quote:Op woensdag 12 september 2007 06:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg, minneola's hóren al pitloos te zijn hoor. En die hele kleintjes zijn niet spuugbaar, die moet je met een bal speeksel naar buiten werken en dan afvegen aan je mouw, of aan het tafelkleed. Als je geen zakdoek bij je hebt. Nee, niks niet even accepteren en weer doorgaan.
Al ben ik het met je eens dat, wanneer zes jaar geleden één van de terroristen nog snel een minneolaatje had gepeld en zich had verslikt in een pitje, dingen heel anders hadden kunnen lopen.
Ga je maar alsnog schamen danquote:Op donderdag 13 september 2007 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
Oh my... ik had dit nog niet eens gezien! Hoe durf ik over zoiets triviaals als een pitje te klagen op een dag als afgelopen dinsdag...![]()
De beste dag! Want ik zie dat ik nog niet in dit Lang leve de Minneola topic gepost heb. En dat is te weinig eer voor deze goddelijke vrucht!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
2 januari is toch gewoon politiek ok om het over fruit te hebben toch?
Ja omdat er geen pitjes inzitten wel. Anders was het weer precair geweest hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
2 januari is toch gewoon politiek ok om het over fruit te hebben toch?
jou pf heeft er wel wat van:')quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:22 schreef remlof het volgende:
ik zag ze ook liggen vandaag, ik dacht nog, "wat een rare sinaasappels"
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Annekedote over deze vrucht :
Vanmiddag bij de appie sta ik achter een man die ze af wilde wegen, maar het plaatje/knopje niet kon vinden.
Zei hij : waar staan die Manuela's nou toch, dus 3 mensen gingen spontaan het liedje Maaaaaaaaanuela zingen
heb je je pillen al genomenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:21 schreef zoalshetis het volgende:
jammer dat ik geridiculiseerd word of intelligent fok! door wat minder intelligente kutwijven hier. ze zijn te irritant voor enige intelligentie. tenzij ze belt.
stelletje mongoloÏde domme vrouwen, lekker gekweekt fruit eten domme mokkels. ecco.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Annekedote over deze vrucht :
Vanmiddag bij de appie sta ik achter een man die ze af wilde wegen, maar het plaatje/knopje niet kon vinden.
Zei hij : waar staan die Manuela's nou toch, dus 3 mensen gingen spontaan het liedje Maaaaaaaaanuela zingen
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:21 schreef zoalshetis het volgende:
jammer dat ik geridiculiseerd word of intelligent fok! door wat minder intelligente kutwijven hier. ze zijn te irritant voor enige intelligentie. tenzij ze belt.
stelletje mongoloÏde domme vrouwen, lekker gekweekt fruit eten domme mokkels. ecco.
Zeg dan ook gewoon Mandarijn........quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hebben sommigen van jullie de OP niet gelezen? De eerste zin begint met waar de minneola een kruising van is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |