quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:07 schreef Bluezz het volgende:
En die vader van onze bomberjack lijkt op Ralph
Nee ik heb exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:07 schreef twentemeisje het volgende:
Ik moet altijd zo wennen aan nieuwe bewoners, net als aan nieuwe deelnemers aan Expeditie Robinson of Peking Express, vind ze in het begin nooit leuk... (of ligt dat gewoon aan mij...)
Bij mij als ik meerdere tegelijk open heb. Ze staan ook op 700kb/s.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:06 schreef TheVulture het volgende:
mijn streams beginnen om de haverklap te bufferen
Janinequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat ik die bruine vrouw wel leuk vind.... geen idee hoe ze heet
Ja, 't is ff wennen he..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:07 schreef twentemeisje het volgende:
Ik moet altijd zo wennen aan nieuwe bewoners, net als aan nieuwe deelnemers aan Expeditie Robinson of Peking Express, vind ze in het begin nooit leuk... (of ligt dat gewoon aan mij...)
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:06 schreef itsme het volgende:
de zwembroeken zijn voor rik en tijn
Janine..a.k.a. Naomiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat ik die bruine vrouw wel leuk vind.... geen idee hoe ze heet
Die Milica komt in de kroeg altijd over als een enorme teaser... het zal me verbazen als die zich on cam laat naaienquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Milica komt in de kroeg altijd over als een enorme teaser... het zal me verbazen als die zich on cam laat naaien
Speciaal voor jou gedaan hequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Het valt idd op dat de dames goed bedeeld zijn dit jaar.
Lekker tochj!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Milica komt in de kroeg altijd over als een enorme teaser... het zal me verbazen als die zich on cam laat naaien
Hij doet dadelijk de hitlergroetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:09 schreef Larisje het volgende:
Wat is die Etienne (die donkere gladjakker) druk met de camera's zeg! Hij lult maar steeds tegen de camera's en maar zwaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |