ja erg he !quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:51 schreef Sjowhan het volgende:
Ochhee.. en dat duurt zolang..
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:10 schreef GioStyle het volgende:
Je hoeft maar tot 864.000 te tellen en je hebt het binnen.![]()
klopt dat kan idd, maarja dat kan dus niet meer als je contract al verlengt hebt bij t-mobile zelf (telefonisch). Had dat natuurlijk ook gevraagd: hey laat maar zitte dat versturen haal hem wel ff op bij de store in breda. Maar dat kon dus niet de stors en TmobileNL zijn dan ineens verschillende instanties die samenwerken bla bla kan gerwoo niet meer had ik dus moetten doen voordat ik verlengde via tel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je kon ook gewoon langs een T-mobile store gaan als je in bewoonbaar (lees randstad) gebied woont, krijg je hem zo mee
iddquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:00 schreef nils7 het volgende:
Tss fouten kennen voorkomen...
Ik ook nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:35 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met T-Mobile, 14.gif
jij bent domquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:30 schreef anisubs het volgende:
T-mobile is goed.
Dat jij zón kanker bereik hebt ligt gewoon aan jezelf.
doet ik volgend jaar dus ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:43 schreef Tellorian het volgende:
Daarom ga ik altijd naar de T-Mobile shop voor een verlenging, je krijgt je telefoontje meteen en de service is altijd goed.
Weet je zeker dat je 'm niet perongeluk besteld hebt op intranetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:36 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ook nietik kreeg pas nog een luchtbed omdat ik al meer dan vijf jaar klant ben! T-Mobile
![]()
Ik krijg een wk voetbal van t-mobile!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:43 schreef Tellorian het volgende:
Daarom ga ik altijd naar de T-Mobile shop voor een verlenging, je krijgt je telefoontje meteen en de service is altijd goed.
nog niet gekregen? dan maar wk 2010..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik krijg een wk voetbal van t-mobile!
T-mobile niet de aanbiedingen zijn goed, zal wel aan de vakantie-werker gelegen hebben die ik op maandag ochtend belde toen ze kater nog niet helemaal over wasquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus T-mobile toch nog zo slecht niet?
Als je er last van hebt flikker je die er toch af en installeer je welke je maar wilt, en heb toch het toestel stukke goedkoper dan bij orange/telfort/hiquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:11 schreef SuperRogier het volgende:
T-Mobile vernaait je hele mobiel met software, nee daar zit je imho op te wachten
Geef mij maar gewoon orange/telfort/hi
Dude..... dan doe je iets heel erg verkeerdsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:11 schreef SuperRogier het volgende:
T-Mobile vernaait je hele mobiel met software, nee daar zit je imho op te wachten
En Vodafone naait je waar je bij staat met hun onverklaarbare hoge nota'squote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:07 schreef ..zapper het volgende:
Vodafone en KPN, verder belt het allemaal kut.
Ik moet zeggen dat ze het bij de D600 van T-Mobile nog aardig beschaafd hebben gehouden met de firmware aanpassen. Je ziet dat het van T-Mobile is, maar om nou te zeggen dat je telefoon roze van binnen is en dat overal een T-Mobile logo staat? Echt niet hoor!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:11 schreef SuperRogier het volgende:
godsgeschenk!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:58 schreef Yankee_One het volgende:
T-mobile Flex
Alles binnen de bundel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |