abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:45:55 #101
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_60190007
Ik dacht dat je een die-hard Den Bosch fan was.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:47:10 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60190030
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:42 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Zou MONTANA dat niet weten?

Ik weet het goed te verbergen, toch?
Herinnerde me dat je nogal ontstemd was over het feit dat je niet was genomineerd voor die PSV-award:
quote:
Op zondag 25 mei 2008 22:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Het zal wel door de Boulahrouz-nominatie komen, maar ik vind het een tikje 'apart' dat ik niet eens genoemd word in de 'Voor roodwit gezongen'-Award.

Of niet?
Vandaar mijn opmerking. Natuurlijk weet ik dat je PSV'er bent! Maar goed, ieder zo zijn gebreken.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:57:19 #103
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_60190274
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Herinnerde me dat je nogal ontstemd was over het feit dat je niet was genomineerd voor die PSV-award:
[..]

Vandaar mijn opmerking. Natuurlijk weet ik dat je PSV'er bent! Maar goed, ieder zo zijn gebreken.
Ontstemd niet maar misschien is het veelzeggend dat veel mensen niet eens weten dat ik voor PSV ben...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_60191972
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
Sander van Gessel (Groningen --> Heerenveen)
Zelfs: Groningen --> Heereveen --> Groningen
pi_60452728
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:18 schreef Ricky_ het volgende:
Rangers-Celtic
Er zijn enkelen die die overstap gemaakt hebben, maar die hadden dan onder die nieuwe eigen aanhang meer tegenstanders dan medestanders.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_60452881
Een veelbesproken overstap destijds was die van Alan Smith van Leeds naar Scum. In no time lagen er 100den shirts bij Eland road, besmeurd met viezigheid, brandend etc. Een wissel van Leeds naar SCUM of vice cervsa is dna ook 1 van de ergste die je kunt maken binnen Engeland.

Mbt Milan & Inter: Er zijn vrij veel spelers die voor beiden hebben gespeeld. Ten dele komt dat doordat in Italie veel gewerkt wordt met gedeelde eigendomscontracten en omdat er zeer veel leen constructies gehanteerd worden. Toch is de rivaliteit onderling niet 1 van de groosten in Italie, dan komt nl. de politiek om de hoek kijken.

Een jaar of 6 terug haalde Napoli, op huurbasis, een speler weg bij Atalanta (ultra links). Z'n welkom was een 70 meter lang spandoek die "de stinkende communist verklaarde tot persona non grata die voor eigen veiligheid beter heel snel kon opkrassen".
pi_60452914
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:16 schreef DIGGER het volgende:
Een veelbesproken overstap destijds was die van Alan Smith van Leeds naar Scum. In no time lagen er 100den shirts bij Eland road, besmeurd met viezigheid, brandend etc. Een wissel van Leeds naar SCUM of vice cervsa is dna ook 1 van de ergste die je kunt maken binnen Engeland.
Gebeurde hetzelfde bij Rio Ferdinand? Dat was toen namelijk al een topper bij Leeds.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60453322
Nope, om met name 2 redenen: Alan Smith is geboren en getogen in Leeds, Ferdinand niet. En voor Ferdinand kreeg Leeds, in financiele problemen, extreem veel geld (toen duurste verdediger ter wereled, > 30 miljoen pond). Smith ging weg na de degradatie, voor veel minder. An sich nie tonlogisch, maar dan juist naar Scum.....
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:03:16 #109
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_60453986
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:16 schreef DIGGER het volgende:
Mbt Milan & Inter: Er zijn vrij veel spelers die voor beiden hebben gespeeld. Ten dele komt dat doordat in Italie veel gewerkt wordt met gedeelde eigendomscontracten en omdat er zeer veel leen constructies gehanteerd worden. Toch is de rivaliteit onderling niet 1 van de groosten in Italie, dan komt nl. de politiek om de hoek kijken.
Milan heeft toch meer de 'linkse' aanhang en Inter de 'rechtse'? Hoe wordt anders bepaald voor wie je als Milanees wordt? Ze hebben toch niet ieder hun eigen stadsdelen?
quote:
Een jaar of 6 terug haalde Napoli, op huurbasis, een speler weg bij Atalanta (ultra links). Z'n welkom was een 70 meter lang spandoek die "de stinkende communist verklaarde tot persona non grata die voor eigen veiligheid beter heel snel kon opkrassen".
Ik wist helemaal niet dat Napoli zo rechts was. Opmerkelijk dat een speler de ideologie van de aanhang wordt toebedeeld. Dat zien ze niet los van elkaar? De met Fidel Castro bevriende Maradona heeft toch ook voor het blijkbaar rechtse Napoli gespeeld.

Ronaldo is trouwens een erge. Zowel Inter en Milan als Real Madrid en Barcelona.
pi_60454821
Napoli is niet rechts, De Curva's bij Napoli zijn Non-politica. Ze zijn er net zo anti extreem links (vorig jaar nog zwaar besanctioneerd n.a.v. zwaar beledigende spandoeken aan Livorno) als anti extreem rechts (Denk aan de gezellige jongens van Hellas Verona bv).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')