Weet je t nu?quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:25 schreef classpc het volgende:
Ik wist vroeger nooit wat ik wilde worden.
Murdock, maar dat was dus 2 vliegen in 1 klap, want die was ook pilootquote:
Dat ook trouwens. Sinds ik 10 of 11 ben, ben ik gek van mafia. Liep ik ook regelmatig met mn pak en mn hoed en mn koffertje over het schoolplein, alsof ik Al Capone wasquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
maffia natuurlijk.
Zo ken ik ook wel iemand. Was vast besloten om dokter te worden. Inmiddels is die gast tegen de 40 ofzo, en werkt nu bij een call-centerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:44 schreef Emu het volgende:
6-10 jaar astronaut
10-14 jaar advocaat
14 en heden bankdirecteur
Ik doe nu ontwerp en uitrol TV netwerkdas weer iets totaal anders
![]()
Dat deed ik vroeger ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:39 schreef ratbeard het volgende:
altijd soorten einsteins met flesjes en rare drankjes..
haha leuk toch, ik ben italiaan dus ik ben standaart maffiosiquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat ook trouwens. Sinds ik 10 of 11 ben, ben ik gek van mafia. Liep ik ook regelmatig met mn pak en mn hoed en mn koffertje over het schoolplein, alsof ik Al Capone was. Dat is ook het eerste wat oud-klasgenootjes over me zeggen als ik ze tegenkom.
ik doe dit jaar examen en ik droom ook nog steedsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:34 schreef Jugaros het volgende:
Ik weet niet of ik nog in vroeger zit.... Maar wil nu piloot worden en ga naar de 4e dus ik ga er helemaal vol![]()
hahah jaah.. En ik kwam er ook nog deze vakantie achterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:38 schreef cheukert het volgende:
[..]
ik doe dit jaar examen en ik droom ook nog steeds
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:39 schreef ratbeard het volgende:
ik wilde altijd uitvinder worden![]()
en ik maakte er vroeger altijd tekeningen van. altijd soorten einsteins met flesjes en rare drankjes.. stiekem zou ik nu ook wel zo willen zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |