Jah! Daarin werden duikers naar beneden gebracht, en bij het ophijsen ging dat vaak niet goed waardoor hun hoofd ontploftequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee wacht. Zo'n ouderwets houten duikboot-achtig ding aan een touw....
Een duikersklok!
Leuke film: Scanners. Ontploft ook een hoofd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jah! Daarin werden duikers naar beneden gebracht, en bij het ophijsen ging dat vaak niet goed waardoor hun hoofd ontplofte![]()
Daf +1
Jij wil mijn HD niet zien, wyccie....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
Heb jij soms een collectie met foute liedjes speciaal voor dit topic?
Ik heb gelukkig geen ideequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Muziekje? Klik.
Om in de Lowlands-sfeer te komen...
Wie?
Daar heb je oren voorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:00 schreef ChrisJX het volgende:
Ik snap totaal niet hoe ik dat liedje moet beluisteren
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:02 schreef wyccie het volgende:
En dan snel je oren dichtdoen hoor!
Kijk, toch nog eentje die Koot en Bie nog kent. En ik meen me te herinneren dat het geschreven werd als "stoont" maar daarvan ben ik niet meer zeker.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:02 schreef Duckman het volgende:
Koot en Bie - stoned als een garnaal
Dat doe ik al zolang....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:04 schreef Duckman het volgende:
Het verbaasde me al dat niemand anders het antwoord wist... ik voel me oud...
Godver toch van kooten en de biequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kijk, toch nog eentje die Koot en Bie nog kent. En ik meen me te herinneren dat het geschreven werd als "stoont" maar daarvan ben ik niet meer zeker.
Duckman +1
Edit: inderdaad. [afbeelding]
Van Kooten en de Bie ken ik natuurlijk wel, kon het alleen echt niet uit dat verschrikkelijke nummer halen. Volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/Koot_en_Bie is het inderdaad stoontquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kijk, toch nog eentje die Koot en Bie nog kent. En ik meen me te herinneren dat het geschreven werd als "stoont" maar daarvan ben ik niet meer zeker.
Duckman +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |