Wordt vervolgd op maandag.quote:Beste medewerker,
Zojuist kreeg ik van een website te horen dat ik een hotelbon van uw organisatie had gewonnen. Volgens uw organisatie kan je hiermee gratis in een hotel overnachten, maar dien je wel voor het eten en drinken te betalen, "als compensatie voor de eigenaar".
Ik neem als voorbeeld even hotel Sonnevanck. Voor ontbijt dien ik hier 15 euro te betalen, en voor diner 30 euro. Aangezien de bon voor 2 personen geldig is, komt dit neer op 90 euro voor 1 nacht.
Neem ik rechtstreeks bij hotel Sonnevanck een hotelkamer voor 2 met ontbijt en diner inbegrepen, dan kost dit 85 euro.
Wat is dit dan voor nep-bon? Het is duurder dan gewoon boeken! Wat ben ik blij met deze prijs.
bron rtlquote:Chris Luken is miljonair geworden met het bedenken en opzetten van De Hotelbon. Met De Hotelbon kun je gratis overnachten in bijna 3500 hotels te Europa op de voorwaarde dat het ontbijt en diner aldaar genuttigd wordt
Helikopters en grasmaaiers
Luken heeft een passie voor (snelle) auto’s, helikopters en vliegtuigen. Alles met een moter dus, behalve een grasmaaier. Luken woont afwisselend in Nederland en Spanje. Omdat Luken regelmatig vliegt heeft hij in programma gebruik gemaakt van privejets van Netjets. Een goede oplossing volgens Luken voor mensen die veel zakelijk vliegen, die overigens zelf met ‘gewone lijndienst’ vliegt.
Ober
Luken is het type “harde werker” en begon op zijn zeventiende al met werken. Na een periode van ober bij Van der Valk bedacht hij De Hotelbon, een organisatie die nog steeds van hem is. Naast De Hotelbon heeft Luken een hotelketen opgericht met inmiddels 17 eigen hotels in het 3 en 4 sterren segment te Nederland maar de groei zal doorzetten. Luken mikt hiermee op de steeds groter wordende doelgroep die houdt van fietsen en wandelen in eigen land.
Daar zit wat in.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
De bedenker van de hotelbon (Chris Luken) is hiermee rijk geworden. Ik zou met trieste marketing ook rijk wel willen woren.
Ik denk niet dat de politie onderscheid maakt tussen hotelbon-ontduikers en gewone klanten die wegsneaken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:50 schreef -skippybal- het volgende:
Wat als je nou gaat slapen daar en keihard wegrent de volgende dag??
Ze noteren ook geen gegevens van je, dus dat kan primaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:50 schreef -skippybal- het volgende:
Chris Luken is btw ook gay, dus mocht je eens een paar maandjes een dikke bak willen rijdenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
De bedenker van de hotelbon (Chris Luken) is hiermee rijk geworden. Ik zou met trieste marketing ook rijk willen woren.
[..]
bron rtl
Dan komen ze het geld bij je halen zonder dat je gegeten hebt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:50 schreef -skippybal- het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA *eensch is*quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:30 schreef Kontiki het volgende:
Krijg ik net via e-mail te horen dat ik een hotelbon heb gewonnen van www.freesleephotels.nl
Hiermee kun je gratis een hotelnacht boeken bij 1 van de aangesloten 450 hotels.
Ik even rondneuzen op de site van die bon, staat er bij de voorwaarden dat je wel verplicht bent om bij het hotel ontbijt en diner te kopen. Ik kijk vervolgens bij een willekeurig hotel en zie dat de ontbijtkosten 15 euro zijn pp, en het diner 30 euro. 45 euro totaal dus. De bon is alleen geldig als je met 2 personen komt, totaal betaal je dus 90 euro voor een nacht met zo'n 'gratis' hotelbon.
Je voelt de clou al aankomen: op de website van hotel Sonnevanck kost een hotelkamer voor 2 personen, inclusief ontbijt en diner 85 euro![]()
Wat een triest stukje marketing is dit zeg![]()
In dit topic reageren levert je mischien ook wel een hotelbon op! Er zijn mensen die hun vakantie hebben afgezegd, wachtend op een antwoord!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:32 schreef haaahaha het volgende:
Mwa, een hotelbon kan voordeliger zijn. Wij zijn met 4 personen naar een hotel in de ardennen geweest, met hotelbon waren we 35 euro per persoon per nacht kwijt, zonder hotelbon 47 euro per persoon per nacht.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:57 schreef roburt het volgende:
wacht op email.
Tering, jij zit in elk topic die gast te stalken! Heb je nou echt niets beters te doen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:25 schreef maartena het volgende:
[..]
In dit topic reageren levert je mischien ook wel een hotelbon op! Er zijn mensen die hun vakantie hebben afgezegd, wachtend op een antwoord!
*delete* denk ik dan altijdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:30 schreef Kontiki het volgende:
Krijg ik net via e-mail te horen dat ik een [...] heb gewonnen
Kan je als cadeau weggeven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:39 schreef Leep het volgende:
Moet je normaal dan ook nog eens betalen voor zo'n bon???
Het is niet altijd duurder met een hotelbon. In de meeste gevallen scheelt het bedrag wat je met een hotelbon betaald tov zonder een hotelbon wel degelijk.quote:
tss het staat hier weer vol met TVP'squote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:44 schreef RTB het volgende:
tvp enzo
Da's een goeie, je hebt talent!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:50 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Daar zit wat in.
Nieuw: de gratis boodschappen bon! Met deze bon mag u gratis boodschappen uitzoeken tot een winkelwaarde van 90 euro.
Voorwaarde: u moet minimaal 2 boodschappentassen kopen om de boodschappen in te vervoeren. Deze tassen kosten 47,50 per stuk.
Ik ook, maar dit was een wedstrijd waar ik bewust aan had meegedaan, dus was wel benieuwd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:47 schreef ThE_ED het volgende:
*delete* denk ik dan altijd
ik denk dat hun dat doen met zeik mailtjes .quote:
hehe serieus?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:26 schreef jmac het volgende:
Zucht..,Zal ik de inkoopwaarde van zo'n bon verklappen: 1,20 euro. Bij een bedrijf waar ik werkte stuurde we dagelijks honderden van die dingen weg. Die hotelgids is ook maar een klein foldertje.
Strak planquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:19 schreef Kontiki het volgende:
Nee, nog niks gehoord. Ik zal even kijken of ik een manier kan vinden om een telefoongesprek op te nemen, dan zal ik ze wel bellen en het resultaat hier plaatsen, als de policy dat tenminste toestaat.
net of ze kunnen achterhalen dat jij het bent.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:54 schreef daanski82 het volgende:
je mag een gesprek opnemen als de medewerker vooraf ja gegeven heeft aan het opnemen.
als jij dat niet doet en je plaatst hem op het i-net dan mag hij/zij jou aanklagen wegens laster.
Als ze serieus zijn echt wel. Of gaat de TS nu vragen of ze al zijn oude posts hier willen wissen, en gaat hij voortaan met een vette proxy posten? En dan nog, denk aan corrupte internetprovidersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:31 schreef roburt het volgende:
[..]
net of ze kunnen achterhalen dat jij het bent.
*spam* denkt Gmail dan altijd.quote:
Het ging om een wedstrijd waar ik ook aan had meegedaan, normaal gesproken is dit natuurlijk gewoon spam.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:00 schreef yosander het volgende:
*spam* denkt Gmail dan altijd.
..en is niet de enige..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:16 schreef Nyand het volgende:
* Nyand is wel benieuwd hoe het staat met dat mailtje..
Het is dus zo dat de overnachting inderdaad gratis is, je hoeft niet voor de kamers te betalen, enkel voor het eten. Het is dus wel degelijk gratis overnachten. Gratis.quote:Het concept
U kunt gratis overnachten met de Hotelbon omdat er een slim idee aan ten grondslag ligt. Elk hotel heeft namelijk te maken met lege kamers. Deze lege kamers zijn de hoteliers een doorn in het oog. Daarom kunt u met uw Hotelbon gratis gebruik maken van deze kamers. Het enige wat u hiervoor in ruil hoeft te doen is in het hotel te ontbijten en dineren. En laten we wel wezen: eten moet u toch, dus dat bedrag zou u sowieso kwijt zijn geweest. Bijkomend voordeel: u bespaart uzelf een zoektocht naar een goed restaurant.
Jij koopt van mij een gratis auto ok? Maar die krijg je pas als je 12.000 Euro betaald voor de stoelen. Anders niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:19 schreef haaahaha het volgende:
Het concept:
[..]
Het is dus zo dat de overnachting inderdaad gratis is, je hoeft niet voor de kamers te betalen, enkel voor het eten. Het is dus wel degelijk gratis overnachten. Gratis.
Als die auto eigenlijk 25000 euro kost wel. Deal.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:37 schreef PlarkPlark het volgende:
Jij koopt van mij een gratis auto ok? Maar die krijg je pas als je 12.000 Euro betaald voor de stoelen. Anders niet.
Deal?
Een soort van helpdesk ja, dus inplaats van ze te bellen of een email te sturen kun je met iemand chatten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 06:38 schreef Kontiki het volgende:
Ik heb nog geen antwoord teruggehad. Ze hebben het blijkbaar te druk
Yosander, wat is dat voor chat? Het servicecenter van Hotelbon of zo?
Als je het topic eens goed doorleest, zul je zien dat het hier om een auto gaat die eigenlijk 11.000 euro kostquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:38 schreef haaahaha het volgende:
Als die auto eigenlijk 25000 euro kost wel. Deal.
*zucht*quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:17 schreef haaahaha het volgende:
lol, zie? Zo werkt hotelbon. Je betaald minder geld voor iets waar je normaal meer geld aan kwijt was. Het gratis slaat op de gratis overnachtingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |