wel 4quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:10 schreef avonne het volgende:
heeft iemand één stream die het wel goed doet????
link?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
wel 4om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet niet wat voor verbinding je hebt, maar ik krijg binnen 3 seconden beeld op alle 4 de streams hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik zie alleen maar zwartom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Al gevonden. Streams lopen als een tiet!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:15 schreef Zhenar het volgende:
Ik probeer de streams op de Talpaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.site te openen, maar het werkt niet; er staat "gesloten". Heb de nieuwe media player, maar helpt ook niet.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heeft iemand misschien een andere link ofzo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb nu hier iets op fok aangeklikt iets van xs4all , heb ook al de nieuwe media player geinstaleerd , en via de site van talpa lukt het ook nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor verbinding je hebt, maar ik krijg binnen 3 seconden beeld op alle 4 de streams hoor.
Dat is beter dan niets, maar ze behoren gewoon allemaal te werkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
nee dat werkt niet CRTL + F5 maar op jou site doet het er nou wel 1om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.hanff.nl/bbstreams.php werkt gewoon prima hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:23 schreef Jimbo het volgende:
ze vallen net uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:43 schreef Jimbo het volgende:
ja die heb ik nu AAN :dom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop