abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40955406
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op de [BB6] Streamverslagen van vrijdag 18 augustus 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
pi_40955577
0:17 Egbert heeft nog een zoon van veertien en van nog een leeftijd
0:19 Rik heeft het over wat die meenam en wat niet (schoenen niet en winterkleding, nietveel).
0:20 "Zij" (Bridget) "is prachtig", zegt Rik.
0:21 Men heeft het over het openingsprogramma (nu niet meer)
0:22 Rik heeft geen vriend (geen zin in) en _een_ vriend was omgekleed tot vrouw, daarstraks, bij Bridget.
Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
pi_40955878
0:25 Rik en Milica(?) kenden elkaar al soort van te voren (met een vriendin van haar woonde hij)
Dag lieve mensen, ik hou op voor nu
Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
pi_40956761
Er is een rode telefoon die opgenomen moet worden.
Ze praten er nu over wie die op moet nemen, bijvoorbeeld via een rooster, en dat, als het niet binnen 10 minuten opgenomen wordt, iedereen genomineerd is.
pi_40956991
circa 0.45
Etienne maakt zich druk dat er geen tuin is en vindt eigenlijk dat je niet zonder zonlicht kunt.
Marlies had zojuist een heel boek gelezen over het belang van zonlicht en vertelt dat je zonder zonlicht depressief wordt
Etiënne denkt dat het psychologisch spelletje is van BB om ze onder druk te zetten.
Jeroen maakt zich geen zorgen en denkt dat het niet zo moeilijk is, een tijdje zonder licht.
De rest (Janine, Marcel, Sabrina en haar kloon) schijnt te dom te zijn om uberhaupt te begrijpen waar men over praat.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 01:04:15 #6
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40957047
Er wordt geinventariseerd wie er wel en niet roken.
Acht wel acht niet, zegt iemand (terwijl ze met vijftien zijn en er maar veertien nu binnen zijn).
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 01:06:51 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40957150
Een van de twee blonde zusjes verkondigt op hoge luide toon dat ze hoopt dat er in Godsnaam wel rekening gehouden wordt dat ze niet wil dat er gerookt wordt als zij zit te eten.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 01:12:53 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40957311
man (naam nog in te vullen): Ik vind wel, dat als alle ellende voorbij is, dat we dan met zijn allen moeten gaan gourmetten of steengrillen.

Gejoel...

Het stel met de geheime missie zit dicht op elkaar.

zaterdag 19 augustus 2006 @ 01:21:54 #9
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40957558
Groot deel van de bewoners gaat slapen. Een paar mensen weten de tijd aardig te schatten, maar sommigen denken dat het al na 3 uur is.

Er zijn nog 5 heren over. Onderwerpen zijn accenten, sex (duh) en make-up verwijderen. (de heren zijn blijkbaar geschminked voor de uitzending)

De meeste zijn nog echt aan slaap toe en blijven op en neer lopen

[ Bericht 6% gewijzigd door ioko op 19-08-2006 01:27:14 ]
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40957768
Edit: SC a.u.b. in juiste topic!

[ Bericht 10% gewijzigd door Day op 19-08-2006 03:15:23 ]
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 01:34:59 #11
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40957907
Ik wilde het al niet zeggen, maar deze dame is idd leuk! (ff om namen te oefenen, Marcia - 22)

Gesprekken gaan over de tijd (inschattingen wijken steeds meer af), en of de deuren morgen opengaan. Er zijn ongeveer 6 mensen wakker, maar er wordt veel op en neer gelopen om te gaan slapen..

En de telefoon die wel of niet gaat is ook een grote zorg
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40958210
Edit: geen SC hier!

[ Bericht 61% gewijzigd door Day op 19-08-2006 03:17:18 ]
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 01:58:39 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40958567
Kap eens met dat ge-o.h. hier, dit zijn de streamverslagen.

De ene helft is naar bed, de nachtmensen zijn nog wakker. Er wordt stevig doorgerookt. Ze zijn nog erg druk, er is geen notie meer van tijd.
Ze kunnen er nog niet over uit dat er geen tuin is. Ze kunnen je niet afsluiten drie maanden zegt Etiënne. Dat mag niet, dat kan niet.

2.00 Janine gaat naar bed.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 02:08:27 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40958810
Jeroen en Milica zitten goed in hun rol:

(Gert @ COS)

Jeroen en Milica zijn geen stelletje, maar hebben een geheime missie. Ze zijn een dag eerder dan de rest het huis ingegaan en moeten de anderen laten geloven dat zij een stelletje zijn. De moeder van Milica betreedt morgen het huis.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 02:10:41 #15
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40958861
*Alle bewoners moeten hun batterijen wisselen*

*Gaat slapen*

[ Bericht 29% gewijzigd door ioko op 19-08-2006 02:15:51 ]
Coincidence
Makes sense
Only with you
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 02:14:36 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40958931
De batterijenwissel haalt de helft van de bewoners uit bed.

zaterdag 19 augustus 2006 @ 02:28:18 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40959270
De kick-off opnames worden besproken. Ze vonden het een chaos. Je moest op de rechterstip gaan staan en ze stond met haar rug ernaar toe. En dat geluid. Die oorkleppen hielpen niets daar hoorde je alles doorheen. (kennelijk hebben ze voor ze opkwamen een koptelefoon opgehad).
De familie en vrienden zaten verspreid. Dan zag je daar iemand, en aan de andere kant zat die. En verderop stonden de buren. Ook Egbert vind het erg jammer dat de familie en vrienden niet bij elkaar zaten.

Ze denken even dat er iemand is afgehaakt of afgevallen. Er is een bed over. Een van de blonde zusjes zegt dat ze vast niet wisten hoe de bedindeling zou zijn en dat er daardoor een bed over is. Een vader gaat niet met zijn dochter in bed liggen.
pi_40959577
Ze praten over 1e indruk en denken dat het een uur of 5 is. Momenteel praten ze over de camera's en bin laden (weet zijn naam niet) vind het wel een veilig gevoel dat er 24 uur over hem gewaakt word.
Viva la Cavatore
pi_40959757
De zoon en een andere oudere man lopen nu beetje de huis te checken, ze lijken het goed met elkaar te vinden en praten over van alles en wat. De andere bewoners lijken te slapen. Een blonde komt nu opeens in beeld (geen idee wie, ken de namen nog niet) en de zoon loopt er op af. Momenteel de oudere kale man in beeld en het is akkelig stil....En hij begint nu aan zijn laatste sjekkie...
Viva la Cavatore
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 03:00:17 #21
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40959760
Etïenne maakt aanstalten om naar bed te gaan. Egbert zegt dat hij ook zo gaat slapen.

that's it for me, tenzij er iets schokkends gebeurt.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 03:29:36 #22
4712 Edman the Man
Yeah baby: 'Party on!
pi_40960050
@3.28: iedereen slaapt, behalve Egbert. Hij leest de BB instructies en sluit af met de woorden 'We gaan het zien'.
Daarna gaat hij ook aanstalten maken om te slapen.
'Party on!'
pi_40961055
08:31u

Cam 1 op Jeroen en Milica, beiden slapen. Cam 2 op Marcel of Rik, slapend.
Cam 3 op keuken. Cam4 op gang bij wc.

Milica rekte zich net uit, maar draaide zich weer om en doet haar ogen weer dicht.

"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_40961102
Micheline is wakker en loopt gapend naar de keuken.
Ze rommelt in kastjes. Ze lijkt iets te zoeken...
pi_40961109

8:46 eerste teken van leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')