Is een bestaande situatie. Ik zit er ergens middenin :´)quote:
D neukt met M en E hoorquote:
Dat staat er niet...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:46 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
[..]
D neukt met M en E hoor
Waar staat dat ze gaan neuken of hebben geneukt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geloof maar dat het zo is.
D´s vriendin is E en hij gaat uit met M. Dus dan wordt er geneukt
lekkere trip?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geloof maar dat het zo is.
D´s vriendin is E en hij gaat uit met M. Dus dan wordt er geneukt
dat je van de paddo's af moet blijven tijdens het fokkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder is het gewoon RP en geen ONZ. De situatie is echt en ik ben benieuwd hoe anderen erover denken
Foto's?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:54 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Verder is het gewoon RP en geen ONZ. De situatie is echt en ik ben benieuwd hoe anderen erover denken
Ik gebruik geen paddo´s en zelfs geen alcohol terwijl ik toch elke dag in de kroeg zitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat je van de paddo's af moet blijven tijdens het fokken
Stoere jongen!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik gebruik geen paddo´s en zelfs geen alcohol terwijl ik toch elke dag in de kroeg zit
Ik heb foto´s van alle vrouwen in kwestie, maar die worden natuurlijk niet geplaatstquote:
en toch lul je waziger als een heroine junk in zijn rushquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik gebruik geen paddo´s en zelfs geen alcohol terwijl ik toch elke dag in de kroeg zit
Het is hier dik wel ONZ lollereinsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |