Ik leef een leven irlquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb een 15 delige reeks over mij en mijn leven in PUB gehad![]()
Edit: Correctie 16 delig !
En nog steeds mag ik niet babysitten. Aargh!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb een 15 delige reeks over mij en mijn leven in PUB gehad![]()
Edit: Correctie 16 delig !
WTF???quote:
Mensen zijn gewoon geinteresseerd in wat een ontwikkelde, elitaire en welbespraakte jonge vrouw als ik meemaak op een dag. Dat kan ik van dat SHE-ding niet zeggenquote:
Ai! Jij moet echt even meer bier drinken!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:34 schreef Aitan het volgende:
[..]
Ik vind dit discriminatie, voortaan noemen we het blankeren
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:35 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon geinteresseerd in wat een ontwikkelde, elitaire en welbespraakte jonge vrouw als ik meemaak op een dag. Dat kan ik van dat SHE-ding niet zeggen![]()
Volgens mij hoor jij daar meer, met die walgelijke proletariër -avatar van je. T-shirts met zo'n print worden in de dierentuin aan mensen van het woonwagen kamp en dikke mensen verkocht , die het nogeens gaan dragen ookquote:
Heel erg diep.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:35 schreef SHE het volgende:
[..]
WTF???
Ik heb ooit eens openlijk verklaart jou, ja jij Tonks, de allerleukste baggeruser ooit te vinden en nu flik je me dit?
Liefde gaat bij jou wel erg diep he?
Al wordt er geen aandacht aan besteed!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:36 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Mijn geldgebrek is heul geen onzin!![]()
Een woonwage kamp dus, wat ben jij een welbespraakte jonge dame..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:37 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Volgens mij hoor jij daar meer, met die walgelijke proletariër -avatar van je. T-shirts met zo'n print worden in de dierentuin aan mensen van het woonwage kamp en dikke mensen verkocht , die het nogeens gaan dragen ook![]()
Sex?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:38 schreef Met-Yvana het volgende:
Trouwens, ik herinner me nu mijn befaamde methode om aan VEEL geld te komen, zonder moeite![]()
Iedereen maakt weleens een typefout , goedkoop stuk addergebroed.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:38 schreef Aitan het volgende:
[..]
Een woonwage kamp dus, wat ben jij een welbespraakte jonge dame..![]()
Oe, you nasty girl.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:38 schreef Met-Yvana het volgende:
Trouwens, ik herinner me nu mijn befaamde methode om aan VEEL geld te komen, zonder moeite![]()
Ja, die herinner ik me ook uit dat topic. Je ging nogal snel op je rugquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:38 schreef Met-Yvana het volgende:
Ach, als er zijdelings wat wordt gebabbeld over mijn gebrek aan pecunia ben ik tevreden. Verder geniet ik met volle teugen van vrouwvolk dat zich middels allerlei vocabulaire uitspattingen probeert te portretteren. Zo'n voorstelling maak je immers niet vaak mee!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:38 schreef Bicks het volgende:
[..]
Al wordt er geen aandacht aan besteed!
O nee, je hebt me doorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Iedereen maakt weleens een typefout , goedkoop stuk addergebroed.
Nee nee nee , het is ZO simpel en ZO effectief.quote:
vuile rat! STERF! oh dat mag niet, sorry!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee nee nee , het is ZO simpel en ZO effectief.
Je gaat naar je ouders toen ,en vertel hun dat je kleding nodig hebt. Je maakt een lijstje, en zet daar dure dingen op, zoals broeken en topjes. Vervolgens ga je met het geld winkelen in de stad, maar je gaat naar domme goedkopige zaakjes zoals de WE en de H&M( zorg wel dat vrienden je daar niet zien, anders ligt je reputatie aan gruzelementen). En koop daar wat kleding die je toch nooit draagt en met verloop van tijd in de container dumpt.
Het verschil is voor jou !Ik hied weleens 200-300 euro over aan dit kunstje
![]()
De rest van het geld
Leuk plan, schatje, maar zie je mij al dure topjes kopen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee nee nee , het is ZO simpel en ZO effectief.
Je gaat naar je ouders toen ,en vertel hun dat je kleding nodig hebt. Je maakt een lijstje, en zet daar dure dingen op, zoals broeken en topjes. Vervolgens ga je met het geld winkelen in de stad, maar je gaat naar domme goedkopige zaakjes zoals de WE en de H&M( zorg wel dat vrienden je daar niet zien, anders ligt je reputatie aan gruzelementen). En koop daar wat kleding die je toch nooit draagt en met verloop van tijd in de container dumpt.
Het verschil is voor jou !Ik hied weleens 200-300 euro over aan dit kunstje
![]()
De rest van het geld
Dure t-shirts in jouw geval.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:43 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Leuk plan, schatje, maar zie je mij al dure topjes kopen?![]()
Pff t-shirts zijn zo 2004. Ik draag polo's, overhemden en truien. Maar goed, I get the picture.quote:
Maak dan ook een lijstje met t-shirts en overhemden, idioot !quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:45 schreef tonks het volgende:
Nou heb net een lijstje gemaakt met topjes erop enzo (zoals je zei yvana) en ik gaf dit lijstje aan mijn vader en toen zei hij dat ik mijn koffers kon gaan pakken.
Ga dan ook toch weg, je brengt alleen maar saaiheid in mijn topic!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:46 schreef SHE het volgende:omg, ik word hier echt te oud voor
of moet meer drinken
Vrouwen die zich helemaal laten gaan op een Nederlandstalig forumquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maak dan ook een lijstje met t-shirts en overhemden, idioot !
Hallo?!?! trek es een kaartje als je wat wilt zeggen, bah bahquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:46 schreef SHE het volgende:omg, ik word hier echt te oud voor
of moet meer drinken
MIJN topic. Hijacker!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ga dan ook toch weg, je brengt alleen maar saaiheid in mijn topic!![]()
tis een kankerhoer, ga nou werk zoeken en laat die bitch links liggen man! of pak een biertjequote:
Oooooooch arme schat. Je mag altijd op onze logeersuite verblijven als pappie het goed vindquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:46 schreef tonks het volgende:
Bedankt voor het verwoesten van mijn level YVANA!
Dat is al uit hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooooch arme schat. Je mag altijd op onze logeersuite verblijven als pappie het goed vind![]()
( Die dikzak Carmie is niet welkom)
Bier en tietenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:48 schreef Vampz het volgende:
[..]
tis een kankerhoer, ga nou werk zoeken en laat die bitch links liggen man! of pak een biertje![]()
Je vocabulair duidt op VMBOquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:48 schreef Vampz het volgende:
[..]
tis een kankerhoer, ga nou werk zoeken en laat die bitch links liggen man! of pak een biertje![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:50 schreef Vampz het volgende:
[..]
Nee bitch, mavo D!
HA!! LOOOOSEEEERRR!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |