bij mij ook, florisd ook zwart... laten we hopen op een test ipv een storigquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:52 schreef Nostalgist het volgende:
Alles staat bij mij op zwart.(basst tool)...... Zouden ze testen ?
FAQ, Policy en Streamsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:14 schreef Sjakie01 het volgende:
Links?
Ik zou het niet doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:04 schreef Quembel het volgende:
Wat moet ik met die mededeling op Floris:
I.v.m. vakantie is deze pagina nog niet bijgewerkt naar de nieuwste streamadressen. Dit zal zo spoedig mogelijk gebeuren. Hierdoor kan het zijn dat deze site op dit moment slechts gedeeltelijk of zelfs helemaal niet werkt.
Ik zie 4 grijze talpa logo's maar heeft het zin om hier te blijven "hangen"?
wel 4quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:10 schreef avonne het volgende:
heeft iemand één stream die het wel goed doet????
Ik weet niet wat voor verbinding je hebt, maar ik krijg binnen 3 seconden beeld op alle 4 de streams hoor.quote:
Al gevonden. Streams lopen als een tiet!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:15 schreef Zhenar het volgende:
Ik probeer de streams op de Talpasite te openen, maar het werkt niet; er staat "gesloten". Heb de nieuwe media player, maar helpt ook niet.
Heeft iemand misschien een andere link ofzo?![]()
ik heb nu hier iets op fok aangeklikt iets van xs4all , heb ook al de nieuwe media player geinstaleerd , en via de site van talpa lukt het ook nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor verbinding je hebt, maar ik krijg binnen 3 seconden beeld op alle 4 de streams hoor.
Dat is beter dan niets, maar ze behoren gewoon allemaal te werkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
nee dat werkt niet CRTL + F5 maar op jou site doet het er nou wel 1![]()
![]()
![]()
http://www.hanff.nl/bbstreams.php werkt gewoon prima hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |