ik snap wel wat er staat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:22 schreef Kindervriend het volgende:
Die streamverslagen zijn sowieso kansloos.
Serieus... wie gaat dat nu helemaal zitten lezen? Het zijn ook van die gortdroge mededelingen waar de grootste mongool nog niks mee kan... zoals de TS al aangeeft.
Mwaa kijk as het half 4 in de morgen is en Sjaan loopt te schreeuwen...................dan krijg je vanzelf foutjes geloof mij maarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:30 schreef Troel het volgende:
Ik snap dat er best snel getypt wordt, maar sommige typfouten zijn echt gewoon ernstig
Same here. Ik ben normaal ook best een spellingsnazi, maar in de SV hoor je mij daar niet over.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:43 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ben blij dat er mensen zijn die dat vele werk voor ons willen doen, spelvouten neem ik voor lief![]()
hier ben ik het helemaal mee eens! een stukje tekst kan ik nog wel verklaren, een foto met tieten niet..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:31 schreef Michaelg het volgende:
oh btw nog even kleine comment,
misschien beter als er zo min mogelijk pics worden gepost in het stream verslag topic...zit op me werk en mensen waarderen het niet echt als ik ineens toevallig langs een naakt persoon scroll:P
En toch horen die caps erbij, sterker nog: ze staan in zóveel topics. Dan maar niet Fok!ken op je werk, lijkt me.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:03 schreef Sassefras het volgende:
[..]
hier ben ik het helemaal mee eens! een stukje tekst kan ik nog wel verklaren, een foto met tieten niet..
Amen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:06 schreef CartWOman het volgende:
En toch horen die caps erbij, sterker nog: ze staan in zóveel topics. Dan maar niet Fok!ken op je werk, lijkt me.
Als men daar al rekening mee moet houden....
Je moet ook niet internetten op je werk, maar werken!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:31 schreef Michaelg het volgende:
oh btw nog even kleine comment,
misschien beter als er zo min mogelijk pics worden gepost in het stream verslag topic...zit op me werk en mensen waarderen het niet echt als ik ineens toevallig langs een naakt persoon scroll:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |