Ze moeten alsof doen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Was dit al een stelletje, of wordt het nu een stelletje?
[afbeelding]
Etiënne?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:14 schreef KlootMajoor het volgende:
Wie is die gast, die lijkt op Peter Andre maar dan wat jonger en meer in de 'kampers' style met zijn dogtag om?
Etienne, irritant gast.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:14 schreef KlootMajoor het volgende:
Wie is die gast, die lijkt op Peter Andre maar dan wat jonger en meer in de 'kampers' style met zijn dogtag om?
die gozer bij "Dit was het nieuws" heeft een haze lip. Deze mis ik hierquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:11 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Die gast die zit toch in "Dit was het nieuws" ?
Condooms.quote:
de tieten lijken vooralsnog omgekeerd evenredig aan het IQ...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:15 schreef arneaux het volgende:
Jezus, al die vrouwen hebben dikke tieten man. Behalve die neger.
binnen 10 minuten opnemen of iedereen zit op de bankquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:16 schreef arneaux het volgende:
Wat isser met die telefoon?
blonde harenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:16 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij is de dame op deze capture ook wel een leuke meid trouwens. Beter dan de andere blondjes dacht ik.
[afbeelding]
Als er gebeld wordt door BB moet iemand deze opnemen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:16 schreef arneaux het volgende:
Wat isser met die telefoon?
Zou dat dan Milica zijn?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:16 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij is de dame op deze capture ook wel een leuke meid trouwens. Beter dan de andere blondjes dacht ik.
[afbeelding]
doe eens een suggestie dan?quote:
Ze heeft het toch door nu. Valt me mee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:18 schreef arneaux het volgende:
Die ene die nou bij die mannen blijft zitten is dom. Ze moet slijmen bij die wijven, die mannen gaan haar toch wel mogen.
Ah.. thanksquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou dat dan Milica zijn?
[afbeelding]
ik krijg nu een lieske flashbackquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:18 schreef scanman01 het volgende:
We hebben een 'flosser'
[afbeelding]
Daarbij weet je niet wat "de opdracht/medeling" zal zijn als je opneemt. Je zou zomaar naar huis gestuurd kunnen worden, of een envelop met geld winnen en alle scenario's die daartussen liggen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als er gebeld wordt door BB moet iemand deze opnemen.
Als niemand dat doet, wordt iedereen genomineerd.
Wiequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:19 schreef ruby het volgende:
Jezus, dat wijf is gek!
Scheelt alleen zo'n 80 jaar danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:17 schreef ruby het volgende:
Monique lijkt op Marga Scheide (?) van LUV.
"Etiënne moet in de tuin slapen!"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |