Diego aangenaam. M is mijn vriendin, E een neukertje, Z een vriendinquote:

Dat is helemaal afhankelijk van de marge die hij heeft op die paar laarzenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:20 schreef slindenau het volgende:
Hier nog een leuk raadsel om je te vermaken als je weer zit te fantaseren over vrouwen:
Een klant komt een schoenenzaak binnen en koopt er een paar laarzen ter waarde van 80 Euro. Hij betaalt met een briefje van 100.
De eigenaar van de schoenenzaak kan niet teruggeven van 100 Euro, dus gaat hij naar zijn buurman, een slager, en wisselt het briefje van 100 voor 5 briefjes van 20.
De klant krijgt een van de briefjes van 20 en verlaat de schoenenzaal.
Een half uur later komt de slager de schoenenzaak binnen en meldt dat het briefje van 100 dat hij gekregen heeft vals is.
De schoenenzaakeigenaar heeft inmiddels weer voldoende klein geld en geeft de slager een echt briefje van 100.
De vraag is nu, hoe groot is de strop die de eigenaar van de schoenenzaak heeft geleden?

Ik zou het ook niet weten hoor, post het alleen voor de TSquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:22 schreef Blame het volgende:
[..]
Dat is helemaal afhankelijk van de marge die hij heeft op die paar laarzen

Moeders en zusjes tellen nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Diego aangenaam. M is mijn vriendin, E een neukertje, Z een vriendin

Niks dubbelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dubbel

180 euro?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:20 schreef slindenau het volgende:
Hier nog een leuk raadsel om je te vermaken als je weer zit te fantaseren over vrouwen:
Een klant komt een schoenenzaak binnen en koopt er een paar laarzen ter waarde van 80 Euro. Hij betaalt met een briefje van 100.
De eigenaar van de schoenenzaak kan niet teruggeven van 100 Euro, dus gaat hij naar zijn buurman, een slager, en wisselt het briefje van 100 voor 5 briefjes van 20.
De klant krijgt een van de briefjes van 20 en verlaat de schoenenzaal.
Een half uur later komt de slager de schoenenzaak binnen en meldt dat het briefje van 100 dat hij gekregen heeft vals is.
De schoenenzaakeigenaar heeft inmiddels weer voldoende klein geld en geeft de slager een echt briefje van 100.
De vraag is nu, hoe groot is de strop die de eigenaar van de schoenenzaak heeft geleden?

Vet duur zo´n kruisquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:26 schreef slindenau het volgende:
[..]
Niks dubbel.
Dit topic krijg van mij dè enige echte:
[afbeelding]

Vriendin kan je ook hebben zonder te neukenquote:

Kruis?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:29 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
[..]
Vet duur zo´n kruis

Dus ik had toch gelijk! Iedereen neukt behalve jij!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:30 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
[..]
Vriendin kan je ook hebben zonder te neuken

Pssst, hij gebruikt een nep browsertquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:31 schreef Blame het volgende:
[..]
Kruis?
Wat heb jij in je ogen gesmeerd?![]()

Een opblaasbrowser, net zoals zijn vriendin?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:32 schreef slindenau het volgende:
[..]
Pssst, hij gebruikt een nep browsert.

Paarse krokodilquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:33 schreef slindenau het volgende:
opblaaskrokodil?

Ik neuk 2 van de 4 en kan 3 van de 4 neuken. Z ook wel maar dat lijkt me niet slim :´)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:32 schreef Blame het volgende:
[..]
Dus ik had toch gelijk! Iedereen neukt behalve jij!![]()

Jij neukt helemaal niemand...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:36 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
[..]
Ik neuk 2 van de 4 en kan 3 van de 4 neuken. Z ook wel maar dat lijkt me niet slim :´)

Je kan ze ook allemaal neuken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik neuk 2 van de 4 en kan 3 van de 4 neuken. Z ook wel maar dat lijkt me niet slim :´)

Hoezo, houd je niet van incestquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |