Dat was iemand anders.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:09 schreef kissa het volgende:
Ai, ik heb ergens op fok gelezen dat Hilda ooit in een programma heeft gezeten van Buch? Met die absurde sekswensen?
![]()
WaSDa vOor BreEzaHtAal?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:52 schreef Sanne het volgende:
f4rveel je juh?
Haha!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:49 schreef golfer het volgende:
http://www.boreme.com/boreme/funny-2005/moulin-huge-p1.php
Ik vrees dat dat BaVaRiaTaal was.quote:
welnee, hartstikke echt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:54 schreef Canisfire het volgende:
Haha die mensen in het publiek vreselijk![]()
![]()
Dat zijn trouwens fat suites toch![]()
http://www.addiction-solutions.nl/ned/home.html dit leek me wel een goed adresje, zal niet goedkoop zijn, maar wel doeltreffendquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:38 schreef Marrije het volgende:
Hoe wordt het geld precies besteed? Als het bij Hilde terecht komt wordt er wijn voor gekocht![]()
fokin hell, echt duur, is dat inclusief de drank?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:45 schreef Nostalgist het volgende:
Controlled Drinking Plan (gemiddeld) ¤ 3.500,-
Kliniekopname van tot
Detox ¤ 450,- ¤ 1.000,- per dag
Primary care ¤ 1.500,- ¤ 7.500,- per week
Secondary care ¤ 500,- ¤ 1.750,- per week
Third care ¤ 350,- ¤ 600,- per week
Dus.... Hoe langer, hoe duurder. Hoe lang zou ze nodig hebben ? Ik schat 28 dagen. (Naar de film)
als we genoeg inzamelen regel ik voor jou ook wel een weekendjequote:Op zaterdag 9 september 2006 18:47 schreef Bep het volgende:
Wat is er mis met een fles wijn per dag?
Ik neem aan dat de goedkoopste versie op uien en pindakaas is?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:45 schreef Nostalgist het volgende:
De prijzen van bovenstaande kliniek:
Controlled Drinking Plan (gemiddeld) ¤ 3.500,-
Kliniekopname van tot
Detox ¤ 450,- ¤ 1.000,- per dag
Primary care ¤ 1.500,- ¤ 7.500,- per week
Secondary care ¤ 500,- ¤ 1.750,- per week
Third care ¤ 350,- ¤ 600,- per week
Dus.... Hoe langer, hoe duurder. Hoe lang zou ze nodig hebben ? Ik schat 28 dagen. (Naar de film)
quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
als we genoeg inzamelen regel ik voor jou ook wel een weekendje![]()
Kutclubsquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:34 schreef Giggio het volgende:
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=353785
zwaai hier Hilde vast uit!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kutclubs![]()
Hij is nog opgeheven ook
Hoe hebben ze dat ik godsnaam voor elkaar gekregen?
Dat is 'em inderdaad !quote:Op donderdag 14 september 2006 12:51 schreef tonja het volgende:
Ik moet steeds aan Star Wars denken als ik Hilde zie.
[afbeelding]
Sterker nog......ook voor ons kijkers is dat vervelend.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:19 schreef lionsguy18 het volgende:
Hilde praat uitsluitend over zichzelf.
Elke zin van haar begint met "ik".
Dat lijkt me op den duur erg vervelend voor haar medebewoners.
Dat had Tanja ook.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:19 schreef lionsguy18 het volgende:
Hilde praat uitsluitend over zichzelf.
Elke zin van haar begint met "ik".
Dat lijkt me op den duur erg vervelend voor haar medebewoners.
sorry, ik zie je post nu pasquote:Op donderdag 7 september 2006 21:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Enne.... Laffer![]()
(Hilde komt mij ook erg bekend voor en volgens mij komt ze ook uit Amsterdam Noord
)
Nu je het zegt. Ze komt op mij ook wel over als iemand die uit Amsterdam-Noord kan komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:09 schreef laffer het volgende:
ik ben er voor 90% van overtuigd dat ik haar zo`n 12 jr geleden heb ontmoet, toen 2X heb gedate![]()
en we hadden toen wat ge-hutseprutst met elkaar![]()
laat dit niet waar zijn![]()
Zij zegt toch ook spierreuma (fybromyalgie) te hebben? Dat wordt niet voor niks niet erkend door de medische wereld.quote:Op zondag 17 september 2006 20:50 schreef noucky het volgende:
Ma flodder huilt om de rolstoel, waarom, het is niet nodig omdat ze best kan lopen maar ze kan niet meer doen alsof.
Nu ze aan tafel zitten kan ze ineens alles weer soepel bewegen en lachen zonder gezeur.
Het wordt mij steeds duidelijker dat zij erg simuleert en alleen maar aandacht wil.
Ja, wisten we dat maar...quote:Op maandag 18 september 2006 11:27 schreef Vinamp het volgende:
Waarom is ze tegen haarzelf aan het praten??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |