Is een bestaande situatie. Ik zit er ergens middenin :´)quote:
D neukt met M en E hoorquote:
Dat staat er niet...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:46 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
[..]
D neukt met M en E hoor
Waar staat dat ze gaan neuken of hebben geneukt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geloof maar dat het zo is.
D´s vriendin is E en hij gaat uit met M. Dus dan wordt er geneukt
lekkere trip?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geloof maar dat het zo is.
D´s vriendin is E en hij gaat uit met M. Dus dan wordt er geneukt
dat je van de paddo's af moet blijven tijdens het fokkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder is het gewoon RP en geen ONZ. De situatie is echt en ik ben benieuwd hoe anderen erover denken
Foto's?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:54 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Verder is het gewoon RP en geen ONZ. De situatie is echt en ik ben benieuwd hoe anderen erover denken
Ik gebruik geen paddo´s en zelfs geen alcohol terwijl ik toch elke dag in de kroeg zitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat je van de paddo's af moet blijven tijdens het fokken
Stoere jongen!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik gebruik geen paddo´s en zelfs geen alcohol terwijl ik toch elke dag in de kroeg zit
Ik heb foto´s van alle vrouwen in kwestie, maar die worden natuurlijk niet geplaatstquote:
en toch lul je waziger als een heroine junk in zijn rushquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik gebruik geen paddo´s en zelfs geen alcohol terwijl ik toch elke dag in de kroeg zit
Het is hier dik wel ONZ lollereinsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, jij bent lekker helder van geestquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:01 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Nee, jij snapt er niks van.
Sorry
Jij snapt er niks van, mislukte pikachuquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, jij snapt er niks van.
Sorry
Nu heb je in een keer wel een heil moment.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:03 schreef Blame het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker helder van geest
Ga nu maar snel terug naar RPquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nu heb je in een keer wel een heil moment.
ik denk appelsapquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:05 schreef Eririn het volgende:
Oke ik weet het.
Iedereen neukt elkaar?¿!
Wat is het antwoord nou![]()
Nee, niet iedereen neukt elkaar. D zorgt voor bescherming en zorgt ervoor dat M erbuiten blijft.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:05 schreef Eririn het volgende:
Oke ik weet het.
Iedereen neukt elkaar?¿!
Wat is het antwoord nou![]()
ik weet watquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen neukt elkaar. D zorgt voor bescherming en zorgt ervoor dat M erbuiten blijft.
R heeft ook een nog een vriendin C, L en M maar die vallen er een beetje buiten.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen neukt elkaar. D zorgt voor bescherming en zorgt ervoor dat M erbuiten blijft.
R heeft ook een nog een vriendin C, L en M maar die vallen er een beetje buiten.
jajajajajaaaa....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:06 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zijn vrienden die zo veel mogelijk vrouwen opschrijven
O dus jij bent M?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga of een nieuwe neuken of M morgen
Te moeilijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:20 schreef slindenau het volgende:
Hier nog een leuk raadsel om je te vermaken als je weer zit te fantaseren over vrouwen:
Een klant komt een schoenenzaak binnen en koopt er een paar laarzen ter waarde van 80 Euro. Hij betaalt met een briefje van 100.
De eigenaar van de schoenenzaak kan niet teruggeven van 100 Euro, dus gaat hij naar zijn buurman, een slager, en wisselt het briefje van 100 voor 5 briefjes van 20.
De klant krijgt een van de briefjes van 20 en verlaat de schoenenzaal.
Een half uur later komt de slager de schoenenzaak binnen en meldt dat het briefje van 100 dat hij gekregen heeft vals is.
De schoenenzaakeigenaar heeft inmiddels weer voldoende klein geld en geeft de slager een echt briefje van 100.
De vraag is nu, hoe groot is de strop die de eigenaar van de schoenenzaak heeft geleden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |