Meevoetballend vind ik hem ook steeds beter worden. En inderdaad weer goalsquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:28 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Goede 2e goal, verder niet veel bijzonders, maar wel weer 2 doelpunten![]()
Niet echt in vorm en toch alweer 11 goals dit seizoen. Ben benieuwd hoeveel 'ie er dan maakt als 'ie wel in vorm is, het dubbele?quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:36 schreef SCH het volgende:
Nog steeds niet echt in vorm.
Wie noem jij de echte jongens?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Knappe goals tegen amateurs. Nog tegen de echte jongens
Nee, die goals die tellen natuurlijk niet. Ik stel voor om de topscorerslijst voortaan te bepalen aan de hand van wie het meest scoort tegen de teams die door DiegoArmandoMaradona worden aangewezenquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En tegen wie heeft hij die goals gescoord?
Dadelijk is een goal tegen een A speler van RKC nog een prestatie
Kampioen word je toch tegen de kleintjes? Een spits hoort juist altijd te scoren, tegen welke club dan ook.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kopenhagen, Start, Wenen, Jong RKC en Ierland niet in elk geval
Goals tegen grote clubs en winnende of eerste goals tellen dubbel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, die goals die tellen natuurlijk niet. Ik stel voor om de topscorerslijst voortaan te bepalen aan de hand van wie het meest scoort tegen de teams die door DiegoArmandoMaradona worden aangewezenStaat een team niet op die lijst, tellen ze niet
Klopt ja, een Huntelaar die de openingsgoal maakt tegen PSV in de bekerfinale en vervolgens de winnende telt niet, moet inderdaad tegen een grote club zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goals tegen grote clubs en winnende of eerste goals tellen dubbel.
Huntelaar heeft tot op heden alleen een keer een verdwaalde bal tegen Samuel erin geschoten
Scouts nemen de moeite nog geen eens om tegen Start, Kopenhagen, Wenen of Jong RKC te gaan kijken. Die wedstrijden zijn totaal irrelavant.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kampioen word je toch tegen de kleintjes? Een spits hoort juist altijd te scoren, tegen welke club dan ook.
Ben toch blij dat je PSV niet als een noemenswaardige tegenstander ziet. Zijn we het in ieder geval over iets eensquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goals tegen grote clubs en winnende of eerste goals tellen dubbel.
Huntelaar heeft tot op heden alleen een keer een verdwaalde bal tegen Samuel erin geschoten
Kijk eens waar Ball nu elke wedstrijd zitquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klopt ja, een Huntelaar die de openingsgoal maakt tegen PSV in de bekerfinale en vervolgens de winnende telt niet, moet inderdaad tegen een grote club zijn.
Een team met Ball en Addo in de basis is inderdaad niet noemenswaardigquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ben toch blij dat je PSV niet als een noemenswaardige tegenstander ziet. Zijn we het in ieder geval over iets eens
Oh, dus het gaat er niet om tegen welk team je scoort, maar tegen welke individuele tegenstander dat is? Ik snap het. Maakt het ook nog uit in welke minuut het is, of die individuele tegenstander al een gele kaart te pakken heeft of een tik tegen de enkels heeft gehad? Misschien of die speler wel of niet in vorm is en of hij onenigheid heeft met de trainer of een medespeler? De historie van de speler tijdens het spelen in grote stadions, of of 'ie goed tegen blanke of donkere spelers speelt?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kijk eens waar Ball nu elke wedstrijd zit
Ik vind een gemiddelde van 1 op 1 Europees voor Huntelaar bij Ajax erg knap. Daarnaast scoorde hij namens Ajax in drie wedstrijden tegen Feyenoord vijf keer en twee keer tegen PSV, ook één op één.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Scouts nemen de moeite nog geen eens om tegen Start, Kopenhagen, Wenen of Jong RKC te gaan kijken. Die wedstrijden zijn totaal irrelavant.
Kezman scoorde tenminste nog in grote wedstrijden als het geen CL was
Ja dus? Ball hoorde bij PSV. Het was geen Ajax - Ball ofzo. Zo kan ik er ook wel een paar verzinnen zeg.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kijk eens waar Ball nu elke wedstrijd zit
Ik scoor ook 5 keer tegen Feyenoordquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vind een gemiddelde van 1 op 1 Europees voor Huntelaar bij Ajax erg knap. Daarnaast scoorde hij namens Ajax in drie wedstrijden tegen Feyenoord vijf keer en twee keer tegen PSV, ook één op één.
Welke clubs bedoel jij met Kezman dan, waartegen hij heeft gescoord?
Hij scoorde na een slimme overtreding op een B-verdediger, Ball zit dit seizoen amper bij de eerste selectie zelfs. Huntelaar fungeert onverminderd prima als afleider, dat hij weinig scoort doet daar weinig aan af. Het is hoogstens jammer dat Ajax hem nadoet in de kanseneffectiviteit.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klopt ja, een Huntelaar die de openingsgoal maakt tegen PSV in de bekerfinale en vervolgens de winnende telt niet, moet inderdaad tegen een grote club zijn.
Ik denk het wel. Ook Japie Stam, die Huntelaar regelmatig verdedigt op de trainingen, zei dat het een topspits was. En een verdediger die jarenlang in de Premier League en de Serie A heeft verdedigt zou dat wel wat beter in kunnen schatten dan jij, denk je niet?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet het al. En het antwoord is niet
Ik vraag je om TOPclubs waar hij niet tegen heeft gescoord en je geeft een lijstje van niet topclubs van dit seizoen. Mag ik veronderstellen dat meneer uitgeluld is? Dan zijn we namelijk klaar met deze onzinnige discussie.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
20/08/2006 Ajax RKC Waalwijk 5-0
27/08/2006 NAC Breda Ajax 1-2
17/09/2006 Roda JC Ajax 2-0
24/09/2006 Ajax NEC 2-0
14/10/2006 Ajax FC Groningen 3-2
25/10/2006 Ajax ADO Den Haag 2-0
28/10/2006 SC Heerenveen Ajax 0-2
28/9/2006 Ajax IK Start 4-0
6/9/2006 Nederland Wit-Rusland 3-0
2/9/2006 Luxemburg Nederland 0-1
23/8/2006 Ajax FC Kopenhagen 0-2
Dit zijn ze allemaal van dit seizoen en daar zit op Groningen en Roda na geen fatsoenlijke ploeg bij
Ja, want Jaap Stam staat niet echt bekend om zijn meningen over voetbal en voetballers.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tuurlijk zegt ie dat van zijn teamgenot denk je ook niet?
Ja, hij zei het ook over Charisteas en Rosenberg.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tuurlijk zegt ie dat van zijn teamgenot denk je ook niet?
Nee, Huntelaar heeft nog niet tegen topclubs gespeeld dit seizoen. Roda en Grun komt er nog het dichtsbij al mag je verwachten dat Ajax gewoon thuis wint van Grunquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:59 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vraag je om TOPclubs waar hij niet tegen heeft gescoord en je geeft een lijstje van niet topclubs van dit seizoen. Mag ik veronderstellen dat meneer uitgeluld is? Dan zijn we namelijk klaar met deze onzinnige discussie.
Quote eerst maar eens waar hij dat gezegd heeft en ten 2e wanneer hem zijn mening gevraagd is over Harry en Roosenbergquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja, hij zei het ook over Charisteas en Rosenberg.![]()
Aandoenlijk, die jaloezie van je.
Ik denk dat Kone en Farfan daar anders over denkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:06 schreef Bos81 het volgende:
Wat een onnodige discussie zeg.
KJH is gewoon een goede spits. De beste Nederlandse spits in potentie op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |