suziieee wat klote zeg dat het gesprek zo ongunstig voor je afliep. bah. sterkte het komende half jaar, en nou ja wel fijn dat je van die nare collega af bent.
melonovy wat rot klinkt dat, hopelijk is 't snel weer over! ik heb momenteel keelpijn
(jaja de kinderen weer naar het kdv -> allebei snipverkouden, en moeder is ook meteen weer de klos..) en ook een beetje dat vieze smaak gevoel achterin m'n mond. heb nog pijnboompitten gegeten ook van de week, trouwens, maar ja, dat doe ik wel vaker. nou ja, volgens mij hangt dat van mij dus meer samen met de keelpijn dan met iets allergisch, maar ok.
jessie, ah, gelukkig jans past er dus wel op (ik begon me al in m'n hoofd te halen dat ik je verhaal verkeerd onthouden had). weet natuurlijk niet of piet en janneke even groot zijn maar 't ontloopt elkaar vast niet zoveel. hier is de loopfiets ('motor') ook nog helemaal hot hoor, maar daarnaast kon hij ook pas echt goed trappen, alleen lukte het maar niet goed op het 12"-fietsje dat ie had. dat loopt gewoon veel te zwaar, is bijna niet vooruit te krijgen. ook ettelijke smeerpogingen hebben weinig effect gehad, de tandwieltjes blijken wat verbogen en nog meer ellende, vandaar dat we maar besloten hadden dat een nieuwe fiets wel een mooi kado was. en 12 inch leek me een beetje jammer, omdat ie daar misschien toch snel alweer te groot voor zou zijn. maar nu ik die joekel van een 16inch hier in de kamer zag staan gisteravond sloeg de twijfel wel erg toe. ook wel erg ondoordacht om 'm niet eerst even te laten passen in een winkel ofzo, maar het was een beetje een spontane actie. nou ja we zien 't wel volgende week. en anders gaat ie maar een tijdje de schuur in.
piet is dus uit logeren en ik mis 'm verschrikkelijk. erg he. ik weet dat ie het reuze naar z'n zin heeft, en dat scheelt al heel wat, maar ik vond 't vanavond ineens zo vreselijk erg dat ie er niet was. idioot, want ik voel ook de andere kant wel: het lekker rustige ervan. maar toen ik m'n vader aan de telefoon had die bij wijze van grapje (haha) zei dat piet helemaal niet meer terug wilde kon ik daar echt niet om lachen.
![]()
bar, ik moest de hele avond ook erg veel aan jou denken, wat moet jij dan wel niet voelen, als ik hier al zo slecht tegen kan.