Op het Belgische journaal werden we doodgegooid met homevideofilmpjes van haar...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:58 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dude, ik heb alleen een foto van die gast gezien...
Niet enkel dat: Dit is dat ene enge minidametje wat tien jaar geleden gewurgd is teruggevonden in de kelder van haar ouderlijk huis.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:58 schreef wyccie het volgende:
Oh gadver, dat zijn van die enge minidametjes.![]()
Die moord is nu opgelost.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:00 schreef wyccie het volgende:
En waarom is ze op het Belgische nieuws dan?
Omdat ze de dader na 10 jaar te pakken hebben.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:00 schreef wyccie het volgende:
Op zowat elk nieuws, wyccie...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:00 schreef wyccie het volgende:
Neu. Er zit vloeistof in (ook groen van kleur) en stikstof.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lampen?
Nee. Er komt geen elektriciteit aan te pas. Alleen olie en stikstof.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:05 schreef ChrisJX het volgende:
Nu een serieuze: Batterijen?
Komt in de richting. De stikstof die erin zit heeft een druk van ongeveer 45 Bar. De vloeistof komt er in gewenste hoeveelheid bij. Stikstof kun je samendrukken, vloeistof niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:07 schreef Thegeronimo het volgende:
Hummzz.. net stond er nog "welk gebouw?"
Andere gok, condensatoren
Keur ik goed. "Vering van een Citroën" is wat ik in elk geval wilde horen. Het zijn veerbollen voor (in dit geval) de achterwielen van een Citroën XM. De linker is versleten, de rechter wordt erondergedraaid.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:08 schreef Thegeronimo het volgende:
olie en stikstof? Expansievaten van de vering van een Citroen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |