Tjup, en ook toevallig dat het wederom op vrijdag is (vorige week was het ook op vrijdag) dus dat is kennelijk de dag dat de streams er niet zoveel zin in hebbenquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Kwalitatief Uitermate Teleurstellende streams vandaag
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:21 schreef scanman01 het volgende:
De streams doen het nu toch al een dag niet goed. Alleen stream 3 loopt vrij soepel, de rest blijft steeds hangen. Doen ze daar nog wat aan bij talpa of hebben ze de boel al opgegeven
edit: ik zie nu dat gillesdesmit de streams wél goed weergeeft.
Bedankt heren, ik baalde ook al dat het zo klote liep maar nu is het weerquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:58 schreef noucky het volgende:
Sinds gisteren haperen bij mij de streams ook, alleen stream 3 werkt goed.
Na vele sites te hebben bezocht, werkt bij mij deze site goed.
http://www.gillesdesmit.com/bb/
Das leuk, maar die zijn gewoon van garnierstreamingmedia.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:58 schreef noucky het volgende:
Sinds gisteren haperen bij mij de streams ook, alleen stream 3 werkt goed.
Na vele sites te hebben bezocht, werkt bij mij deze site goed.
http://www.gillesdesmit.com/bb/
Dit zelfde probleem heb ik nu in ene.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:38 schreef Sanne het volgende:
Ik gebruikte het BBsteam proggie, maar die mist ineens een .dll bestandje.
Herinstallatie leverde niet het gewenste effect.
Weet iemand een oplossing? Of een linkje naar een andere BBspy?
Bij mij al sinds gisteravondquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bbstream doet het bij mij niet
Ik had zo'n programma van iemand hier op fok.. elke keer zegt die: verbinding maken met media, gereed, terwijl er niks gebeurd!
Is pas sinds vandaag.
Hij geeft bij mij voor de rest geen foutmelding ofzo!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef renszom het volgende:
[..]
Bij mij al sinds gisteravond
Ik had de bbstream van nednu gedownload
Maar er mist een dll file in ene.
zodra je de automatische update veranderd in ja komt ie met de volgende error:quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hij geeft bij mij voor de rest geen foutmelding ofzo!
Als ik jou was zou ik toch Windows Media Player opnieuw installerenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:45 schreef avonne het volgende:
Ik heb even bij de Telegraaf gekeken, maar die filmpjes lukt me alleen bij 56K, niet bij hogere.
Ik heb toch ADSL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |