Herinnerde me dat je nogal ontstemd was over het feit dat je niet was genomineerd voor die PSV-award:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zou MONTANA dat niet weten?
Ik weet het goed te verbergen, toch?
Vandaar mijn opmerking. Natuurlijk weet ik dat je PSV'er bent! Maar goed, ieder zo zijn gebreken.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Het zal wel door de Boulahrouz-nominatie komen, maar ik vind het een tikje 'apart' dat ik niet eens genoemd word in de 'Voor roodwit gezongen'-Award.
Of niet?
Ontstemd niet maar misschien is het veelzeggend dat veel mensen niet eens weten dat ik voor PSV ben...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Herinnerde me dat je nogal ontstemd was over het feit dat je niet was genomineerd voor die PSV-award:
[..]
Vandaar mijn opmerking. Natuurlijk weet ik dat je PSV'er bent! Maar goed, ieder zo zijn gebreken.
Zelfs: Groningen --> Heereveen --> Groningenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
Sander van Gessel (Groningen --> Heerenveen)
Er zijn enkelen die die overstap gemaakt hebben, maar die hadden dan onder die nieuwe eigen aanhang meer tegenstanders dan medestanders.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:18 schreef Ricky_ het volgende:
Rangers-Celtic
Gebeurde hetzelfde bij Rio Ferdinand? Dat was toen namelijk al een topper bij Leeds.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:16 schreef DIGGER het volgende:
Een veelbesproken overstap destijds was die van Alan Smith van Leeds naar Scum. In no time lagen er 100den shirts bij Eland road, besmeurd met viezigheid, brandend etc. Een wissel van Leeds naar SCUM of vice cervsa is dna ook 1 van de ergste die je kunt maken binnen Engeland.
Milan heeft toch meer de 'linkse' aanhang en Inter de 'rechtse'? Hoe wordt anders bepaald voor wie je als Milanees wordt? Ze hebben toch niet ieder hun eigen stadsdelen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:16 schreef DIGGER het volgende:
Mbt Milan & Inter: Er zijn vrij veel spelers die voor beiden hebben gespeeld. Ten dele komt dat doordat in Italie veel gewerkt wordt met gedeelde eigendomscontracten en omdat er zeer veel leen constructies gehanteerd worden. Toch is de rivaliteit onderling niet 1 van de groosten in Italie, dan komt nl. de politiek om de hoek kijken.
Ik wist helemaal niet dat Napoli zo rechts was. Opmerkelijk dat een speler de ideologie van de aanhang wordt toebedeeld. Dat zien ze niet los van elkaar? De met Fidel Castro bevriende Maradona heeft toch ook voor het blijkbaar rechtse Napoli gespeeld.quote:Een jaar of 6 terug haalde Napoli, op huurbasis, een speler weg bij Atalanta (ultra links). Z'n welkom was een 70 meter lang spandoek die "de stinkende communist verklaarde tot persona non grata die voor eigen veiligheid beter heel snel kon opkrassen".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |