door hem niet op slot te gooien verpest je het voor topic starterquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:42 schreef The_Terminator het volgende:
TVP.
Zo, en nu ga ik even eten, heb honger![]()
Pisnichtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:42 schreef The_Terminator het volgende:
TVP.
ik ben geen hijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:42 schreef The_Terminator het volgende:
TVP.
Wat is dr mis met bier en tieten?quote:
Wat is er mis met homo's?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Wat is dr mis met bier en tieten?![]()
zie mijn avatar
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:35 schreef David Letterman het volgende:
ik zie het probleem niet...
Dan ben ik benieuwd met wat voor superieur idee jij gaat komen dat nog niemand anders op Fok! heeftquote:
Ooit gehoord van Guitarist.nlquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd met wat voor superieur idee jij gaat komen dat nog niemand anders op Fok! heeft![]()
Don't fuck with The_Terminators avatar, bitch.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:23 schreef ANWB het volgende:
Wat hierboven staat![]()
Hoezo is Snakey al bijna dood![]()
En ze/het/hij gooit te snel een slotje op een topic![]()
Minderwaardigheids complex of zoiets![]()
Weet ik, maar die is er later mee gekomen. Hij heeft mij ook gevraagt of ik het goed vond dat hij het overnam, uiteraard had ik daar geen enkel probleem mee.quote:
Bron?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet ik, maar die is er later mee gekomen. Hij heeft mij ook gevraagt of ik het goed vond dat hij het overnam, uiteraard had ik daar geen enkel probleem mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |