Uiteraard?quote:Uiteraard zeggen de meisjes niks terug tegen deze kerel.
Ja.quote:
Kun jij je post enigzins verduidelijken?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:39 schreef Echo99 het volgende:
Hier stond je dan vanavond (ja, zeker weten)
Het was wel spannend (oeh)
Maar toch ook fijn (jeee)
Maar zoals bij elke wedstrijd
Kan er maar één de winnaar zijn
We laten ons niet kennen (nee)
We gaan gewoon maar door
Want wie niet tegen z`n verlies kan
Die is maar zielig hoor
Henny mag ik je handtekening?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:44 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Kun jij je post enigzins verduidelijken?
Ohja da's altijd wel sneu ja, dan proberen ze keihard te vloeken en dan met zo'n zachte g. Hoe ongevaarlijk kan een mens klinken he.quote:
Je bent em niet. De echte Henny is scherpzinniger..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:44 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Tienermeisjes uitscheldenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:51 schreef zoalshetis het volgende:
het leukste om tienermeisje mee uit te schelden is: "je bent vast nog te strak om te fisten, domme lege doos"
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:44 schreef Henny_Huisman het volgende:
Ja, dat is echt hilarisch. Jij maakt in het echte leven ook maar weinig mensen aan het lachen zeker?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:51 schreef zoalshetis het volgende:
het leukste om tienermeisje mee uit te schelden is: "je bent vast nog te strak om te fisten, domme lege doos"
stomme zinklul. je snapte toch wel dat ik cynisch was.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja, dat is echt hilarisch. Jij maakt in het echte leven ook maar weinig mensen aan het lachen zeker?
Wat een trieste domme reacties weer hier. TS je hebt groot gelijk, ik hoor niet vaak dat mannen dit ook belachelijk vinden![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:56 schreef MJ-1979 het volgende:
... schandalig die vrouwen die nix terug zeggen ...
Probeer je met je goede gedrag aandacht te krijgen![]()
.. maar gelijk heb je ... die meiden zijn niet tot antwoorden verplicht, dus een onnodige reactie ...![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:15 schreef zoalshetis het volgende:
who fucking cares about tienermeisjes? die moeten gewoon lekker hun ding kunnen doen en weten wanneer ze geen gangbang nodig hebben om gaaf gevonden te worden.
in de hele freaking surinaamse en antilliaanse gemeenschap is gangbang-gemeenschap erg normaal. ik weet ook niet waarom. ik vind het vies.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:18 schreef Mrsgod het volgende:
[..]!!
"ick met mnne gangbang, HVJullie!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |