"Leeft het konijn nog?"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
En wat zei zeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:14 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
"Leeft het konijn nog?"
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:14 schreef Rewimo het volgende:
Met konijn, dat dus nog leeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik wil geluid!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
TS verbouwt kamer van zijn zus in 1 week terwijl dit een project van zeker een 3 weken is op normaal klus tempo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:20 schreef ArtyShock het volgende:
Hee. Ik zag dit topic in de AT staan. Waarom is iedereen zo vrolijk? Wie praat me even bij?
Onze belgische vriend heeft in 8 (9?) dagen de kamer van zijn zus een complete makeover gegeven, en desbetreffende persoon is net gearriveerdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:20 schreef ArtyShock het volgende:
Hee. Ik zag dit topic in de AT staan. Waarom is iedereen zo vrolijk? Wie praat me even bij?
ArtyShock kruipt kennelijk onder steen vandaanquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:20 schreef ArtyShock het volgende:
Ach vervelend joch!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:20 schreef ArtyShock het volgende:
zere neusquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:20 schreef ArtyShock het volgende:
Haha. Dank je, maar ik was al een poosje aan het F5'en. Uurtje. Anderhalf uur. Ofzo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS verbouwt kamer van zijn zus in 1 week terwijl dit een project van zeker een 3 weken is op normaal klus tempo.
Iedereen is vrolijk vanwege de hereniging tussen konijn en zijn zus (van de ts niet van het konijn)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:20 schreef ArtyShock het volgende:
ketting aan zn moto leggen! en sleutels op je zus dr kamer gooien :pquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:30 schreef MMach het volgende:
ja zij is er wel blij mee. Alleen mijn broer vertikt het te gaan kijkn...
Want?...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:30 schreef MMach het volgende:
Waarom? Ik vind dat jij een stomme broer hebtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:30 schreef MMach het volgende:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ketting aan zn moto leggen! en sleutels op je zus dr kamer gooien :p
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ketting aan zn moto leggen! en sleutels op je zus dr kamer gooien :p
Wat is dat nou voor onzin?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:30 schreef MMach het volgende:
Jezus wat kinderachtigquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:33 schreef MMach het volgende:
Hij is kwaad dat er stof op zijn kleren ligt (zijn kamerdeur stond per ongeluk open en er is wat stof binnengewaaid), dus nu wil hij niet gaan kijken
Naja zegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:33 schreef MMach het volgende:
Hij is kwaad dat er stof op zijn kleren ligt (zijn kamerdeur stond per ongeluk open en er is wat stof binnengewaaid), dus nu wil hij niet gaan kijken
Beter een beetje stof dan een paar druppels verf.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:33 schreef MMach het volgende:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:33 schreef MMach het volgende:
samenvatting:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:43 schreef AlohaXa het volgende:
Wat wordt er nu gezegd eigenlijk?
Jij zegt "mja" 2 keer, dat heb ik nog wel mee gekregenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ohh dat zou het ook nog kunnen zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:45 schreef Bot13 het volgende:
"Ah wat mooi, maar ik vind je wel laag"
"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ach ja.."Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had hem geslagen....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:46 schreef MMach het volgende:
Trouwens xavier wil niet gaan kijken en ik quote:
"er ligt stof op mijn kleren en heel de rest van het huis ook. Ge denkt niet aan de andere, en ge moet daar maar rekening mee houden'
dat is tofom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je denkt niet aan anderen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:46 schreef MMach het volgende:
"er ligt stof op mijn kleren en heel de rest van het huis ook. Ge denkt niet aan de andere, en ge moet daar maar rekening mee houden'
dat is tofom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rare vraag misschien...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:46 schreef MMach het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ze is blij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:41 schreef MMach het volgende:
maar goed de zus:
http://mmach.newnewyork.be/KamerD/MIC%202004-01-11%2011_20_01.mp3
Viel zijn vakantie tegen? met zn zus in een suf portugees dorpje?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:46 schreef MMach het volgende:
ik accepteer de cookies.
Echt duidelijk vind ik het ook niet. Maar volgens mij wordt er iets gezegd als "oh, wat mooi", "het is heel anders" en " 't is allemaal al klaar"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:43 schreef AlohaXa het volgende:
Wat wordt er nu gezegd eigenlijk?
Jij zegt "mja" 2 keer, dat heb ik nog wel mee gekregenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je begrijpt het goed, en Vlaams is niet zo eigenaardig hoor, Nederlands daarentegenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ze is blij.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toch?
Of begrijp ik het Belgs niet geheel?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grappig hoe ze langzaamaan tot de ontdekking komt dat alles al af is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zegt ze idd, vanwege die SMSjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:45 schreef Bot13 het volgende:
"Ah wat mooi, maar ik vind je wel laag"
"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ach ja.."Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja , hij heeft gewoon gelijk, egoist !quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:46 schreef MMach het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:41 schreef MMach het volgende:
maar goed de zus:
http://mmach.newnewyork.be/KamerD/MIC%202004-01-11%2011_20_01.mp3
Het zit in de familiequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:52 schreef Mirage het volgende:
Mmach is trouwens best een lekker dingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zie net dat Renovatieprojectje: de fitness room die bar werd 15.100 views heeftquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:50 schreef Mirage het volgende:
kijk die views !!!
Tja. Je had natuurlijk tijdens het wachten vanavond ook best een beetje kunnen gaan stofzuigen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:46 schreef MMach het volgende:
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop