Nee. Er komt geen elektriciteit aan te pas. Alleen olie en stikstof.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:05 schreef ChrisJX het volgende:
Nu een serieuze: Batterijen?
Komt in de richting. De stikstof die erin zit heeft een druk van ongeveer 45 Bar. De vloeistof komt er in gewenste hoeveelheid bij. Stikstof kun je samendrukken, vloeistof niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:07 schreef Thegeronimo het volgende:
Hummzz.. net stond er nog "welk gebouw?"
Andere gok, condensatoren
Keur ik goed. "Vering van een Citroën" is wat ik in elk geval wilde horen. Het zijn veerbollen voor (in dit geval) de achterwielen van een Citroën XM. De linker is versleten, de rechter wordt erondergedraaid.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:08 schreef Thegeronimo het volgende:
olie en stikstof? Expansievaten van de vering van een Citroen?
O2 = telfort, dus nog 4quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hi
Vodafone
Base
O2
Telfort
Albert Heijn (dacht ik)
Simyo
dat was het wel voor wat ik weet.
Er zijn er nog wel 10.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hema ook al?
Damn... Ik heb m'n NL-kaart van vodafone en m'n B-kaart van Simyo. Vond het al netjes dat ik er zoveel wist.
Correct!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
1830
Correctamundo! Een deel van het plafond. Echt heel mooi.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:26 schreef ChrisJX het volgende:
De binnenkant van de Sagrada Familia in Barcelona?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |