Wat echt heel mooi is is om via de Death Valley route in nevada door te steken naar San Francisco. Ben even vergeten hoe dat gebergte heet waar je dan doorheen gaat maar het is een echte ervaring. Wij hebben het toen geprobeerd, lekker door de bergen slingeren over een smal weggetje, maar midden in de bergen moesten we omkeren omdat het door bosbranden onbegaanbaar was geworden. Zou het nog wel eens over willen doen want de natuur was gewoon superquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:16 schreef popolon het volgende:
[..]
LA is natuurlijk ook overhyped, vooral door Hollywood. Veel illegale mexicanen en smog, dat hoor je nooit.Chicago kan koud zijn (Windy City) maar ik hou van Michigan in de winter: -10 af en toe met bijna altijd een zonnetje, 't voelt als lente.
De zomers zijn prima, ik kan m'n zwembad vijf maanden gebruiken en ik heb nog nooit een jas gedragen in de bijna 1.5 jaar dat ik hier zit.
Volgend jaar met de auto gaan we ook door de VS heenrijden en dan voornamelijk de minder bekende plekken bezoeken. Route is nog onbekend, misschien wordt het wel weer Ontario Canada, wie weet.
Alles positief.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog steeds geen spijt gehad popo? Heb je nu echt een huis, auto en baan?
Wel gaaf hoor! Hoe is het trouwens met de Tigers?
Ik moest erg wennen aan het feit dat de huizen niet 100% van steen waren, maar steen zie je hier bijna niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:30 schreef D1 het volgende:
Ziet er goed uitVolgens mij zit je qua hurricanes redelijk veilig toch? Hoe zit het trouwens met de isolatie van zo'n huis? Heb een paar huizen gezien die er van de buitenkant perfect uitzagen maar voor geen meter isoleerden.
Hoorde dat jullie een redelijke hittegolf achter de rug hebbenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik moest erg wennen aan het feit dat de huizen niet 100% van steen waren, maar steen zie je hier bijna niet.
Het fundament is steen/beton, de muren zijn steen(buiten) /hout/gipsplaat(binnen) vaak en de buitenkant is vaak aluminium.
Isolering is een kwestie van de conditie van de ramen en kozijnen , en die zijn net allemaal nieuw.
En orkanen en dat soort grappenmakers hebben we hier niet, wel tornado's hier en daar en zware stormen af en toe , best geil.
Maar daar is een goede verzekering voor hoewel die kans nihil is.
Het regent vandaag weer voor het eerst sinds een week.
BS: Ik denk er nog even over na.
De laatste week was het constant 25C, heerlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:39 schreef D1 het volgende:
[..]
Hoorde dat jullie een redelijke hittegolf achter de rug hebben![]()
En dan zit ik hier in Cambridge al twee weken in de grauwe regen :R Nou ja, binnenkort hopelijk Singapore
Bier in de badkuip is heus niet minderquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:40 schreef popolon het volgende:
[..]
De laatste week was het constant 25C, heerlijk.
En als het te warm wordt dan neem je je bier mee in het zwembad.
En dan zeker ook nog BBQ'enquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:40 schreef popolon het volgende:
[..]
De laatste week was het constant 25C, heerlijk.
En als het te warm wordt dan neem je je bier mee in het zwembad.
Motown all the way, ijdele hoop maar goed.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:44 schreef D1 het volgende:
Wat is trouwens de prognose voor de NBA dit jaar? Als er één ding is wat ik echt mis is het ESPN.
ESPN tijdens het uitbrakken is zooo goed. Volgens mij kan ik ESPN in Singapore krijgen
Was ik dat vergeten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En dan zeker ook nog BBQ'en
Wie zijn geselecteerd?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Motown all the way, ijdele hoop maar goed.
Ik ga zo het WK basketball op ESPN2 kijken. Eerste game van de NBA vedettes tegen Puerto Rico.
Tuurlijk indoor! Lekker dat huis goed doorroken!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Was ik dat vergeten?
Indoor he? Zoals altijd.
Niet het meest mooie team maar we kunnen genieten van Wade en James.quote:
NBA > everything.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tuurlijk indoor! Lekker dat huis goed doorroken!
NBA; echt een van de weinige sporten waar ik totaal niets mee heb. En dat terwijl ik zelfs MLB ben waarderen!
Damn, dat is inderdaad niet het mooiste team aller tijden. Hoe doet Carmello Anthony het trouwens? Toen ik in de US zat had hij zijn laatste seizoen in de NCAA. Van zijn acties heb ik echt genoten toen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet het meest mooie team maar we kunnen genieten van Wade en James.
Ja, van de MLS.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn er ook ergens géén statistieken van?
Carmelloquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:00 schreef popolon het volgende:
Ranks #8 in the NBA in Points Per Game(26.5)
Ranks #4 in the NBA in Field Goals Made(756.0)
Ranks #5 in the NBA in Field Goal Attempts(1572.0)
Ranks #7 in the NBA in Free Throws(573.0)
Ranks #7 in the NBA in Free Throw Attempts(709.0)
Ranks #6 in the NBA in Points(2122.0)
Ranks #4 in the NBA in Field Goals Per 48 Minutes(12.34)
Ranks #4 in the NBA in Field-Goal Attempts Per 48 Minutes(25.66)
Ranks #5 in the NBA in Free Throws Per 48 Minutes(9.35)
Ranks #7 in the NBA in Free Throw Attempts Per 48 Minutes(11.57)
Ranks #4 in the NBA in Points Per 48 Minutes(34.6)
Ranks #13 in the NBA in Total Turnovers(218.0)
Ranks #19 in the NBA in Total Efficiency Points(1692.0)
Ranks #19 in the NBA in Efficiency Ranking Per 48 Minutes(27.62)
Ranks #15 in the NBA in Turnovers Per Game(2.73)
Er goed dus.
Statistieken:
Ja klopt, Amerikanen zijn gek.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nietus! Dat heb ik een keer opgezochtZelfs die hebben stats van alles!
Je kunt het nauwelijks stats noemen.quote:
Soccer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
23 pagina's in word popo! 23!
Wat wil je het dan noemen?
Voetbal in vergelijking met NBA is anders, zeker als je statistieken bekijkt. Dan heb ik het nog niet over MLB en NFL want dan wordt het echt erg.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Voetbal in vergelijking met NBA is anders, zeker als je statistieken bekijkt. Dan heb ik het nog niet over MLB en NFL want dan wordt het echt erg.
Ik moet nog een uur werken.quote:En nou slapen jij.
Gezelligquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben er weer!!!
Elburg, Veluwe.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:17 schreef appelsientje het volgende:
Pope waar heb jij eigenlijk gewoond? Als je maar 5 min van LL woonde..
Leuk zwembadje trouwens
I told you soquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:15 schreef popolon het volgende:
Ja hallo.
Ik zit even dat WK basketball te kijken.
Europees korfbal is het, er mag niks. Niet een aanrader.
Cewl dan hebben we bij elkaar in de 'buurt' gewoond..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Elburg, Veluwe.
Eigenlijk ben ik gewoon verbannen maar dat zeg je niet natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |