Die zijn ook weer bezig met een nieuw albumquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:53 schreef keitel het volgende:
Zonder twijfel.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:13 schreef DrMarten het volgende:
Toevallig vanmiddag de 1e cd nog eens opgezet, blijft een goede plaat.
Had 't ook niet over Garbage.. laat maarquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:54 schreef keitel het volgende:
Ik dacht gehoord te hebben dat Garbage niet meer terugkomt. Maar ik vermoed dat jij meer op de hoogte bent dan ik. Van haar solo-album heb ik nog niks gehoord. Ben wel nieuwsgierig.
Over de band 'Zonder Twijfel'quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:39 schreef keitel het volgende:
Ik had het ook niet tegen jou(was tegen Mryc
)
Ik vind de videoclip van Push It juist geniaal! Mijn favoriete muziekvideo allertijdenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:22 schreef keitel het volgende:
Onlangs nog eens de video van het supernummer 'push it' bekeken op youtube. In tegenstelling tot het nummer zelf is dit wel van de hond zijn vooralsnog onafgelikte zak.
Ergens terecht, goeie nummers kan je niet zomaar in een video gieten, vind ik dan. Je kàn het, maar dan moet je ontzettend goed zijn (en zo zijn er).
Ik vind die clip ook geniaal.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:25 schreef Mryc het volgende:
[..]
Ik vind de videoclip van Push It juist geniaal! Mijn favoriete muziekvideo allertijden
Me tooquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:41 schreef diedlaughing het volgende:
Verder nog pinkpop 98,ahoy en hmh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |