Uiteraard?quote:Uiteraard zeggen de meisjes niks terug tegen deze kerel.
Ja.quote:
Kun jij je post enigzins verduidelijken?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:39 schreef Echo99 het volgende:
Hier stond je dan vanavond (ja, zeker weten)
Het was wel spannend (oeh)
Maar toch ook fijn (jeee)
Maar zoals bij elke wedstrijd
Kan er maar één de winnaar zijn
We laten ons niet kennen (nee)
We gaan gewoon maar door
Want wie niet tegen z`n verlies kan
Die is maar zielig hoor
Henny mag ik je handtekening?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:44 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Kun jij je post enigzins verduidelijken?
Ohja da's altijd wel sneu ja, dan proberen ze keihard te vloeken en dan met zo'n zachte g. Hoe ongevaarlijk kan een mens klinken he.quote:
Je bent em niet. De echte Henny is scherpzinniger..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:44 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Tienermeisjes uitscheldenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:51 schreef zoalshetis het volgende:
het leukste om tienermeisje mee uit te schelden is: "je bent vast nog te strak om te fisten, domme lege doos"
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:44 schreef Henny_Huisman het volgende:
Ja, dat is echt hilarisch. Jij maakt in het echte leven ook maar weinig mensen aan het lachen zeker?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:51 schreef zoalshetis het volgende:
het leukste om tienermeisje mee uit te schelden is: "je bent vast nog te strak om te fisten, domme lege doos"
stomme zinklul. je snapte toch wel dat ik cynisch was.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja, dat is echt hilarisch. Jij maakt in het echte leven ook maar weinig mensen aan het lachen zeker?
Wat een trieste domme reacties weer hier. TS je hebt groot gelijk, ik hoor niet vaak dat mannen dit ook belachelijk vinden![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:56 schreef MJ-1979 het volgende:
... schandalig die vrouwen die nix terug zeggen ...
Probeer je met je goede gedrag aandacht te krijgen![]()
.. maar gelijk heb je ... die meiden zijn niet tot antwoorden verplicht, dus een onnodige reactie ...![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:15 schreef zoalshetis het volgende:
who fucking cares about tienermeisjes? die moeten gewoon lekker hun ding kunnen doen en weten wanneer ze geen gangbang nodig hebben om gaaf gevonden te worden.
in de hele freaking surinaamse en antilliaanse gemeenschap is gangbang-gemeenschap erg normaal. ik weet ook niet waarom. ik vind het vies.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:18 schreef Mrsgod het volgende:
[..]!!
"ick met mnne gangbang, HVJullie!"
Ik wel. Ik weet niet hoe jij opgevoed bent. Of praten ze bij jou thuis zo tegen elkaar?quote:
Nouja, op sugababes etc. Zie je regelmatig foto's met een stel tsjappies waar dan onder staat "Ik met mijn gangbang"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in de hele freaking surinaamse en antilliaanse gemeenschap is gangbang-gemeenschap erg normaal. ik weet ook niet waarom. ik vind het vies.
denk dat die meisjes denken dat ze geliefd zijn of zo...
Vroeger ging het nooit zo idd!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:25 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ik wel. Ik weet niet hoe jij opgevoed bent. Of praten ze bij jou thuis zo tegen elkaar?
Het gaat bergafwaarts met de maatschappij.
Dingen die ik zie, het slaat nergens op.
Mensen raken normen en waarden kwijt.
Liefde en respect worden haat en nijd.
Maar als jij als 14 jarig meisje zo'n man als hier beschreven word tegen komt, neem maar van mij aan dat je dan nog eens best in je broek kan poepen. Of dat je dan mama's advies hoort in je gedachten; "Niet met enge mannen meegaan, ook niet als ze lolly's hebben" Snap je?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:27 schreef Molluck het volgende:
Als iemand je gedag zegt dan kun je toch gewoon het fatsoen hebben om iets terug te zeggen? Als hij niet zo gescholden had zou ik haast zeggen dat die meisjes minder fatsoenlijk waren dan hij...
En daar kom je nu pas achter?? Word eens wakker joh!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:25 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ik wel. Ik weet niet hoe jij opgevoed bent. Of praten ze bij jou thuis zo tegen elkaar?
Het gaat bergafwaarts met de maatschappij.
Dingen die ik zie, het slaat nergens op.
Mensen raken normen en waarden kwijt.
Liefde en respect worden haat en nijd.
Over welk tijdsbestek praat jij in 'vroeger'?quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:39 schreef Djep het volgende:
Wat bedoelt Henny met tegenwoordig? Over welk tijdsbestek heeft hij het dan?
quote:te·gen·woor·dig (bn.)
nu bestaand, van, op dit ogenblik of van, in deze tijd => actueel, huidig, momentaan, momenteel
Denk je dat die kerel ook gegroet had als jij (*een man*)langs was gelopen? Nee. Dus is het seksistisch. Dus moet ie zn mond dichthouden tegen jonge meisjes, en in ieder geval niet op zijn pik getrapt zijn als er iemand niet teruggroet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:54 schreef Bicks het volgende:
Die wijven kunnen gvd toch wel het fatsoen hebben om oudere mensen terug te groeten!
het is echt heel normaal in die cultuur. wij blanken houden niet van mannen in een rij die met hun penis in je rug prikken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:27 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Nouja, op sugababes etc. Zie je regelmatig foto's met een stel tsjappies waar dan onder staat "Ik met mijn gangbang"![]()
![]()
Dan nog hadden ze de beleefdheid op kunnen brengen om de vrindelijke man effe een vrindelijk woordje te gunnen!!! Tuig!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Denk je dat die kerel ook gegroet had als jij (*een man*)langs was gelopen? Nee. Dus is het seksistisch. Dus moet ie zn mond dichthouden tegen jonge meisjes, en in ieder geval niet op zijn pik getrapt zijn als er iemand niet teruggroet.
Nee.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:49 schreef Djep het volgende:
[..]
Is het jouw ervaring dat het vroeger beter was? En wat is vroeger dan?
Ik heb ook niet gezegd dat je het over vroeger had. Ik vroeg me alleen af hoe het vroeger voor je was.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:59 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb het niet over vroeger gehad.
Echter weet ik wel dat in de jaren 80 en 90 de maatschappij stukken anders in elkaar zat.
En ja, ook beter.
Waarden en normen nemen elke generatie af en raken verloren. Onze kleinkinderen gaan in een nog erger verloederde maatschapij leven, dan wij hier in Nederland nu al doen.
Zinloos geweld zie ik regelmatig. Slachtpartijen, zonder dat gewetens klagen.
Dat soort dingen die ik om me heen zie die baren me zorgen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:07 schreef Djep het volgende:
[..]
En wat je zegt over kleinkinderen: misschien is het beter als het menselijk ras uitsterft....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |