoor ik het wel![]()

Thanksquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind hem/haar echt honderd keer beter dan de heer Pont![]()

Pont gaf psychologische commentaren tijdens een van de BB's, ik meen de vierde editie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:57 schreef ioko het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar misschien vinden mensen het wel leuk om af en toe wat groepsdynamica opmerkingen te lezen, als dat niet zo is, hoor ik het wel![]()

Kom maar met die opmerkingen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:57 schreef ioko het volgende:

Dat dacht ik dus ook al.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:59 schreef Zhenar het volgende:
Die donkere chick heeft volgens mij veel psycho potentie. Die zien we nog wel een paar keer flink flippen![]()

Yep (dat is een mening, geen analysequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:59 schreef Zhenar het volgende:
Die donkere chick heeft volgens mij veel psycho potentie. Die zien we nog wel een paar keer flink flippen![]()

Kommentaren op de Ctreamverslagen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:00 schreef melke het volgende:
Waar staat COS voor?

...oh, ze heeft geen shirtje aan...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:02 schreef Dr_Greene het volgende:
Hihi, je kan met die nachtbeelden door het shirtje van Janine heen kijken...

Foto?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:02 schreef Dr_Greene het volgende:
Hihi, je kan met die nachtbeelden door het shirtje van Janine heen kijken...

Ze stond net topless.quote:

Dat wijf is gek.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:02 schreef Arliator het volgende:
Gatverdamme!!! Janine gaat naar bed "ik hou van jullie allemaal!!"![]()

Volgens mij is het ook Gerard Joling na zijn extreme make-over.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:03 schreef ruby het volgende:
Janine lacht als Gerard Joling.

Onmogelijk, dat zou haar nog sympathiek maken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:03 schreef ruby het volgende:
Janine lacht als Gerard Joling.

Omdat zijn jongere broer Rik homo is hequote:

Nep stel, is een opdracht. Haar moeder Hilde moet nog in het huis komenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:05 schreef Gert het volgende:
Ik snap alleen dit stel niet.
Ik kan ze niet terugvinden als stel op de Talpa-site...
Of zijn ze vanavond al zo close geworden?
[afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |