abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40949373
Tijd voor een wijntje!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_40949426
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_40949433
toenet moest je dr nog van gapen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_40949455
ff nog een keer :

Ik spreek misschien voor mijn beurt Maar Dino heeft de eerste weken moeite gehad met eten, dat terwijl hij het liefst de heel dag door eet. Nu gaat het weer oke dacht ik.
ik spreek voor mijn beurt omdat Dino bij ons vandaan komt

Morgen word hij 10. Ik zie hem nog als puppy van 12 weken in het asiel zitten. Hij was mijn beschermer en vooral die van Djen. Hij heeft haar gered en zal dus altijd speciaal blijven. Het is echt een bijzondere hond
pi_40949488
Mel je bent toch geen kloon van Leah he
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:01:57 #6
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40949516
Lijkt me niet hoor Jessie .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_40949677
Ik heb vandaag eens boodschappen gedaan bij de lidl en het vruchtensap zonder de zoetstoffen genomen. Echt best wel lekker. En nog heel veel anderen dingen ook. Waaronder........rapapa rapapa een sapmachiene
Ik heb verse appelsap gemaakt, lekker joh

Moussy waar zit jij? Hoe was Cas zijn verjaardag?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_40949778
Bix ik las in het andere bankje dat je vroeg of Jans op de 16 inch fiets past.(hema) Ja hoor past ze op. Ze kan niet echt heel goed met de voeten bij de grond, maar kwa fietsen is de groote precies goed (anders zouden dr benen teveel gebogen zijn) Maar ze fiets er nu ineens weer amper op. Het is nog steeds de loopfiets die helemaal hot is
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:09:30 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40949844
Nou proost dan maar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40949973
Ja proost ik wel met de appelsap
Het voelt heerlijk!!!!
pi_40950946
Hebben we nou 2 "bankjes" ? k zag dat Sugar het ook al opgemerkt had
Fake it till you make it...
pi_40951523
Ie, ik heb trouwens iets geks, een allergische reactie in mijn mond, op de tong, met name achterin op de bittere smaakpapillen. Niets smaakt me, vooral na het eten blijf ik uren lang een bittere smaak in mijn mond houden. Koffie en wijn smaken vies! Ik poets mijn tanden wat meer en drink veel water om de boel te neutraliseren, maar het houdt nu al de hele week aan.
Ik had op internet gezocht wat het zou kunnen zijn en las op een forum dat er heleboel mensen waren met dezelfde klachten. Ze hadden ook allemaal de klachten na het eten van pijnboompitten, nu heb ik die al weken niet meer gegeten, maar wel multi-pitten en zadenbrood, dus wellicht dat daar wat in zat waar ik zo op reageer. Ik vind het vies! En wil er vanaf, maar dat kan wel 10 dagen aanblijven... Niet leuk!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_40951695
Mel BB is ook weer begonnen he online
Het voelt heerlijk!!!!
pi_40951727
Oeh. Echt. Ik ga even checken!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_40951758
En zet je msn is aan!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_40952614
suziieee wat klote zeg dat het gesprek zo ongunstig voor je afliep. bah. sterkte het komende half jaar, en nou ja wel fijn dat je van die nare collega af bent.

melonovy wat rot klinkt dat, hopelijk is 't snel weer over! ik heb momenteel keelpijn (jaja de kinderen weer naar het kdv -> allebei snipverkouden, en moeder is ook meteen weer de klos..) en ook een beetje dat vieze smaak gevoel achterin m'n mond. heb nog pijnboompitten gegeten ook van de week, trouwens, maar ja, dat doe ik wel vaker. nou ja, volgens mij hangt dat van mij dus meer samen met de keelpijn dan met iets allergisch, maar ok.

jessie, ah, gelukkig jans past er dus wel op (ik begon me al in m'n hoofd te halen dat ik je verhaal verkeerd onthouden had). weet natuurlijk niet of piet en janneke even groot zijn maar 't ontloopt elkaar vast niet zoveel. hier is de loopfiets ('motor') ook nog helemaal hot hoor, maar daarnaast kon hij ook pas echt goed trappen, alleen lukte het maar niet goed op het 12"-fietsje dat ie had. dat loopt gewoon veel te zwaar, is bijna niet vooruit te krijgen. ook ettelijke smeerpogingen hebben weinig effect gehad, de tandwieltjes blijken wat verbogen en nog meer ellende, vandaar dat we maar besloten hadden dat een nieuwe fiets wel een mooi kado was. en 12 inch leek me een beetje jammer, omdat ie daar misschien toch snel alweer te groot voor zou zijn. maar nu ik die joekel van een 16inch hier in de kamer zag staan gisteravond sloeg de twijfel wel erg toe. ook wel erg ondoordacht om 'm niet eerst even te laten passen in een winkel ofzo, maar het was een beetje een spontane actie. nou ja we zien 't wel volgende week. en anders gaat ie maar een tijdje de schuur in.

piet is dus uit logeren en ik mis 'm verschrikkelijk. erg he. ik weet dat ie het reuze naar z'n zin heeft, en dat scheelt al heel wat, maar ik vond 't vanavond ineens zo vreselijk erg dat ie er niet was. idioot, want ik voel ook de andere kant wel: het lekker rustige ervan. maar toen ik m'n vader aan de telefoon had die bij wijze van grapje (haha) zei dat piet helemaal niet meer terug wilde kon ik daar echt niet om lachen. bar, ik moest de hele avond ook erg veel aan jou denken, wat moet jij dan wel niet voelen, als ik hier al zo slecht tegen kan.
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:12:20 #17
81992 Githa
pi_40952712
2 bankies nou uuuh dan toch gewoon dubbel
* Githa ploft neer met een wijntje...

We hebben vanavond geshopt in Eindhoven en ja ja, ik heb schoenen gevonden!
Mooie Hush puppies

Ik dacht dat we voor maat 22 moesten, maar bij het opmeten bleek dat hij al aan de 23 moest Niet gek dat ik dat voetje niet meer in een 21 kreeg van de week
pi_40952778
haha ik zit ook aan de rosé dus ik dacht ook even dubbel te zien. maar hier dan ook maar: ze zijn leuk githa!
pi_40952846
Ah Bix, dubbel soms he dat gevoel. Ik vind het heerlijk als de meiden samen soms een dagje bij oma spelen. Maar ben dan soms een soort van jaloers als ik hoor wat voor leuke dingen ze gedaan hebben. Slaat echt heelmaal nergens op. Zal wel liefde zijn

Zeker een leuk verjaarskado Bix!!! Wat gaat het hard he!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_40952867
Leuke schoentjes, zien er ook alsof ze heerlijk zitten!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:15:04 #21
81992 Githa
pi_40952871
* proost dan maar Bix*

Ja, leuke schoenen hé ze waren afgeprijst van 65 naar 25
pi_40952934
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 23:12 schreef Githa het volgende:
2 bankies nou uuuh dan toch gewoon dubbel
* Githa ploft neer met een wijntje...

We hebben vanavond geshopt in Eindhoven en ja ja, ik heb schoenen gevonden!
Mooie Hush puppies
[afbeelding]
Ik dacht dat we voor maat 22 moesten, maar bij het opmeten bleek dat hij al aan de 23 moest Niet gek dat ik dat voetje niet meer in een 21 kreeg van de week
leuk Githa!
Huspuppies zijn
pi_40952955
Githa, ik was vanmiddag bij de Hema en daar hadden ze stoere regenlaarsjes. Mooie rode en blauwe met jip en janneke
ennuh die schoenen zijn idd leuk!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:19:14 #24
81992 Githa
pi_40953088
Ik was vanavond bij de Hema, maar geen laarsjes in maat 22 hoor nu blijkt dus dat hij al 23 moet hebben, maar die hadden zo ook niet
Ik kom ze vast nog wel tegen nu de herfst in aantocht is.

Verder nog een leuk broekje gescoord en 4 shirts Wat is winkelen leuk he
Ohw, en Jordy heeft een gitaar, net een als opa een echte!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:25:26 #25
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_40953376
En weet iemand waar je regenjasjes kan kopen, maatje 80/86 ?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')