Yup, en de familie flodder heeft dat ding ook, staat in iig een van de afleveringen in hun huiskamer, bij de schafttafel, Serieus!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dat is de U.I. van Croupouque toch?
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:23 schreef nightfall het volgende:
huilende zigeunerjongetjes zijn niet zielig,. hij doet dit om je af te lijden,. en intussen jat de rest van ze'n familie je huis leeg![]()
Bwehehee...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:03 schreef Maikuuul het volgende:
Hierzo met dit schilderij van het huilende zigeunerjongetje
[afbeelding]
Me tante had eerst zoeen aan de muur hangen. Toen ik dit melde op Fok! werd ik uiteraard gebashed
Maar wat is er eigenlijk mis met dat schilderij ?
Alsof we allemaal gare kunst in de kamer moeten hebben hangen ofzo
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:34 schreef Pindax0r het volgende:
da's KaMo
ultieme kitsch Dat is de juiste omschrijving. En die kuttante uit limboland had m ook hangen. Ik hoop dat ze zelf nog harder jankt als ze anaal genomen wordt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:36 schreef morgaine21 het volgende:
dat schilderij is gewoon ultieme kitsch. Mijn moeder had ze vroeger ook op de slaapkamer hangen; deze dus en een meisjes-uitvoering.
Oke het is kitch, maar wat is er dan zo erg aan ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:36 schreef morgaine21 het volgende:
dat schilderij is gewoon ultieme kitsch. Mijn moeder had ze vroeger ook op de slaapkamer hangen; deze dus en een meisjes-uitvoering.
Neej, die hebben wij, maar niet over de ganse vloer gek !quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:06 schreef D1 het volgende:
Ze heeft zeker ook van die mooie hoogpolige tapijtjes op elke godvergeten millimeter oppervlakte in het huis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |