morgen even van je matties terugstelen, jeweets!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:00 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Mijn fiets is dus gestolen AARGGGG![]()
Mijn lieftallige vader heeft mijn fiets open en bloot MET SLEUTEL in het vrije gedeelte van de schuur laten staan.Hij dacht dat hij hem weer snel zou gebruiken, nou niet dus.
![]()
Het enige wat ontbrak was een strik, als ware het een cadeautje voor de eerste de beste kneus de lanskwam.![]()
Mijn eerlijk gekochte fiets!WEG!
Het doet pijn dat mijn eerlijk gekochte fiets weg is!
Het doet pijn dat de dief niet eens moeite hoefde te doen!
Het doet pijn dat lief zijn niet loont!
Mijn klacht is niet eens zozeer dat mijn fiets is gestolen, maar meer dat ik altijd alles eerlijk doe en meer tegenslagen ken dan all die diefjes die ik met hun geld zie wapperen.
Voortaan gewoon helen dus, misschien kom ik me eigen fiets wel weer tegen.![]()
bel je vrienden eens op of zij hem niet hebben.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:00 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Mijn fiets is dus gestolen AARGGGG![]()
Mijn lieftallige vader heeft mijn fiets open en bloot MET SLEUTEL in het vrije gedeelte van de schuur laten staan.Hij dacht dat hij hem weer snel zou gebruiken, nou niet dus.
![]()
Het enige wat ontbrak was een strik, als ware het een cadeautje voor de eerste de beste kneus de lanskwam.![]()
Mijn eerlijk gekochte fiets!WEG!
Het doet pijn dat mijn eerlijk gekochte fiets weg is!
Het doet pijn dat de dief niet eens moeite hoefde te doen!
Het doet pijn dat lief zijn niet loont!
Mijn klacht is niet eens zozeer dat mijn fiets is gestolen, maar meer dat ik altijd alles eerlijk doe en meer tegenslagen ken dan all die diefjes die ik met hun geld zie wapperen.
Voortaan gewoon helen dus, misschien kom ik me eigen fiets wel weer tegen.![]()
morgen even ritje station?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:09 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Ik ben geen stereotype allochtoon. Ik ben lief. En ik wil mijn fiets teruuuuggg![]()
![]()
wat voor een pauper allochtoon ben jijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:11 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Nee, ik moet morgen even langs alle pleinen gaan in schilderswijk. En als ik mijn fiets dan niet vindt, dan kan het helingsproces beginnen.
200¤ ...... weg.... Ik gebruikte hem niet eens zo vaak![]()
![]()
Wie koopt er dan ook een fiets van 200 euros.. das echt low class hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:15 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Pauper? Hoezo kom ik pauper over? Ik wil gewoon mijn fiets terug!
verwachten dat je fiets niet zal gestolen worden... je kon hem beter bij de afval gaan plaatsen, minder kans dat ie word meegenomenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:18 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Een kneus die dus veels te lief is. En lief is in dit geval dom en naief.
Nou als we hem gaan vergelijken,de mijne is 1200,- en na een jaar nog steeds niet gestolenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:20 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Je laat je fiets even onbeheerd achter en het is al meegenomen. Alsof ze t ruiken.
ps. Wat is er raar aan een 200¤ fiets.
1200 euro voor een fiets!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:30 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Nou als we hem gaan vergelijken,de mijne is 1200,- en na een jaar nog steeds niet gestolen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |