Daarvoor wel dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:13 schreef opgebaarde het volgende:
mijn chica gebruikt dat en totaal geen geur!
Nee ik heb hem in mn hol gestoptquote:
En toch zei de dokter dat ik dat soort rotzooi niet moest gebruiken omdat het stimuleerd om schimmels te krijgen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:20 schreef Oksel het volgende:
Er zit geen eens zeep in, wat ik al vermoedde:
Lactacyd Femina Zeepvrije Wasemulsie
Milde, zeepvrije wasemulsie met lichaamseigen melkzuur.
Helpt het natuurlijke evenwicht van de vagina in balans te houden.
Voor een dagelijks fris en verzorgd gevoel.
Ik gok je dokter is een man En wie moet daar straks naar kijken als het rottend vlees is?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:11 schreef Riann het volgende:
[..]
En toch zei de dokter dat ik dat soort rotzooi niet moest gebruiken omdat het stimuleerd om schimmels te krijgen.
nee de slagerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:38 schreef Aitan het volgende:
[..]
Ik gok je dokter is een man En wie moet daar straks naar kijken als het rottend vlees is?Juist de dokter....
Het is een vrouwquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:38 schreef Aitan het volgende:
[..]
Ik gok je dokter is een man En wie moet daar straks naar kijken als het rottend vlees is?Juist de dokter....
whoppa?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:28 schreef Sjakie01 het volgende:
Werkt het ook?
Nee, je behoudt alleen de naturel kut goor. Geen stink doos ofzo, maar er zit ook geen zeep geurtje aan ofzo.
Er zit wel een geurtje aan Best lekker geurtje eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:28 schreef Sjakie01 het volgende:
Werkt het ook?
Nee, je behoudt alleen de naturel kut goor. Geen stink doos ofzo, maar er zit ook geen zeep geurtje aan ofzo.
Bij mijn vriendin niet, mag ik is bij jou ruiken?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:30 schreef Riann het volgende:
[..]
Er zit wel een geurtje aan Best lekker geurtje eigenlijk.
Het scheint te zijn dat die nieuwere wel een geurtje aan zitten de mijne is denk ik nu 1 jaar tot 1,5 jaar oud dat flesje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:42 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Bij mijn vriendin niet, mag ik is bij jou ruiken?
werkt wel jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:12 schreef LENUS het volgende:
Ook wel Lactacyd Femina genoemd. Ik geef zelf de voorkeur aan jawel, kutjeszeep.
[afbeelding]
Het is een taboe in de wereld, de stinkende flamoes van de vrouwmens. Met deze middelen zou de putlucht als sneeuw voor de zon moeten verdwijnen. Maar werkt het ook?
Nou nog pikjeszeepquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:12 schreef LENUS het volgende:
Ook wel Lactacyd Femina genoemd. Ik geef zelf de voorkeur aan jawel, kutjeszeep.
[afbeelding]
Het is een taboe in de wereld, de stinkende flamoes van de vrouwmens. Met deze middelen zou de putlucht als sneeuw voor de zon moeten verdwijnen. Maar werkt het ook?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |