Ik leef een leven irlquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb een 15 delige reeks over mij en mijn leven in PUB gehad![]()
Edit: Correctie 16 delig !

En nog steeds mag ik niet babysitten. Aargh!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb een 15 delige reeks over mij en mijn leven in PUB gehad![]()
Edit: Correctie 16 delig !

WTF???quote:

Mensen zijn gewoon geinteresseerd in wat een ontwikkelde, elitaire en welbespraakte jonge vrouw als ik meemaak op een dag. Dat kan ik van dat SHE-ding niet zeggenquote:

Ai! Jij moet echt even meer bier drinken!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:34 schreef Aitan het volgende:
[..]
Ik vind dit discriminatie, voortaan noemen we het blankeren

quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:35 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon geinteresseerd in wat een ontwikkelde, elitaire en welbespraakte jonge vrouw als ik meemaak op een dag. Dat kan ik van dat SHE-ding niet zeggen![]()

Volgens mij hoor jij daar meer, met die walgelijke proletariër -avatar van je. T-shirts met zo'n print worden in de dierentuin aan mensen van het woonwagen kamp en dikke mensen verkocht , die het nogeens gaan dragen ookquote:

Heel erg diep.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:35 schreef SHE het volgende:
[..]
WTF???
Ik heb ooit eens openlijk verklaart jou, ja jij Tonks, de allerleukste baggeruser ooit te vinden en nu flik je me dit?
Liefde gaat bij jou wel erg diep he?

Al wordt er geen aandacht aan besteed!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:36 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Mijn geldgebrek is heul geen onzin!![]()

Een woonwage kamp dus, wat ben jij een welbespraakte jonge dame..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:37 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Volgens mij hoor jij daar meer, met die walgelijke proletariër -avatar van je. T-shirts met zo'n print worden in de dierentuin aan mensen van het woonwage kamp en dikke mensen verkocht , die het nogeens gaan dragen ook![]()

Sex?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:38 schreef Met-Yvana het volgende:
Trouwens, ik herinner me nu mijn befaamde methode om aan VEEL geld te komen, zonder moeite![]()

Iedereen maakt weleens een typefout , goedkoop stuk addergebroed.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:38 schreef Aitan het volgende:
[..]
Een woonwage kamp dus, wat ben jij een welbespraakte jonge dame..![]()

Oe, you nasty girl.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:38 schreef Met-Yvana het volgende:
Trouwens, ik herinner me nu mijn befaamde methode om aan VEEL geld te komen, zonder moeite![]()

Ja, die herinner ik me ook uit dat topic. Je ging nogal snel op je rugquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:38 schreef Met-Yvana het volgende:

Ach, als er zijdelings wat wordt gebabbeld over mijn gebrek aan pecunia ben ik tevreden. Verder geniet ik met volle teugen van vrouwvolk dat zich middels allerlei vocabulaire uitspattingen probeert te portretteren. Zo'n voorstelling maak je immers niet vaak mee!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:38 schreef Bicks het volgende:
[..]
Al wordt er geen aandacht aan besteed!

O nee, je hebt me doorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Iedereen maakt weleens een typefout , goedkoop stuk addergebroed.

Nee nee nee , het is ZO simpel en ZO effectief.quote:

vuile rat! STERF! oh dat mag niet, sorry!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee nee nee , het is ZO simpel en ZO effectief.
Je gaat naar je ouders toen ,en vertel hun dat je kleding nodig hebt. Je maakt een lijstje, en zet daar dure dingen op, zoals broeken en topjes. Vervolgens ga je met het geld winkelen in de stad, maar je gaat naar domme goedkopige zaakjes zoals de WE en de H&M( zorg wel dat vrienden je daar niet zien, anders ligt je reputatie aan gruzelementen). En koop daar wat kleding die je toch nooit draagt en met verloop van tijd in de container dumpt.
Het verschil is voor jou !Ik hied weleens 200-300 euro over aan dit kunstje
![]()
De rest van het geld

Leuk plan, schatje, maar zie je mij al dure topjes kopen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee nee nee , het is ZO simpel en ZO effectief.
Je gaat naar je ouders toen ,en vertel hun dat je kleding nodig hebt. Je maakt een lijstje, en zet daar dure dingen op, zoals broeken en topjes. Vervolgens ga je met het geld winkelen in de stad, maar je gaat naar domme goedkopige zaakjes zoals de WE en de H&M( zorg wel dat vrienden je daar niet zien, anders ligt je reputatie aan gruzelementen). En koop daar wat kleding die je toch nooit draagt en met verloop van tijd in de container dumpt.
Het verschil is voor jou !Ik hied weleens 200-300 euro over aan dit kunstje
![]()
De rest van het geld

Dure t-shirts in jouw geval.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:43 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Leuk plan, schatje, maar zie je mij al dure topjes kopen?![]()

Pff t-shirts zijn zo 2004. Ik draag polo's, overhemden en truien. Maar goed, I get the picture.quote:

Maak dan ook een lijstje met t-shirts en overhemden, idioot !quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:45 schreef tonks het volgende:
Nou heb net een lijstje gemaakt met topjes erop enzo (zoals je zei yvana) en ik gaf dit lijstje aan mijn vader en toen zei hij dat ik mijn koffers kon gaan pakken.

Ga dan ook toch weg, je brengt alleen maar saaiheid in mijn topic!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:46 schreef SHE het volgende:omg, ik word hier echt te oud voor
of moet meer drinken

Vrouwen die zich helemaal laten gaan op een Nederlandstalig forumquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maak dan ook een lijstje met t-shirts en overhemden, idioot !

Hallo?!?! trek es een kaartje als je wat wilt zeggen, bah bahquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:46 schreef SHE het volgende:omg, ik word hier echt te oud voor
of moet meer drinken

MIJN topic. Hijacker!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ga dan ook toch weg, je brengt alleen maar saaiheid in mijn topic!![]()

tis een kankerhoer, ga nou werk zoeken en laat die bitch links liggen man! of pak een biertjequote:

Oooooooch arme schat. Je mag altijd op onze logeersuite verblijven als pappie het goed vindquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:46 schreef tonks het volgende:
Bedankt voor het verwoesten van mijn level YVANA!

Dat is al uit hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooooch arme schat. Je mag altijd op onze logeersuite verblijven als pappie het goed vind![]()
( Die dikzak Carmie is niet welkom)

Bier en tietenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:48 schreef Vampz het volgende:
[..]
tis een kankerhoer, ga nou werk zoeken en laat die bitch links liggen man! of pak een biertje![]()

Je vocabulair duidt op VMBOquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:48 schreef Vampz het volgende:
[..]
tis een kankerhoer, ga nou werk zoeken en laat die bitch links liggen man! of pak een biertje![]()

quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:50 schreef Vampz het volgende:
[..]
Nee bitch, mavo D!
HA!! LOOOOSEEEERRR!!!

haha!! mietje, beetje voor je problemen weg lopen hè, afgeneukte rel slet! BWAHHAHAH!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Met jou reken ik later wel af, laag bij de grondse proletariër. Maar tot dan, kun je je plebserigheid voor je houden
![]()

Nog nimmer iemand met zo weinig klasse zien typen. Voor mensen van jouw niveau haal ik mijn neus op.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:53 schreef Vampz het volgende:
[..]
haha!! mietje, beetje voor je problemen weg lopen hè, afgeneukte rel slet! BWAHHAHAH!!!![]()

Och ja, de casual confrontatie met het plebs van FOK! is af en toe wel amusantquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:56 schreef WanEnOonlie het volgende:
Hee ik vind je veel leuker als je boos bent, Yvana.

Daarvoor zul je de gepatenteerde Met-Yvana vragenlijst moeten invullen.quote:

Waar kan ik die vinden?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Daarvoor zul je de gepatenteerde Met-Yvana vragenlijst moeten invullen.

Niet al te persoonlijke vragen hè. 't Is immers een groot forum!quote:

Maak eens een samenvatting? Die slecht geformuleerde zinnen doen pijn aan mijn ogen, na het 7e woord kon ik niet meer verder lezenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:03 schreef Aitan het volgende:
Met-Yvana, je bent: dronken, een arrogante van het paard gevallen teef die denkt te imponeren met dure woorden, gewoon Bl0nD, iemand die graag mensen op stang jaagt of al het bovenstaande.
De vierde optie valt te waarderen van mijn kant, voor de rest ben je de grootste loser die ik tot noch toe ben tegengekomen op Fok!.zwaai zwaai van de adder...

Bek dicht jijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:03 schreef Aitan het volgende:
Met-Yvana, je bent: dronken, een arrogante van het paard gevallen teef die denkt te imponeren met dure woorden, gewoon Bl0nD, iemand die graag mensen op stang jaagt of al het bovenstaande.
De vierde optie valt te waarderen van mijn kant, voor de rest ben je de grootste loser die ik tot noch toe ben tegengekomen op Fok!.zwaai zwaai van de adder...

Hmm....sorry, maar ik kan helaas niet met iemand uitgaan die geen salaris heeft om over op te scheppen tegen vriendinnenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:05 schreef WanEnOonlie het volgende:
Poe!! Nou, komt ie dan:
Man
22
Leiden
Rijtjeshuis
Gymnasium
Geen![]()
Iets bij Fortis
Niks (of telt student als beroep)
School? Naast de uni roei ik. Hard.
Neen
Merkkleding Ja
8![]()
![]()
De foto's op mn fotoboek zijn slechts ter afleiding.

Slaag ik alquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:01 schreef Met-Yvana het volgende:
Geslacht: Man
Leeftijd: 16
Huistype: Villa
Voltooide opleidingen: Gymnasium, mee bezig.
Salaris: Genoeg om in al je behoeftes te voorzien.
Beroep vader: Rechter
Beroep moeder: Advocate
Buitenschoolse activiteiten: Mijn buste natmaken.
Draag je sieraden? Zoja, een beschrijving: Nee, ik ben niet homosekueel.
Merkkleding Ja/Nee
Geef jezelf een cijfer van 1 tot 10 voor aantrekkelijkheid: 10

Ik date niet met dat nouveaux-riche villa-veequote:

Tja, maar ik heb het over de huidige situatie. Vanaf volgende week word ik grootverdiener als oppasheld in Leiden. En Barendrechtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hmm....sorry, maar ik kan helaas niet met iemand uitgaan die geen salaris heeft om over op te scheppen tegen vriendinnen![]()

En dat doet vwo, tut tut tut.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maak eens een samenvatting? Die slecht geformuleerde zinnen doen pijn aan mijn ogen, na het 7e woord kon ik niet meer verder lezen![]()

Nou nog de spreekwoorden goed!! Van het paard gevallen???!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:08 schreef Aitan het volgende:
[..]
En dat doet vwo, tut tut tut.
Het was een voledig correct Nederlandse zin. Voortaan even niet zomaar iets roepen graag.

Vertaal dat woord eens wat achter ,,gewoon" staat? Ik ben geen plebstaal-tolk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:08 schreef Aitan het volgende:
[..]
En dat doet vwo, tut tut tut.
Het was een voledig correct Nederlandse zin. Voortaan even niet zomaar iets roepen graag.

En hoe moeilijk is het om het woord 'voltooid' te begrijpen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:05 schreef WanEnOonlie het volgende:
Poe!! Nou, komt ie dan:
Man
22
Leiden
Rijtjeshuis
Gymnasium
Geen![]()
Iets bij Fortis
Niks (of telt student als beroep)
School? Naast de uni roei ik. Hard.
Neen
Merkkleding Ja
8![]()
![]()
De foto's op mn fotoboek zijn slechts ter afleiding.

Nee, maar met jouw opleiding zou je toch het inzicht moeten hebben dat woord en de schrijfstijl te plaatsen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Vertaal dat woord eens wat achter ,,gewoon" staat? Ik ben geen plebstaal-tolk.

Hee gnerkenbek. Op mn 22e heb ik gymnasium al afgerond hoor. Dat classificeert toch echt wel als voltooid.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:09 schreef Aitan het volgende:
[..]
En hoe moeilijk is het om het woord 'voltooid' te begrijpen?

Ik zou het ook wel kunnen begrijpen, als ik er ook maar enige moeite in zou steken...maar mijn pappa zegt altijd dat je je zo min mogenlijk met mensen van onder je klasse moet bemoeienquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:10 schreef Aitan het volgende:
[..]
Nee, maar met jouw opleiding zou je toch het inzicht moeten hebben dat woord en de schrijfstijl te plaatsen.

Ga zelf je spreekwoorden leren voordat je zinloze reacties plaatst.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:08 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Nou nog de spreekwoorden goed!! Van het paard gevallen???!

Meisje, ik zit ver boven de klasse arrogante teef.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel kunnen begrijpen, als ik er ook maar enige moeite in zou steken...maar mijn pappa zegt altijd dat je je zo min mogenlijk met mensen van onder je klasse moet bemoeien

"Over het paard getild". Kom straks maar terug als je de LOI-cursus hebt voltooid.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:12 schreef Aitan het volgende:
[..]
Ga zelf je spreekwoorden leren voordat je zinloze reacties plaatst.![]()

Dat is dan aan het gebruik van je vocabulair niet te merken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:13 schreef Aitan het volgende:
[..]
Meisje, ik zit ver boven de klasse arrogante teef.![]()

Preciesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:13 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
"Over het paard getild". Kom straks maar terug als je de LOI-cursus hebt voltooid.

"Over het paard getild", wat goed van je.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:13 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
"Over het paard getild". Kom straks maar terug als je de LOI-cursus hebt voltooid.

Hij staat niet op http://www.spreekwoord.nl/ , en die website is toch een redelijk betrouwbare bron in mijn optiekquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:16 schreef Aitan het volgende:
[..]
"Over het paard getild", wat goed van je.
Weet ook dat het bestaan van het ene niet het bestaan van het andere uitsluit. Ik zou zeggen mail uw persoonlijke LOI mentor maar even.

Ah gut, we gaan even googlen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:18 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hij staat niet op http://www.spreekwoord.nl/ , en die website is toch een redelijk betrouwbare bron in mijn optiek![]()

Bemoei je er even niet mee wil je.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:18 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ach, ik ging er niet vanuit dat je wilde zeggen dat Met-Yvana haar positie was verloren (i.e. op arbeidsgebied). Kortom: jij was abuis, dus roep maar heel hard "Mea Culpa" en misschien vergeef ik het je.
Dan heb je natuurlijk nog altijd Yvana om tegen te bekvechten.

Nee hoor, ben nog steeds in discussie met jou.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
And another one bites the dust.![]()

Volgens mij deed iedereen juist een moedige poging om je te negeren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:25 schreef Aitan het volgende:
[..]
Nee hoor, ben nog steeds in discussie met jou.

In dat geval bijt dus niet ik maar degene die mij probeert te negeren in het stof.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:26 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Volgens mij deed iedereen juist een moedige poging om je te negeren.

Jij ? In discussie met mij ? Oooooch laat me niet lachen, ik doe vwo en jij bent nog te dom om voor de duvel te dansenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:25 schreef Aitan het volgende:
[..]
Nee hoor, ben nog steeds in discussie met jou.

Met ongegronde beledigingen doe je qua intelligentie al af.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:28 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij ? In discussie met mij ? Oooooch laat me niet lachen, ik doe vwo en jij bent nog te dom om voor de duvel te dansen![]()
Jouw zinloze opmerkingen tussendoor zijn alleen maar irritant. Mijn moeder doet overigens niet ter zake.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:28 schreef WanEnOonlie het volgende:
Nee hoor. Een moedige poging wil nog niet zeggen dat we door jouw oeverloze gezwam heen kunnen prikken. Als ik het nou over succesvolle poging had gehad, a la, maar dat was dus niet het geval. Toedeloe! Slaap lekker en doe je moeder de groeten

Ik baseer die beledigingen op voorgaande postsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:30 schreef Aitan het volgende:
[..]
Met ongegronde beledigingen doe je qua intelligentie al af.
[..]

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |