morgen even van je matties terugstelen, jeweets!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:00 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Mijn fiets is dus gestolen AARGGGG![]()
Mijn lieftallige vader heeft mijn fiets open en bloot MET SLEUTEL in het vrije gedeelte van de schuur laten staan.Hij dacht dat hij hem weer snel zou gebruiken, nou niet dus.
![]()
Het enige wat ontbrak was een strik, als ware het een cadeautje voor de eerste de beste kneus de lanskwam.![]()
Mijn eerlijk gekochte fiets!WEG!
Het doet pijn dat mijn eerlijk gekochte fiets weg is!
Het doet pijn dat de dief niet eens moeite hoefde te doen!
Het doet pijn dat lief zijn niet loont!
Mijn klacht is niet eens zozeer dat mijn fiets is gestolen, maar meer dat ik altijd alles eerlijk doe en meer tegenslagen ken dan all die diefjes die ik met hun geld zie wapperen.
Voortaan gewoon helen dus, misschien kom ik me eigen fiets wel weer tegen.![]()
bel je vrienden eens op of zij hem niet hebben.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:00 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Mijn fiets is dus gestolen AARGGGG![]()
Mijn lieftallige vader heeft mijn fiets open en bloot MET SLEUTEL in het vrije gedeelte van de schuur laten staan.Hij dacht dat hij hem weer snel zou gebruiken, nou niet dus.
![]()
Het enige wat ontbrak was een strik, als ware het een cadeautje voor de eerste de beste kneus de lanskwam.![]()
Mijn eerlijk gekochte fiets!WEG!
Het doet pijn dat mijn eerlijk gekochte fiets weg is!
Het doet pijn dat de dief niet eens moeite hoefde te doen!
Het doet pijn dat lief zijn niet loont!
Mijn klacht is niet eens zozeer dat mijn fiets is gestolen, maar meer dat ik altijd alles eerlijk doe en meer tegenslagen ken dan all die diefjes die ik met hun geld zie wapperen.
Voortaan gewoon helen dus, misschien kom ik me eigen fiets wel weer tegen.![]()
morgen even ritje station?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:09 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Ik ben geen stereotype allochtoon. Ik ben lief. En ik wil mijn fiets teruuuuggg![]()
![]()
wat voor een pauper allochtoon ben jijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:11 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Nee, ik moet morgen even langs alle pleinen gaan in schilderswijk. En als ik mijn fiets dan niet vindt, dan kan het helingsproces beginnen.
200¤ ...... weg.... Ik gebruikte hem niet eens zo vaak![]()
![]()
Wie koopt er dan ook een fiets van 200 euros.. das echt low class hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:15 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Pauper? Hoezo kom ik pauper over? Ik wil gewoon mijn fiets terug!
verwachten dat je fiets niet zal gestolen worden... je kon hem beter bij de afval gaan plaatsen, minder kans dat ie word meegenomenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:18 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Een kneus die dus veels te lief is. En lief is in dit geval dom en naief.
Nou als we hem gaan vergelijken,de mijne is 1200,- en na een jaar nog steeds niet gestolenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:20 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Je laat je fiets even onbeheerd achter en het is al meegenomen. Alsof ze t ruiken.
ps. Wat is er raar aan een 200¤ fiets.
1200 euro voor een fiets!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:30 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Nou als we hem gaan vergelijken,de mijne is 1200,- en na een jaar nog steeds niet gestolen![]()
Anti diefstal.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:26 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul heeft antidiefstal verzekering
Wat een halve zool ben je ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:26 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul heeft antidiefstal verzekering
Voor 200 euro kan je wel 20 fietsen kopen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:34 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
200¤ was de goedkoopste niet oma-fietsmodel fiets die ik kon vinden.
Onze fiets zit rond de 10.000 Euro, nu jij weer!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:30 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Nou als we hem gaan vergelijken,de mijne is 1200,- en na een jaar nog steeds niet gestolen![]()
Vanaf +/- 1200 eu koop je een degelijke fiets.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:33 schreef rival het volgende:
[..]
1200 euro voor een fiets!je bent gek in je kop!
De andere 5% kan nog niet lopen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:21 schreef anisubs het volgende:
In de krant hier staat dat 95% van alle antilliane negerts iets gestolen heeft is.
Onze fiets zit rond de 10.000Equote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:11 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Vanaf +/- 1200 eu koop je een degelijke fiets.
T kan nog erger, heb zelf op een Specialized van 3800 eu (XTR afgemonteerd) gereden.
Heb zelfs een Specialized van 6800 eu gezien
Andere mensen willen er in hun vrij tijd nog een beetje lol mee belevenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:15 schreef angelfist het volgende:
[..]
Onze fiets zit rond de 10.000E
Maar dat is geen normaal bedrag en voor minder dan 1.200 E kun je echt wel een fatsoenlijke fiets kopen, sommige mensen hebben alleen een fiets nodig om van A naar B te komen.
Leuk feitje.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:21 schreef anisubs het volgende:
In de krant hier staat dat 95% van alle antilliane negerts iets gestolen heeft is.
Ik zou dus echt nooit meer dan 30¤ voor een fiets uitgeven hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:11 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Vanaf +/- 1200 eu koop je een degelijke fiets.
T kan nog erger, heb zelf op een Specialized van 3800 eu (XTR afgemonteerd) gereden.
Heb zelfs een Specialized van 6800 eu gezien
Zit d'r een onboard-computer met navigatiesysteem een driecd-wisselaar en een motortje op ofzo dan? Voor dat geld kocht ik dan liever een auto. 15 euro kostte mijn fiets en heb d'r nog nooit problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:15 schreef angelfist het volgende:
[..]
Onze fiets zit rond de 10.000E
Maar dat is geen normaal bedrag en voor minder dan 1.200 E kun je echt wel een fatsoenlijke fiets kopen, sommige mensen hebben alleen een fiets nodig om van A naar B te komen.
Juist. 35 euro had ik een hele mooie voor; zo mooi echter dat ie binnen 2 maanden alweer gejat was..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:50 schreef 700MB het volgende:
[..]
Voor 200 euro kan je wel 20 fietsen kopen.![]()
Maar als het perse een legale moet zijn kan je prima een tweedehandsje aanschaffen voor een euro of 50.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:27 schreef switchboy het volgende:
In wat voor pauperbuurt woon jij nou weer? Een fiets uit een schuur jatten...
Net alsof die moeite wordt genomen als je skaffa thuiskomt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:35 schreef switchboy het volgende:
Kunnen jullie schuren dan niet op slot?
Nee, belachelijk dure wielen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:21 schreef Solstice het volgende:
[..]
Zit d'r een onboard-computer met navigatiesysteem een driecd-wisselaar en een motortje op ofzo dan? Voor dat geld kocht ik dan liever een auto. 15 euro kostte mijn fiets en heb d'r nog nooit problemen mee gehad.
Het mooie is dat je hier je fiets nog gewoon buiten kunt laten staan zonder dat ie meteen gegapt word. Alleen bij het busstation en het cafe hier zou ik er niet op gokken, maar ik heb hem eigenlijk nooit op slot, omdat er gewoon geen slot op zit. En heb em al 1,5 jaar zonder dat ie gegapt is![]()
Handig,quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:39 schreef switchboy het volgende:
Ow onze schuur heeft een automatisch slot. Die valt erin als je em dichtdoet. alleen maar open te maken met de sleutel of met een koevoet.
Ja ALS je hem dichtdoetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:39 schreef switchboy het volgende:
Ow onze schuur heeft een automatisch slot. Die valt erin als je em dichtdoet. alleen maar open te maken met de sleutel of met een koevoet.
Simpeler nog, koop een kutfiets.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:54 schreef switchboy het volgende:
Als je daar nog te lui/lam/dronken voor bent kan je ook zo'n automatisch dichtdoendingveer kopen
Je bent niet met een knuppeltje om de hoek gaan staan wachten wie hem meeneemt?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
oh ik kwam er in de trein achter dat mn fiets met sleutel en al op het station stond! 45 minuten later hebben mn ouders m op gehaald van t station en hij stond er nog, was gewoon een mooie opoe (
! ) fiets
Eerst moet je het algemene deel van de schuur openen waarvoor je dus een sleutel nodig hebt en daar stond hij dus. Hij stond nog niet in onze schuur waarvoor wij alleen de sleutel hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:35 schreef switchboy het volgende:
Kunnen jullie schuren dan niet op slot?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:36 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
[..]
Eerst moest ik het algemene deel van de schuur openen waarvoor je dus een sleutel nodig hebt en daar stond hij dus. Hij stond nog niet in de schuur dus heb ik geen sleutel nodig.
Het eerste deel was makkelijk te forceren.
En de fiets stond niet op slot *Zucht*![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |