Ach, kom eens terug als je volwassen bent en het respect hebt gevonden mensen naar behoren te behandelen. (O kut, ik zit weer in discussie). Je probeert zo erg de schijn op te houden dat je iets bent wat je niet bent dat het gewoon zielig isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat ze niet op zichzelf kunnen staan.
Oooooooooch schei uit, mensen zoals jij moeten eens flink mores geleerd worden !quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:10 schreef SHE het volgende:
Maar Yvana, heb jij weleens een 'trump' gehad, of is die vijandigheid gewoon karakteristiek?
Hoppa deal, Kunnen jullie komende maand? Meeting?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooooooch schei uit, mensen zoals jij moeten eens flink mores geleerd worden !![]()
Schijn op te houden? Ik kom uit een uitstekende familie, en ik dwing gewoon respect afquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:11 schreef Aitan het volgende:
[..]
Ach, kom eens terug als je volwassen bent en het respect hebt gevonden mensen naar behoren te behandelen. (O kut, ik zit weer in discussie). Je probeert zo erg de schijn op te houden dat je iets bent wat je niet bent dat het gewoon zielig is![]()
Uitstekende familie? omg...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Schijn op te houden? Ik kom uit een uitstekende familie, en ik dwing gewoon respect af![]()
3? Zo oud !!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:15 schreef Aitan het volgende:
[..]
Uitstekende familie? omg...
en kleurlingen zijn zeker arbeiders, je huwelijk is al geregeld toen je 3 was en je overgrootopa was VOC lid?
Scared of the trump?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooooooch schei uit, mensen zoals jij moeten eens flink mores geleerd worden !![]()
Geestelijk nog steeds idd, misschien kan je dan toch nog oppasser worden.....quote:
Die mensen zijn hier toch om te werken/ uitkeringen te trekken? Nee, ik kies zelf mijn partners, maar pappa wilt ze wel altijd ,,keuren" net zoals bij mijn vriendinnen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:15 schreef Aitan het volgende:
[..]
Uitstekende familie? omg...
en kleurlingen zijn zeker arbeiders, je huwelijk is al geregeld toen je 3 was en je overgrootopa was VOC lid?
Moeten ze dan zeggen "de kat krabt de krullen van de trap"?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Die mensen zijn hier toch om te werken/ uitkeringen te trekken? Nee, ik kies zelf mijn partners, maar pappa wilt ze wel altijd ,,keuren" net zoals bij mijn vriendinnen.
Nee, ze worden op de thee gevraagd en dan observeren mijn ouders ze.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:18 schreef Aitan het volgende:
[..]
Moeten ze dan zeggen "de kat krabt de krullen van de trap"?
En als ze de 'r' niet uitspreken als zijnde "uuuuwwwwr", dan zijn ze afgekeurd?
Whuahhaahahahahaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, ze worden op de thee gevraagd en dan observeren mijn ouders ze.
Wanneer ik daar zin in heb.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:23 schreef Aitan het volgende:
[..]
Whuahhaahahahahaen wanneer ga je levenservaring opdoen en kom je uit het door je ouders gefabriceerde fantasiewereldje?
![]()
T sleuteltje moet nog gemaakt worden bij Doeland.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:26 schreef Aitan het volgende:
ach ik ga door tot het slotje een feit is, dit in een bol opgevoede foetuskind heeft een goede beurt nodig..
Een discussie met Yvana heeft geen zinquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:25 schreef SHE het volgende:
Dit hele topic is naar de klote
waar is chriz?
en tonks? en hell, ik begin zelfs die chromosoom van een skinukie te missen
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een discussie met Yvana heeft geen zin.
ik heb zelfs een topic voor je geopend , sufkutquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een discussie met Yvana heeft geen zin.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zozo, mevrouw blaast nogal hoog van de toren omdat ze zich heeft weten in te likken tot een blauw kreng, en nu durft ze zomaar mij....de PUB-Princess openlijk te beledigenWe zullen zien wat hiervan gaat komen ! Ohja...en ik geef niet snel op, dus begin maar het vijlen van je nagels, je zult ze nodig hebben
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |