Nee, dat kruisverhoor was toch zinloos.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:37 schreef broer het volgende:
Wat leuk dat je interesse toont in je medemens, trouwens. Wilde je soms van het kruisverhoor af?
Er komt morgen vast een teruglezer langs die het antwoord op die vraag weet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:40 schreef wyccie het volgende:
Wie begon er nou eigenlijk over?
Dat was dan alleen afgelopen zondag. En 2 weken terug.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:42 schreef broer het volgende:
O, en het intrigeert me dat jij tegenwoordig ook in het weekend veel 's nachts hier rondhangt. Maar misschien mag ik het daar niet over hebben en moet ik nu editen.
Misschien moet je er in zo'n geval een Lienekien-quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:53 schreef wyccie het volgende:
Ik zeg het juist op een heel rustige toon, maar dat kun je natuurlijk niet horen.![]()
Zie je wel? Ik ben niet gek.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:54 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik bedoel dan wel 2 weken terug 3 weekends lang. Dus het was inderdaad vaker.
Nee, maar ik dacht het zelf.quote:
Niet intrigerend genoeg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:59 schreef broer het volgende:
Zou dit nog leuk zijn voor onze mede-LPT'ers om morgen na te lezen?
Sorry dat ik het niet interessanter heb weten te maken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:02 schreef wyccie het volgende:
Niet intrigerend genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |