Alles staat in COS en er wordt niet meer gezwaaid dusssss. Ik ben in een kwartier volledig op de hoogte. Toppie Cosser'squote:Op donderdag 7 september 2006 03:04 schreef APK het volgende:
Ik ben al de hele week aan het werk en kijk de uitzending later op video.
Vanavond heb ik even de streams bekeken en de vaste COS-ers zijn zelfs te lui om even een paar pics in het streamverslagen-topic te plaatsen.
Kom op zeg, weekopdracht, veel spanning.....
quote:Op donderdag 7 september 2006 03:04 schreef APK het volgende:
Vanavond heb ik even de streams bekeken en de vaste COS-ers zijn zelfs te lui om even een paar pics in het streamverslagen-topic te plaatsen.
boeien,gewoon ff overal bijlezen en je weet allesquote:Op donderdag 7 september 2006 03:04 schreef APK het volgende:
Nog nooit zulke onzin gelezenquote:Op donderdag 7 september 2006 03:04 schreef APK het volgende:
Whehehe...ut bijlezen van de Cos alleen al kost me ca 2 uur.... en nee...dyslectisch ben ik niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 03:28 schreef latevogel het volgende:
[..]
boeien,gewoon ff overal bijlezen en je weet alles![]()
Dus geen tijd om al die kreten in de COS te lezen.quote:Op donderdag 7 september 2006 03:27 schreef SuperMOM het volgende:
Boehoe... ik ben ook al de hele week aan het werk......En?
Iddquote:Op donderdag 7 september 2006 12:39 schreef pullup het volgende:
Verida je maakt nauwkeurige en duidelijke verslagen van de gesprekken op dit moment![]()
Merci
SC??quote:Op donderdag 7 september 2006 14:36 schreef teamlead het volgende:
totaal off-topic, maar desalnietemin:muizemeis.. wb
Scan is weer helemaal de oude....quote:Op donderdag 7 september 2006 16:53 schreef muizemeis het volgende:
Scanman,heel hartelijk bedankt voor het verslag van de ruzie tussen S&M!!
![]()
![]()
--->quote:Op donderdag 7 september 2006 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Bedankt.... Het gevoel van BB3 kwam weer even helemaal terug
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
--->...hij staat al op je te wachten.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |